Το Σχολείο θα δέχεται τις αιτήσεις των υποψηφίων παλαιοτέρων ετών τις παρακάτω ημέρες και ώρες
| Τετάρτη 10-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Πέμπτη 11-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Τρίτη 16-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Τετάρτη 17-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Παρασκευή 19-3-2021 | 11:00-12:00 |
Το Σχολείο θα δέχεται τις αιτήσεις των υποψηφίων παλαιοτέρων ετών τις παρακάτω ημέρες και ώρες
| Τετάρτη 10-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Πέμπτη 11-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Τρίτη 16-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Τετάρτη 17-3-2021 | 14:00-15:00 |
| Παρασκευή 19-3-2021 | 11:00-12:00 |
Σας αποστέλλουμε Δελτίο Τύπου, Εγκυκλίους, Υποδείγματα και Οδηγίες σχετικά με την Υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή αποφοίτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2021, κατά το διάστημα από Δευτέρα 8 Μαρτίου έως και Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021. (Συνολικά 14 αρχεία).
Τα εν λόγω αρχεία έχουν ήδη αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ στο σύνδεσμο https://www.minedu.gov.gr/news/48001-05-03-21-ypovoli-tis-aitisis-dilosis-gia-symmetoxi-apofoiton-stis-panelladikes-eksetaseis-ton-gel-i-epal-etous-2021-stin-prothesmia-apo-deftera-8-martiou-eos-kai-paraskevi-19-martiou-2021
από τις οδηγίες που σας στείλαμε τα παιδιά θα χρησιμοποιήσουν μόνο το σύνδεσμο
οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση
στη ΣυΕΠ
του 2ου ΚΕΣΥ Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μ. Αλεξίου
Μ. Σαρακίνου
Προς ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
ευθύνης του 2ου ΚΕΣΥ Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Με σκοπό τη διευκόλυνση της πρόσβασης των μαθητών/τριών σας στέλνουμε προς υπενθύμιση την ΑΦΙΣΑ για την εκδήλωση παρουσίασης των τμημάτων του ΔΙΠΑΕ καθώς και τις οδηγίες με κάποιες προσθήκες βοηθητικές
οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση
στη ΣυΕΠ
του 2ου ΚΕΣΥ Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μ. Αλεξίου
Μ. Σαρακίνου
Σύνδεσμος για την αυριανή ημέρα στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ για την Τετάρτη, 17/2/2021.
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ
Με μεγάλη θλίψη αποχαιρετούμε σήμερα τον φύλακα του σχολείου μας Νικηφόρο Καραγεωργόπουλο, ο οποίος ‘έφυγε’ χθες 9 Φεβρουαρίου μετά από σύντομη νοσηλεία. Ο θάνατος του μας λυπεί βαθύτατα γιατί ο Νικηφόρος ήταν ένας εξαιρετικός συνεργάτης, ευσυνείδητος, αξιοπρεπής, δοτικός, προστατευτικός με τα παιδιά μας, αληθινός φύλακας του 5ου ΓΕΛ. Θα μας λείψει πολύ.
Τα συλλυπητήρια μας στους οικείους του. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του.
Στη διδικτυακή ημερίδα που οργανώνει το ΕΚΦΕ συμμετέχουν 24 μαθήτριες της Β΄Λυκείου του σχολείου μας.