Αγωγή Υγείας: Πρώτες Βοήθειες
Στο πλαίσιο των δράσεων Αγωγής Υγείας, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε ένα βιωματικό μάθημα με θέμα τις Πρώτες Βοήθειες, με συντονίστρια τη σχολική νοσηλεύτρια του Νηπιαγωγείου μας, κ. Μαρία Καραντζά
Αρχικά, γνώρισαν τι είναι οι πρώτες βοήθειες και συζητήσαμε τη σημασία τους στην καθημερινή ζωή. Στη συνέχεια, τα παιδιά έμαθαν τι είναι το φαρμακείο και ποια βασικά υλικά περιλαμβάνει.
Μέσα από παιχνίδι αναγνώρισης πραγματικών αντικειμένων φαρμακείου, εξοικειώθηκαν με τη χρήση και τον σκοπό τους.
Οι μαθητές παρακολούθησαν ενημερωτικό βίντεο της καμπάνιας για τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112 και ενημερώθηκαν για τον αριθμό κλήσης του ΕΚΑΒ (166). Μέσα από τραγούδια απομνημόνευσαν τους σημαντικούς αυτούς αριθμούς, κατανοώντας πότε και γιατί τους χρησιμοποιούμε.
Η δράση ολοκληρώθηκε με μια δημιουργική κατασκευή. Τα παιδιά χρωμάτισαν εικόνες με υλικά φαρμακείου, τις έκοψαν και δημιούργησαν το δικό τους ατομικό φαρμακείο, το οποίο πήραν μαζί τους στο σπίτι ως ενθύμιο της δραστηριότητας και ως υπενθύμιση των γνώσεων που απέκτησαν.
































