Καλοκαιρινή γιορτή λήξης!
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και το σχολείο μας γέμισε με γέλια, μουσική και συγκίνηση. Φέτος αποφασίσαμε να αποχαιρετήσουμε τα μαθήματα με διαφορετικό τρόπο, εκτός σχολείου, καθώς μας φιλοξένησε το εκκλησιαστικό ίδρυμα παιδικής προστασίας Γιαννιτσών και ήταν ιδιαίτερη η χαρά μας και τους ευχαριστούμε πολύ!
Ταξιδέψαμε μικρούς και μεγάλους σε διάφορα μέρη της Ελλάδος. Σε κάθε σταθμό τα παιδιά πήραν το λόγο και μίλησαν για το συγκεκριμένο μέρος αλλά δεν αρκέστηκαν μόνο σ αυτό, καθώς έσυραν το χορό και παρουσίασαν με μεγάλο κέφι παραδοσιακούς χορούς , κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων.
Η σκηνή μας…
γέμισε χαρούμενες φωνούλες …
στο τέλος της εκδήλωσης, η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε τα νηπιάκια μας που ανοίγουν τα φτερά τους για το δημοτικό σχολείο. Τους ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα και καλή επιστροφή σε γνώριμα μέρη στα πιο μικρά μας.
Να ευχαριστήσουμε και το Σύλλογο Γονέων για την προσφορά τους κ τα δωράκια που δόθηκαν στο τέλος της γιορτής.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!



















































































































































































































































Τ







































































