- Πως δημιουργήθηκε το ηλιακό μας σύστημα;
- Ποιοι πλανήτες το αποτελούν;
- Ποια είναι η σειρά με την οποία περιστρέφονται γύρω από τον Ήλιο;
- Ποιος είναι ο πιο κοντινός πλανήτης στον Ήλιο και ποιος ο πιο μακρινός;
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του ηλιακού συστήματος και ποιος ο μικρότερος;
Πολλά τα ερωτήματα που δημιουργήθηκαν και ξεκινήσαμε την αναζήτηση.
- Κάναμε αναζήτηση πληροφοριών και εικόνων στο διαδίκτυο.
- Είδαμε βίντεο σχετικά με το ηλιακό μας σύστημα και τους πλανήτες που το αποτελούν.
- Διαβάσαμε βιβλία που έχουμε συγκεντρώσει στο σχολείο και είδαμε τις εικόνες τους.
- Εκτυπώσαμε εικόνες των πλανητών και τις πλαστικοποιήσαμε.
- Γράψαμε το όνομά τους στον υπολογιστή.
Αφού συγκεντρώσαμε το υλικό μας υλοποιήσαμε τις εξής δραστηριότητες:
- Βάλαμε σε σειρά τους πλανήτες από τον κοντινότερο στον Ήλιο.
Ερμής – Αφροδίτη – Γη – Άρης – Δίας – Κρόνος – Ουρανός – Ποσειδώνας
- Τους χωρίσαμε σε Εσωτερικούς – Γήινους πλανήτες (Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης) και σε Εξωτερικούς – Αέριους πλανήτες (Δίας, Κρόνος, Ουρανός, Ποσειδώνας).
- Κόψαμε τις εικόνες που εκτυπώσαμε, τις ομαδοποιήσαμε (Εσωτερικοί – Εξωτερικοί πλανήτες) και τις κολλήσαμε σε 2 διαφορετικά χαρτόνια.
Καταγράψαμε τα χαρακτηριστικά της κάθε ομάδας.
- Σε μαύρο χαρτόνι, που παριστά το Σύμπαν, κολλήσαμε τους πλανήτες με σειρά από τον κοντινότερο στον Ήλιο (Ερμής) μέχρι τον πιο μακρινό (Ποσειδώνας) .
Σχεδιάσαμε την τροχιά του κάθε πλανήτη γύρω από τον ήλιο.
Προσθέσαμε νεφελώματα, γαλαξίες, μετεωρίτες και πολλά αστεράκια!!
Και το ηλιακό μας σύστημα είναι έτοιμο!!








