Αποχαιρετώντας το φθινόπωρο στο νηπιαγωγείο μας
Καθώς ο Δεκέμβρης έχει έρθει με τα χειμωνιάτικα του, στο νηπιαγωγείο μας αποχαιρετούμε το φθινόπωρο με χαρά, τέχνη και όμορφες εμπειρίες.
Μια εποχή γεμάτη εικόνες, αρώματα, ερεθίσματα για μάθηση, εξερεύνηση και ανακάλυψη.
Οι καλλιτέχνες μας είδαν πίνακες ζωγραφικής και δημιούργησαν μοναδικά έργα.
Αποτύπωσαν τα φθινοπωρινά φρούτα, τα φύλλα αυτής της εποχής.
Ένα από τα πολλά θέματα που ασχολήθηκαν ήταν η ελιά(βλέπε προηγούμενη ανάρτηση) αλλά και η σπορά.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες προσπάθησαν να κατανοήσουν τι συμβαίνει στη φύση αυτή την εποχή και τι μας χαρίζει.
Ώρα να υποδεχτούμε το μεγαλοπρεπή χειμώνα!!!



























































