Feed
Άρθρα
Σχόλια

1000005895

Φέτος το σχολείο μας και συγκεκριμένα το Δ2 τμήμα συμμετέχει στον μαθητικό διαγωνισμό “Κάν’το ν’ ακουστεί 2025” που διοργανώνεται από το European School Radio, με ένα τραγούδι με τίτλο “Νιώθω μοναξιά”. Τα παιδιά εμπνεύστηκαν και έγραψαν τους στίχους αφού διάβασαν το βιβλίο “Το αστερόσπιτο” της Α.Μητσιάλη, που έχει θέμα τα παιδιά πρόσφυγες.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμό, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μία μοναδική εμπειρία ακρόασης και αξιολόγησης των τραγουδιών των άλλων σχολείων της Ελλάδας και του εξωτερικού, που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Έπειτα, κατέγραψαν τις προτιμήσεις τους, δηλώνοντας τα αγαπημένα τους τραγούδια μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του διαγωνισμού.

Είχαν την ευκαιρία να ακούσουν και να εκτιμήσουν τις δημιουργίες των άλλων σχολείων, αλλά και να συμμετάσχουν ενεργά σε μια εμπειρία που ενισχύει τη συνεργασία, την κριτική σκέψη και την επαφή με την ευρωπαϊκή μαθητική κοινότητα.

Μετά την ψηφοφορία των σχολείων και των κριτών, με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι η συμμετοχή μας έλαβε την 22η θέση στα 95 τραγούδια της κατηγορίας της. Και τώρα είναι η σειρά της ψηφοφορίας των Ακροατών του European School Radio. H ψηφοφορία διαρκεί μέχρι τις 9 Απριλίου 2025 και μπορεί να ψηφίσει όποιος θέλει, προκειμένου να στηρίξει την προσπάθεια των παιδιών. Το πιο δημοφιλές τραγούδι θα κερδίσει το Βραβείο Ακροατών Τραγουδιού 2025.

Ο σύνδεσμος ψηφοφορίας είναι αυτός που ακολουθεί: https://vote.europeanschoolradio.eu/vote/2/song

Για να ψηφίσετε, θα πρέπει πρώτα να κάνετε “Σύνδεση” με τον Google λογαριασμό σας, στη συνέχεια να επιλέξετε την κατηγορία Τραγούδια και έπειτα να βάλετε ψήφο-καρδούλα δίπλα στο τραγούδι.

Τα στοιχεία του τραγουδιού είναι: Νο 11311 – Νιώθω μοναξιά – 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ

για μπλογκ

Μπορείτε να το ακούσετε και στο Youtube Νιώθω μοναξιά

Καλή ακρόαση και καλή ψήφο!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων