ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Το Νηπιαγωγείο μας συνεργάστηκε με τα παιδιά και τη δασκάλα της  Α΄ Τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς, στο πλαίσιο συμμετοχής και των δύο σχολείων στο  Διεθνές Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία Από τη Μυθολογία στο Διάστημα-Myth2space,   για τη δημιουργία ενός κοινού δίπτυχου έργου και πιο συγκεκριμένα για τη δημιουργία δύο αφισών, μία με τίτλο “Η ΓΗ ΠΟΝΑΕΙ” (6ο Δημοτικο Σχολείο Κηφισιάς) που σχετίζεται με τις απειλές που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας και μία με τίτλο ” Η ΓΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ” (4ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς) που σχετίζεται με τους τρόπους προστασίας του πλανήτη μας.

   H GH PONAEI H GH CHAMOGELAEI

Αντίγραφα των αφισών παρέλαβαν και τοποθέτησαν σε εμφανές σημείο εντός του σχολικού χώρου και τα δύο σχολεία, καθώς επίσης τοποθετήθηκαν στον περιβάλλοντα χώρο εξωτερικά του σχολείου και παραδόθηκαν για ανάρτηση και στον Δήμο Κηφισιάς, προκειμένου να κοινοποιηθούν στην τοπική κοινωνία και στην ευρύτερη κοινότητα.

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Κηφισιάς για την άμεση ανταπόκριση και αρωγή στην προσπάθειά μας αυτή.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ 6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Την Πέμπτη 14 Μαΐου τα νήπια του σχολείου μας επισκέφθηκαν το 6ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς, στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για την ομαλή μετάβασή τους στο Δημοτικό σχολείο. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους  χώρους του σχολείου από την  εκπαιδευτικό της Α’ τάξης, κ.Σταματία Κεχαγιά, γνώρισαν τον Διευθυντή, κ. Κωνσταντίνο Πρέντο και συνομίλησαν μαζί του και φιλοξενήθηκαν στην Α΄ Τάξη, όπου συνομίλησαν με τις εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/τριες, αντάλλαξαν ιδέες και εμπειρίες και έγιναν “μικροί δημοσιογράφοι” , εκφράζοντας τις απορίες τους τις οποίες είχαμε καταγράψει σε μορφή ερωτηματολογίου κατά τον σχεδιασμό της επίσκεψης.

Μέσα από τη δράση επιτεύχθηκε η  βιωματική προσέγγιση του χώρου και των συνθηκών λειτουργίας του μελλοντικού τους σχολείου, βοηθώντας στην ομαλή προσαρμογή στις νέες συνθήκες της σχολικής πραγματικότητας καθώς και η επικοινωνία και συνεργασία των εκπαιδευτικών  των δύο βαθμίδων.

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ:

Αναπτύχθηκε συζήτηση στην ολομέλεια με θέμα την επικείμενη επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο. Τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να εκφράσουν τις απόψεις και τα συναισθήματά τους, που ήταν πολλά και σε μερικές περιπτώσεις διαφορετικά ή και αντικρουόμενα, όπως χαρά αλλά και φόβος, ενθουσιασμός ή/και ανησυχία, κλπ.

Με αφόρμηση τα συμπεράσματα της συζήτησης, οι εκπαιδευτικοί κάλεσαν τα παιδιά να γίνουν “μικροί εξερευνητές” ή και “δημοσιογράφοι” και να καταθέσουν τις ιδέες τους γύρω από το τι θα ήθελαν να διερευνήσουν κατά την επίσκεψή τους  ή τις απορίες που πιθανόν έχουν  (καταιγισμός ιδεών – ιδεοθύελλα) τις οποίες καταγράψαμε ώστε να είμαστε έτοιμοι κατά την επίσκεψή μας να “πάρουμε τη συνέντευξή ” μας από τα μέλη της ομάδας της Α΄Τάξης  και να συγκεντρώσουμε τα στοιχεία που μας ενδιαφέρουν να μάθουμε (διερευνητική -βιωματική μάθηση)

Φτάσαμε τις 17 ερωτήσεις!

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:

  1. Θέλω να ρωτήσω αν ξέρουν την αλφαβήτα
  2. Θέλω να ρωτήσω αν είναι  καλά τα πράγματα
  3. Πόσες ώρες είναι το διάλειμμα;
  4. Τι παίζουν στο διάλειμμα;
  5. Να ρωτήσω αν μετράνε μέχρι το 100
  6. Τι μάθημα κάνουν;
  7. Ξέρουν να διαβάζουν;
  8. Ξέρουν να κάνουν μπαλέτο;
  9. Ξέρουν για τους αστροναύτες και τη γη;
  10. Ποια μαθήματα κάνει η κυρία τους;
  11. Φτιάχνετε πράγματα από πλαστελίνη;
  12. Αν έχουν χρόνο να ζωγραφίζουν
  13. Πόσα παιδάκια είναι στην τάξη τους;
  14. Έχουν πίνακα για να γράφουν με την κιμωλία;
  15. Πώς είναι η τάξη του δημοτικού;
  16. Πόση ώρα μένουν τα παιδιά στο σχολείο;
  17. Στο δημοτικό μπορούμε να παίξουμε ποδόσφαιρο;

 

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ:

YPODOCHH

Η εκπαιδευτικός της Α’ τάξης, κ.Σταματία Κεχαγιά,  υποδέχθηκε με χαρά  τα παιδιά.

 

 

DIEYTHYNTHS GRAFEIO DIEYTHYNTH

Ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Κωνσταντίνος Πρέντος,  καλωσόρισε θερμά τα νήπια και απάντησε στις απορίες τους.

 

BIBLIOTHHKH

Ξενάγηση στους χώρους του σχολείου

 

A TAXH EPISKEPSH A TAXH

Η επίσκεψη στην Α΄Τάξη

Τα δωράκια μας για τους μαθητές/τριες της Α΄Τάξης:

KARTA KATASKEYH

KARTA GIA 6 DHMOTIKO

DORAKIA

 

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ:

Επιστρέφοντας στο Νηπιαγωγείο, τα νήπια ενθαρρύνθηκαν να αποτυπώσουν σε ένα ανοικτού τύπου φύλλο εργασίας τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη και να αξιολογήσουν το πόσο τους άρεσε, χρωματίζοντας την αντίστοιχη φατσούλα:

 

20260602 212328

20260602 212411 20260602 212509

Μόλις ολοκλήρωνε τη ζωγραφιά του το κάθε παιδί, περιέγραφε προφορικά αυτό που του έκανε την περισσότερη εντύπωση και η εκπαιδευτικός κατέγραφε ακριβώς τα λόγια του παιδιού. 

Επιπλέον, στην αξιολόγησή τους όλα τα παιδιά επέλεξαν να χρωματίσουν τη χαρούμενη φατσούλα, που αντιστοιχούσε στο ότι τους άρεσε πολύ η επίσκεψη.

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2026

PROTOMAGIA

Ο Μάιος μας έφτασε (παραδοσιακό)

Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ,
να τον προϋπαντήσουμε παιδιά στην εξοχή.
Δώρα πολλά στα χέρια του και όμορφα κρατεί
και τα μοιράζει γελαστός σε όποιον του τα ζητεί!
Πάμε κι εμείς να πάρουμε, μη χάνουμε καιρό!
Μας φτάνει ένα τριαντάφυλλο κι ένα κλαδί χλωρό