Παιχνίδια με το αρχικό γράμμα του ονόματος μας

Κάθε παιδί είχε στο χέρι την καρτέλα του με το όνομα του. Στη συνέχεια στο πάτωμα υπήρχαν  στεφάνια που βρίσκονταν μέσα τα αρχικά γράμματα των παιδιών .Τα παιδιά καλούνταν να μπαίνουν στο στεφάνι που είχε το αρχικό τους γράμμα .

 

O4 1

Στη συνέχεια οι καρτέλες διασκορπίστηκαν στην τάξη .Τα παιδιά, άλλα μόνα τους και άλλα με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τις έβρισκαν .Στα τραπεζάκια τις στόλισαν με το δικό τους πρωτότυπο τρόπο! άλλη στιγμή με σφραγίδες και χρώμα ζωγράφισαν όλο το χαρτί όπου υπήρχε κολλημένο το γράμμα τους και όταν στέγνωσε αυτό αφαιρέθηκε .Το αποτέλεσμα τα ενθουσίασε όλα!                                                   O3            O2       O1

Χρώματα στο Νηπιαγωγείο

Κάποιος μικρός μας φίλος πήρε από τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας το βιβλίο                         CH1

και μας δόθηκε η ευκαιρία μέσα  από το παιχνίδι και τη ζωγραφική να ασχοληθούμε με τα χρώματα. Τα παιδιά ζωγράφισαν με πινέλα, με μαρκαδόρους,

έβαψαν τις παλάμες τους και έκαναν τα αποτυπώματά τους.

chromata

Με βαμμένες παλάμες άγγιζαν την παλάμη άλλου παιδιού και  ,γνώρισαν με βιωματικό τρόπο την ανάμιξη των χρωμάτων

CH5 CH6 CH7

Έβρισκαν χρωματιστά αντικείμενα μέσα στην τάξη και τάιζαν τα τερατάκια !  Για παράδειγμα το πράσινο τερατάκι έπρεπε να φάει μόνο πράσινα!……       CH4

Και φυσικά παίξαμε και κινητικά παιχνίδια:Με την χρωματιστή καρτέλα που είχαν ,έκαναν ζευγάρι με το παιδί που κρατούσε την αντίστοιχη καρτέλα του  ίδιου  χρώματος όταν σταματούσε η μουσική!

CH3

 

Ακολουθήσαμε χορεύοντας τις οδηγίες του τραγουδιού και περάσαμε υπέροχα!

https://www.youtube.com/watch?v=dptF7va-ykY

 

Πανελλαδική Σχολική Σκυταλοδρομία – Τρέχω για την ειρήνη

Προκειμένου να κατανοήσουν τα παιδιά τη σπουδαιότητα της ειρήνης οι νηπιαγωγοί συνεργάστηκαν και οργάνωσαν δράσεις που ανταποκρίνονταν στα ενδιαφέροντα τους και στην ηλικία. Μέσα από την ανάγνωση βιβλίων, την παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο και τη συμμετοχή τους σε παιχνίδια έγινε κατανοητό στα παιδιά ότι μέσα σε ένα ειρηνικό περιβάλλον μπορούν να υλοποιήσουν τις ολυμπιακές αξίες.

τα παιδιά κλήθηκαν να απαντήσουν σε διάφορα ερωτήματα όπως: po5

Τι είναι η ειρήνη; 

Τι είναι ο πόλεμος;

Τι συναισθήματα μας προκαλούν;

Γιατί δεν θέλουμε τον πόλεμο;

Γιατί αγαπάμε την ειρήνη;

Οι ιδέες των παιδιών ήταν εκπληκτικές!!!

Τα παιδιά ζωγράφισαν για την ειρήνη, για τα παιχνίδια που μπορούν να παίζουν για τους φίλους που έχουν σε καιρό ειρήνης ,για το σχολείο που πηγαίνουν!

po1 po2 po3 po4

Αφού ήταν η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού αποφασίσαμε να τρέξουμε για την ΕΙΡΗΝΗ και να συμμετέχουμε στην Πανελλαδική Σχολική Σκυταλοδρομία!

 Τα παιδιά αφού είχαν γνωρίσει  τις μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων :     https://www.youtube.com/watch?si=vOfCSh_oTzchnYfd&v=LEsTtJX_1vk&feature=youtu.be

 

Δημιούργησαν τις δικές τους και τους έδωσαν ονόματα!

TOYLHS 1 1 triantafilia pikolino

 

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας τα παιδιά είδαν τις μασκότ να συμμετέχουν σε διάφορα αθλήματα:

Athl19 athl20

 

Στη συνέχεια αυτές οι μασκότ κολλήθηκαν σε ένα κύβο που αποτέλεσε τη σκυτάλη των παιδιών και των νηπιαγωγών στη σχολική Σκυταλοδρομία «Τρέχω για την Ειρήνη» .

skytalodromia ths eirhnhs

 

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν για την ειρήνη!

zografizoyme gia thn eirhnh

Μικροί ,μεγάλοι συμμετείχαμε στη δράση για να υπενθυμίσουμε ότι η ειρήνη είναι το μεγαλύτερο αγαθό για όλους τους λαούς!

έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας(24-25)



Λήψη αρχείου

ετήσιο σχέδιο εργαστηρίων δεξιοτήτων



Λήψη αρχείου

Εορτασμός της 12ης Πανελλήνιας και Ευρωπαϊκή ημέρας Σχολικού Αθλητισμού

Στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού(26/9/25), τα νηπιάκια μας  ασχολήθηκαν με θέματα που αφορούν τα αθλήματα και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μέσα από εικόνες και εκπαιδευτικά βίντεο γνώρισαν αθλήματα ,έμαθαν για τους Ολυμπιακούς αγώνες, την ολυμπιακή σημαία ,τον συμβολισμό των 5 κύκλων ,το σήμα της ειρήνης.

 

  • Στις τάξεις παρακολούθησαν και σχολίασαν τα παρακάτω βίντεο:athl10

https://www.youtube.com/watch?si=8hT36Xxsi3hRUmxM&v=NeVFDEx7AoM&feature=youtu.be

 Water Polo Cartoon 1956 USSRfair play lesson

https://www.youtube.com/watch?v=9yoWnwiUJmU

athl13
     και έφτιαξαν τις δικές τους:

 

 

TOYLHS 1 1 triantafilia pikolino

  • Ζωγράφισαν τα αθλήματα που τους εντυπωσίασαν:athlht
  • Στην αυλή οργανώθηκαν δραστηριότητες που έδωσαν στα παιδιά τη δυνατότητα να αθληθούν και να καλλιεργήσουν την αγάπη τους για τον αθλητισμό!

athl16 athl9 athl3 athl2 athl1 athl8

 

  • Στο μάθημα των αγγλικών μάθανε τα ονόματα των αθλημάτων και στην αγγλική γλώσσα, εμπλουτίζοντας τη γνώση τους με διασκεδαστικό τρόπο.

athl14

  • Έφτιαξαν μετάλλια ,τα οποία πήραν στο τέλος της ημέρας για τη συμμετοχή τους!

kataskeyh metallion     METALLIA

 

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

Στις 26/9 γιορτάζεται η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών και με τους μαθητές μας στο μάθημα των Αγγλικών μιλήσαμε για την σημασία αυτής της μέρας και για την αξία της πολυγλωσσίας. Είδαμε την Ευρωπαϊκή σημαία και εξηγήσαμε την σημασία της. Μαζί με τον φίλο μας τον Dan, τον δεινόσαυρο κάναμε εξάσκηση στα Αγγλικά μας με σύντομες αλληλεπιδράσεις όπως πως χαιρετάνε στην Αγγλική γλώσσα.

 

agglika

Ακούσαμε το τραγούδι που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο το οποίο άρεσε πολύ στους μικρούς μας φίλους!

 

 

Αειφόρο Σχολείο

Στο ξεκίνημα της νέα χρονιάς, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε πως το Νηπιαγωγείο μας έλαβε από την Συντονιστική Επιτροπή και την Παιδαγωγική Ομάδα του Αειφόρου Σχολείου (aeiforum) την Πιστοποίηση του Αειφόρου Σχολείου για 3 χρόνια!

Η πιστοποίηση δόθηκε μετά από καταγραφή δράσεων όλης της χρονιάς σε ημερολόγιο και ,αίτησης του Νηπιαγωγείου στο Αειφόρο Σχολείο .

Η πιστοποίηση σύμφωνα με την Επιτροπή δόθηκε στο 5Ο Νηπιαγωγείο γιατί:

  • Ενσωματώνει την Εκπαίδευση για την Αειφορία στην καθημερινή λειτουργία του.
  • Εμπλέκει όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας (παιδιά, εκπαιδευτικούς, γονείς, τοπικούς φορείς).
  • Υλοποιεί δράσεις με θετικό περιβαλλοντικό, κοινωνικό και παιδαγωγικό αποτύπωμα.
  • Καλλιεργεί στάσεις και αξίες που σχετίζονται με την υπευθυνότητα, τον σεβασμό και τη συμμετοχή.
  • Εφαρμόζει με συνέπεια μεθόδους που μειώνουν το περιβαλλοντικό/ενεργειακό αποτύπωμα και ενισχύουν τη αειφορία του σχολικού χώρου.

Ευχαριστούμε τα παιδιά μας, τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς και όλους τους φορείς και την τοπική κοινωνία που βοήθησαν στην επίτευξη των στόχων μας και τη στροφή του σχολείου στην αειφορία!



Λήψη αρχείου

Επιμορφωτική ημερίδα: Καινοτόμες Πρακτικές

 

1

Στην Ημερίδα που οργάνωσε η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κ. Ρακαλίδου, οι Νηπιαγωγοί του σχολείου μας παρουσίασαν μια από τις καινοτόμες Πρακτικές που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια του Σχολικού  έτους στο σχολείο μας!

p2 1 p1 1



Λήψη αρχείου

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων