Εργαστήριο Δεξιοτήτων και Ενεργός Πολίτης
Το παρόν εργαστήρι διεκπεραιώθηκε με τίτλο “Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου” και εντάσσεται στη θεματική ενότητα: Ζω καλύτερα- Ευ ζην και αφορά την υπό ενότητα Ψυχική και Συναισθηματική υγεία- Πρόληψη: Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας.
Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας μέσα από την καλλιέργεια της συναισθηματικής ανάπτυξης .
Παρακολουθήσαμε βίντεο, συζητήσαμε για τα είδη της αναπηρίας που συναντούμε και προβληματιστήκαμε για το ρόλο και τη στάση που έχουμε απέναντι στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν αυτά τα άτομα.
Με το συγκεκριμένο εργαστήρι συνδέσαμε και τη Δράση Ενεργού Πολίτη “Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες ” και επισκεφτήκαμε το Κ.Δ.Α.Π. Α.Ε.Α. Δήμου Γιαννιτσών . Οι δράσεις αναπτύχθηκαν από την υπεύθυνη της χειροτεχνίας του Κέντρου κατά τη διάρκεια της επίσκεψης. Επίσης επισκεφτήκαμε τον Σύλλογο Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων και παραδώσαμε τα καπάκια που συγκεντρώσαμε για να αγοραστούν αναπηρικά αμαξίδια του Ενεργού Πολίτη του νηπιαγωγείου με τίτλο Τα πλαστικά καπάκια δεν πετώ , τα συλλέγω στο σχολείο εγώ”
Παρακάτω οι δραστηριότητες μας πάνω στη μέθοδο Braille












































