Τα παιδιά του νηπιαγωγείου και της α’ δημοτικού στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο του νηπιαγωγείου. Τα νήπια είχαν την ευκαιρία να δουν τους παλιούς τους συμμαθητές.
Η Κοκκινοσκουφίτσα!!
Στα πλαίσια του προγράμματος Φιλαναγνωσίας, η Φίλη μας μας παρουσίασε το αγαπημένο της παραμύθι.

Παίξαμε παιχνίδι με πιόνια τους εαυτούς μας. Ο Κακός Λύκος, η Κοκκινοσκουφίτσα και ο Κυνηγός προσπαθούν να φτάσουν στο σπίτι της γιαγιάς.
Φτιάξαμε μοτίβα με 3 στοιχεία!!
Ενεργοποιήσαμε την κυρία Φαντασία μας και ζωγραφίσαμε:
“Που νομίζουμε ότι πήγε ο Κακός Λύκος, αφού έφυγε από το σπίτι της γιαγιάς”.

Προγραμματίσαμε το ποντικάκι μας να πάει στα κουτάκια που έχουν σχέση με το παραμύθι.
Η φίλη μας έγινε ήρωας του παραμυθιού και αποφάσισε να φάει με τους υπόλοιπους ήρωες και να γιορτάσει μαζί τους.
“Μην τα βάζεις ποτέ με μια πριγκίπισσα”
Στα πλαίσια του προγράμματος Φιλαναγνωσίας, η φίλης μας παρουσίασε το αγαπημένο της βιβλίο και με βάση αυτό ακολούθησαν δράσεις.
Φτιάξαμε τις 3 πριγκίπισσες!!
Χρησιμοποιήσαμε την φαντασία μας και ζωγραφίσαμε
“Τι ήθελε να δει το τέρας και δε μπορούσε χωρίς τα γυαλιά του”.
Η φίλη μας έγινε ήρωας παραμυθιού και μπήκε κι εκείνη στην ιστορία για να βοηθήσει τις πριγκίπισσες!!
Πολυτεχνείο και κώδικας
17 Νοέμβρη στο Νηπιαγωγείο !
Είδαμε βίντεο που αναφέρονταν στα γεγονότα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου .Τραγουδήσαμε επετειακά τραγούδια. Διαβάσαμε βιβλία και επεξεργαστήκαμε το «Δάσος» που κίνησε το ενδιαφέρον των παιδιών.
Κάναμε τις δικές μας εκλογές στην τάξη μας. Υπήρχε η εφορευτική επιτροπή, ο γραμματέας ,έγινε καταμέτρηση των ψήφων ώστε να βγει ο νικητής των εκλογών:
Εκλογές Νο2
Ελέγξαμε την ταυτότητα με τον εκλογικό κατάλογο 
Ψηφίσαμε τον υποψήφιο της αρεσκείας μας
Διαβάσαμε τα ψηφοδέλτια και σημειώσαμε τις ψήφους
Λύσαμε γρίφους με κρυμμένες λέξεις:
Οδηγήσαμε το ρομποτάκι σε εικόνες που αναφέρονταν στα γεγονότα του Πολυτεχνείου:
Ακολουθήσαμε το μονοπάτι που οδηγεί στο Πολυτεχνείο πατώντας μόνο τις εικόνες που αρχίζουν από Π.
Φτιάξαμε το Π του Πολυτεχνείου
Διαβάσαμε την “Κυρά Δημοκρατία” και την “Ντενεκεδούπολη” και κάναμε αντίστοιχες δράσεις.
Ζωγραφίσαμε το χωριό της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας (σε ομάδες)
Κάναμε τα δικά μας πανό για να φωνάξουμε ΨΩΜΙ,ΠΑΙΔΕΙΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Το τηγανόψωμο!!
Το τηγανοψωμο
Με αφορμή το αγαπημένο βιβλίο «η ιστορία ενός καλοψημένου τηγανόψωμου»
κάποιου παιδιού ξεκίνησαν οι δραστηριότητες στην παρέα μας:
διαβάσαμε το βιβλίο, βρήκαμε τους ήρωες, βάλαμε τις εικόνες στη σειρά, επεξεργαστήκαμε τον τίτλο του βιβλίου.
Με αφορμή το «τηγανόψωμο» ,μάθαμε σύνθετες λέξεις :λιόψωμο,ριγανόψωμο,λαδόψωμο,σταφιδόψωμο!
Δοκιμάσαμε διάφορα είδη ψωμιού και μιλήσαμε για τα συστατικά του.
Παίξαμε κουκλοθέατρο με τους ήρωες του βιβλίου , αποκρυπτογραφήσαμε κρυμμένες λέξεις,
Οδηγήσαμε το ρομποτάκι μας στα ζώα που κυνηγούσαν το τηγανόψωμο!
Παίζοντας παιχνίδια λέξεων!!!
Χαριστική- Δανειστική Βιβλιοθήκη!!!
Οργανώνουμε την Χαριστική-Δανειστική Βιβλιοθήκη!!!
Παίζουμε παιχνίδι μνήμης με τα βιβλία από την βιβλιοθήκη μας!!
Φτιάχνουμε την “κυρία Βιβλιούλα” που θα διακοσμήσει το κέντρο μάθησης της βιβλιοθήκης. Οι σελίδες έγιναν ύστερα από συνεργασία!
Ζωγραφίζουμε το εξώφυλλο του αγαπημένου μας βιβλίου, που το κρατά η δική μας “κυρία Βιβλιούλα”
1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα-Ευ ζην : ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΥΓΙΕΙΝΑ!!! (2)
Εργαστήριο 4: Η φροντίδα των δοντιών- ο γιατρός των δοντιών
- Τα παιδιά ακούν τον «Ιππόλυτο τον Ιπποπόταμο» και απαντούν σε ερωτήματα

- Καταγράφουν και μετρούν τις απαντήσεις του στο ερώτημα “αν έχουν επισκεφτεί οδοντίατρο”
Βλέπουμε video για τον τρόπο που βουρτσίζουμε τα δόντια
https://www.youtube.com/watch?v=7LYCsXsrSXg
Ζωγραφίζουν τα μικρόβια που βρίσκονται στα δόντια!!
Εργαστήριο 5 : Τώρα έμαθα ότι γερά δόντια έχω όταν…..
- Μιλούν για τις καλές συνήθειες που χρειάζεται να υιοθετήσουν
- Παίρνουν εβδομαδιαίο ημερολόγιο για πλύσιμο δοντιών στο σπίτι και βραβεύονται για την προσπάθειά τους
-














































