Πρόγραμμα υγιεινής διατροφής
Οι μαθητές της Γ΄ τάξη του σχολείου μας με τους δασκάλους τους Polina Koufou και Μιχάλης Κωστίκας συνεχίζοντας το πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που δουλεύουν φέτος, πραγματοποίησε επίσκεψη στην αλευροβιομηχανία “ΚΟΥΛΑ” στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας. Δε θα μπορούσαν να αφήσουν έξω το αλεύρι, που είναι ένα φυσικό και υγιεινό προϊόν για όλες τις χρήσεις και βρίσκεται στη […]
Διαβάστε περισσότερα...