5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ

Α

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ζω καλύτερα-Ευ ζην

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΡΟΔΙ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ

(διάρκεια: 4 ώρες)

Θεματικό Πεδίο & Θεματική Ενότητα: Δ΄ Παιδί Δημιουργία και Έκφραση – Δ.2. Τέχνες – Εικαστικές Τέχνες

Γνώσεις:

  • Να αναγνωρίζουν τη σημασία όλων των αισθήσεων για τη σύνθεση μίας καλλιτεχνικής δημιουργίας (i).
  • Να ονομάζουν γνωστούς εικαστικούς και ζωγράφους και να προσδιορίζουν τα βασικά μηνύματα που επικοινωνούν μέσα από τα έργα τους (ii).

Δεξιότητες:

  • Να πειραματίζονται με την ανάμειξη χρωμάτων και τη χρήση διαφορετικών υλικών (i).
  • Να συνθέτουν πρωτότυπα έργα συνδυάζοντας υλικά με δημιουργικό τρόπο (i).

Στάσεις:

  • Να αντιμετωπίσουν με φαντασία και δημιουργικότητα τη διαδικασία σύνθεσης ενός έργου τέχνης (i).
  • Να εκτιμούν την τέχνη ως μία «παγκόσμια» μορφή έκφρασης και επικοινωνίας (ii).

ΜΕΣΑ και Υλικα:

Σαλβαντόρ Νταλί

Σαλβαντόρ Νταλί

  • Το έργο του Σαλβαντόρ Νταλί «Γλυκό ρόδι» («Grenadier a fruit doux») από τη σειρά έργων με νερομπογιές «Dali fruit».
  • Φύλλα εργασίας/αξιολόγησης.
  • Ποικίλα υλικά για εικαστικές δημιουργίες.

ΔΡΑΣΕΙΣ:

  • Γνωριμία με το έργο του Σαλβαντόρ Νταλί «Γλυκό ρόδι» («Grenadier a fruit doux») από τη σειρά έργων με νερομπογιές «Dali fruit». Περιγραφή πίνακα, εντοπισμός στοιχείων που μας εντυπωσιάζουν και έκφραση των συναισθημάτων που μας δημιουργεί.

ΣΑΛΒΑΝΤΟΡ ΝΤΑΛΙ ΡΟΔΙ

  • Σχετικό φύλλο εργασίας/αξιολόγησης που εστιάζει στη Γλώσσα και στην Εικαστική έκφραση.

Φύλλα Εργασίας 1

  • Εικαστική έκφραση και απόδοση της Περσεφόνης (ατομικά ιχνογραφήματα/κάδρα)

ΚΟΛΛΑΖ 1

ΚΟΛΛΑΖ 2

ΚΟΛΛΑΖ 3

  • Ελεύθερη απεικόνιση/ζωγραφική ροδιού (ατομικά ιχνογραφήματα), εμπνευσμένη από τον Σαλβαντόρ Νταλί.

κολλάζ 1

κολλάζ 2

κολλάζ 3

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Η αξιολόγηση των μαθητών/μαθητριών γίνεται μέσω:

  • των ατομικών εικαστικών δημιουργιών τους,
  • των προαναφερθέντων εργασιών.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Πεντέρη, Ε., Χλαπάνα, Ε., Μέλλιου, Κ., Φιλιππίδη, Α., & Μαρινάτου, Θ. (2022). Πρόγραμμα Σπουδών Για την Προσχολική Εκπαίδευση – Διευρυμένη Εκδοχή (2η Έκδοση, 2022 ΙΕΠ). Στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» του ΙΕΠ με MIS 5035542.

Αφήστε μια απάντηση