Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας!
Ο μήνας Δεκέμβριος ήταν αφιερωμένος στην ομορφότερη γιορτή που λατρεύουν μικροί και μεγάλοι, τα Χριστούγεννα!
Πρώτη μας δουλειά ήταν να στολίσουμε τις τάξεις και το δέντρο του σχολείου μας και να δημιουργήσουμε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
Φέτος ανανεώσαμε τα στολίδια μας τα οποία ήταν φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά.
Κάναμε ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης και κάθε μέρα ανοίγαμε από ένα “χαρτάκι με την καλή πράξη της ημέρας”.
Συγκεντρώσαμε τρόφιμα στο νηπιαγωγείο(πρώτη δράση ενεργού πολίτη) ώστε να βοηθήσουμε ευάλωτες ομάδες και τα παραδώσαμε στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.

Τι Τηρήσαμε τα ήθη και τα έθιμα και είπαμε τα κάλαντα στη γειτονιά μας.
Διαβάσαμε την ιστορία της γέννησης του Χριστού, μιας και φέτος ήταν το θέμα της χριστουγεννιάτικης γιορτής μας και φτιάξαμε τις προσκλήσεις.
Επίσης κάναμε γλυκά “κουκουνάρια” και μπισκοτάκια από τα οποία μοσχοβόλησε το σχολείο μας…
Να ευχαριστήσουμε βέβαια και τις μαμάδες για τη βοήθεια τους!
Οι κάρτες και οι υπόλοιπες κατασκευές μας…
Και του χρόνου!































