Το νηπιαγωγείο υποδέχεται σε πολλές περιπτώσεις τους γονείς μέσα στις τάξεις ή στις εξωτερικές του δράσεις . Είχαμε και τώρα την ευκαιρία να μοιραστούμε τις δραστηριότητες με τους γονείς . Η συμμετοχή τους και η συνδρομή τους είναι πολύτιμη σε ότι κάνουμε.
