Ζωγραφική με την τεχνική του πουαντιγισμού
Φθινοπωρινά φύλλα
Αφού συζητήσαμε για τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση και παρατηρήσαμε φύλλα δέντρων που φέραμε στην τάξη, αποφασίσαμε να φτιάξουμε με αυτά ένα φθινοπωρινό δέντρο όπως αυτό απεικονιζόταν σε πίνακα ζωγραφικής.
Χρησιμοποιώντας τη φαντασία μας και τις ράγες από το τρενάκι φτιάξαμε το δικό μας δέντρο.
Ύστερα ζωγραφίσαμε όπως ο Ρομέρο Μπρίτο, τα δικά μας φθινοπωρινά φύλλα με τα αγαπημένα μας χρώματα για να στολίσουμε την τάξη μας.
Το φθινόπωρο μέσα από πίνακες ζωγραφικής
28η Οκτωβρίου! Ζήτω η Ελλάδα μας!
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού/ Code Week.
Τα παιδιά έλαβαν ένα κωδικοποιημένο σχέδιο (κολοκύθας). Η κολοκύθα κωδικοποιείται με αριθμούς. Οι αριθμοί αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο χρώμα. Τα παιδιά χρωματίζουν μια εικόνα κωδικοποιημένη με αριθμούς και χρώματα, αναπτύσσουν ταυτόχρονα λεπτές κινητικές δεξιότητες, προσοχή, χρησιμοποιούν αριθμούς από το 1 έως το 3 και χρώματα. Με αυτή την δραστηριότητα οι μαθητές έλαβαν μέρος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους με ενδιαφέρον και διασκεδαστικό τρόπο. Οι μαθητές της τάξης έλαβαν έπαινο για την συμμετοχή τους.
Ευθείες, χρώματα και σχήματα στο νηπιαγωγείο παρέα με τον ζωγράφο Πιτ Μοντριάν.
Το λιοντάρι στο σχολείο μας συναντάει την BeeBot.
Όλα ξεκίνησαν από μια τελεία.
Διαβάσαμε στην τάξη μας το παραμύθι “Η Τελεία¨ του Πιτερ Ρεινολντς. Η ηρωίδα του παραμυθιού κατάφερε σπουδαία πράγματα ζωγραφίζοντας μια τελεία. Έπειτα μάθαμε πως υπάρχει μια πολύ γνωστή σε όλο τον κόσμο ζωγράφος/γλύπτρια και πολλά άλλα, η οποία αποτύπωνε στα έργα της βούλες. Εμπνευστήκαμε από την Γιαγιόι Κουσάμα και διακοσμήσαμε και εμείς την πόρτα μας με βούλες όπως είχε κάνει η Γιαγιόι σε μια έκθεση της στο Λονδίνο (το άσπρο δωμάτιο). Εκεί στην πόρτα μας συναντήθηκε με την Λία και γράφτηκε πάνω της: ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΓΕΙ.
Είμαστε μια ομάδα δυνατή.
Εμπνευστήκαμε από τα έργα του Κιθ Χάρινγκ για να μιλήσουμε για την φιλία. Παρατηρήσαμε στο διαδίκτυο την τεχνοτροπία του καλλιτέχνη. Τα ανθρωπάκια χορεύουν, αγκαλιάζονται, διασκεδάζουν, περπατάνε. Μιμηθήκαμε με το σώμα μας τις φιγούρες και φτιάξαμε μια αφίσα για την τάξη μας ακολουθώντας την τεχνοτροπία του. Όταν είμαστε φίλοι συμβαίνουν σπουδαία πράματα.
Σουπλάδες για την πλαστελίνι από τα χεράκια των παιδιών.
Παιχνίδια γνωριμίας και ενδυνάμωση της ομάδας. Εξοικείωση με το αρχικό γράμμα του ονόματος μας.
Φθινοπωρινά φρούτα στο νηπιαγωγείο!
σχολικό έτος 2024-2025 – Etwinning project : ” Aesthetic Literasy : The Art of Painting
TwinSpace:
"Αισθητικός Γραμματισμός: Η Τέχνη της Ζωγραφικής"
"Η καλλιτεχνική εκπαίδευση είναι ένας απαραίτητος
και δια βίου εκπαιδευτικός τομέας για το άτομο.
Η Αισθητική Αγωγή στην προσχολική περίοδο έχει πολλούς σκοπούς.
Ο πιο σημαντικός σκοπός είναι να αυξηθεί η ικανότητα των παιδιών
να αντιλαμβάνονται δημιουργικά τον εαυτό τους και τον κόσμο.
Θεωρείται ότι το άτομο του οποίου η αντίληψη για τον έξω κόσμο
αλλάζει με την πολύπλευρη καλλιτεχνική εκπαίδευση
θα γίνει πιο δημιουργικό, με αυτοπεποίθηση, παραγωγικό
και θα προσπαθήσει να αλλάξει το περιβάλλον του
με θετικό τρόπο και να του δώσει νέες μορφές.
Καθ' όλη τη διάρκεια του έργου, στοχεύουμε
να μυήσουμε τους μαθητές μας στην οπτική και τις τεχνικές
πολλών ζωγράφων και τα έργα τέχνης τους
και να αναπτύξουμε τις αισθητικές και δημιουργικές δεξιότητες
των μαθητών μας."
Το φιλάκι στο χέρι!
Καλή σχολική χρονιά!
Το βραβείο του σχολείου μας για την σχολική χρονιά 2023-2024
Καλή σχολική χρονιά 2024-2025 !!!
Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2023-2024
Σχέδιο Δράσης : ” Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”
Σχέδιο Δράσης : ” Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”
Σχέδιο Δράσης : ” Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”
Ανοιξιάτικες κατασκευές
Οι μύθοι του Αισώπου στο νηπιαγωγείο
Εθνική Εορτή 25ης Μαρτίου τμήμα Β
Σχέδιο Δράσης : ” Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”
Αποκριές στο νηπιαγωγείο
Σχέδιο Δράσης : ” Η ομαλή Μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”
Πρόσκληση ειδικού στο νηπιαγωγείο
Εργαστήρια δεξιοτήτων : “Με τα ζώα έτσι και αλλιώς” και “Υπεύθυνα Παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων”
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για την μέλισσα . Για το λόγο αυτό θεωρήσαμε σκόπιμο να έρθουν σε επαφή με έναν ειδικό στην μελισσοκομία . Ο μελισσοκόμος του Συνδέσμου Μελισσοκόμων Γιαννιτσών τους μίλησε για την δουλειά του και για την ωφελιμότητα των μελισσών για τους ανθρώπους και την φύση . Επίσης γνωστοποίησε στους μαθητές/τριες τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι μέλισσες και για το λόγο αυτό τελούν υπό προστασία .
Εργαστήρια δεξιοτήτων -Επίσκεψη ειδικού στο νηπιαγωγείο
Εργαστήρια Δεξιοτήτων : Με τα ζώα έτσι και αλλιώς και Υπεύθυνα Παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων θεωρήσαμε ωφέλιμο για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με έναν ειδικό του χώρου για να αποκτήσουν εμπειρία στο περιεχόμενο της δουλειάς ενός κτηνιάτρου . Η κτηνίατρος του Αγροτικού Κτηνιατρείου Γιαννιτσών τους μίλησε για την μεταχείριση των ζώων από τους ανθρώπους και τις απειλές που βιώνουν τα ζώα γενικότερα και ειδικότερα τα ζώα υπό εξαφάνιση . Τέλος έδειξε στα παιδιά τι κάνει στο κτηνιατρείο όταν φροντίζει ένα ζώο.