4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

0

Συγγραφέας: 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ | Κατηγορία STEAM και εκπαιδευτική ρομποτική, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 02-06-2025

4η Θεματική Ενότητα : ”Δημιουργώ και Καινοτομώ  – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία ” 

4

Υποθεματική:    STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος:  ” STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική ”

Στόχος : Να έρθουν οι μαθητές/τριες σε επαφή με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό  τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική.

 

***************************************************

Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν διάφορα εκπαιδευτικά βίντεο μέσα από τα οποία γνώρισαν τον κύκλο του νερού και τη σημασία που έχει το νερό για τη ζωή και τον πλανήτη μας!

7

8

16

 

Ζωγράφισαν τον κύκλο του νερού!

20

22

21

 

6

5

 

Αναγνώρισαν τη λέξη ΝΕΡΟ ανάμεσα σε άλλες

28

27

25

 

” Από που είσαι ποταμάκι; ”

Ποίημα – Ζαχαρίας Παπαντωνίου

29

30

 

” Ζωγραφίζω δύο χρήσεις του νερού στην καθημερινή ζωή ”

10

9

 

Σύνθετες λέξεις με το Νερό

52

53

54

 

Αφίσες

” Ο κύκλος του Νερού ”

1

3

4

 

” Που υπάρχει νερό ”

15

 

” Τί κάνουμε με το νερό ”

17

18

 

” Τί μπορούμε να κάνουμε για να μη σπαταλάμε το νερό ”

61

 

” Η ιστορία του Σταγονούλη ”

14

11

13

 

 Κατασκευές για το νερό

Κατασκευή φράγματος

44

45

46

48

 

Κατασκευή Νερόμυλων

 43

42

41

40

38

37

36

34

33

 

” Το νερό είναι ζωή ”

55

56

 

” Σώστε το νερό ” 59

58

 

” Του Νερού τα μυστικά ”   –  Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
 Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια τοσοδούλα σταγονίτσα νερό τόσο ζωηρή μα και τόσο δυνατή. Ηταν ταξιδιάρικη πολύ και της άρεσε να αλλάζει συνεχώς μορφή. Είχε αρετές σπάνιες και πολλές, μα και χάρες σε όλα τα πέρατα της γης μας ξακουστές.
Τούτες τις αρετές, τα ταξίδια και πολλά από του νερού τα μυστικά ανακάλυψαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετέχοντας στο πρόγραμμα, παίζοντας σε θεατρικά δρώμενα, σε μουσικά παιχνίδια και ασφαλώς κάνοντας ……. πολλά πολλά Πειράματα .

1 1

4 1

3 1

5 1

6 1

8 1

 

Αξιολόγηση

” Τί έμαθα για το νερό ”

Ti ematha gia to nero

 

” Ζωγραφίζω όπως μπορώ τον Κύκλο του νερού ” 

622

63

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση