Εργαστήρια δεξιοτήτων -Επίσκεψη ειδικού στο νηπιαγωγείο

Εργαστήρια Δεξιοτήτων : Με τα ζώα έτσι και αλλιώς και Υπεύθυνα Παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων θεωρήσαμε ωφέλιμο για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με έναν ειδικό του χώρου για να αποκτήσουν εμπειρία στο περιεχόμενο της δουλειάς ενός κτηνιάτρου . Η κτηνίατρος του Αγροτικού Κτηνιατρείου  Γιαννιτσών τους μίλησε για την μεταχείριση των ζώων από τους ανθρώπους  και τις απειλές που βιώνουν τα ζώα γενικότερα και ειδικότερα τα ζώα υπό εξαφάνιση . Τέλος έδειξε στα παιδιά τι κάνει στο κτηνιατρείο όταν φροντίζει ένα ζώο.

Εργαστήριο δεξιοτήτων Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς Επίσκεψη κτηνιάτρου

Σχέδιο Δράσης 1η επίσκεψη Νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο

Τα νήπια μας επισκέφτηκαν το Δημοτικό Σχολείο. Με την συνοδεία της Δασκάλας της Α΄ τάξης περιηγήθηκαν στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου και πληροφορήθηκαν την λειτουργία του κάθε χώρου. Μπήκαν στις τάξεις , στην βιβλιοθήκη, στην αυλή , στο προαύλιο. Πέρασαν χρόνο με τους μαθητές της Α΄ και της Ε΄ τάξης  μέσα στην αίθουσα τους την ώρα που έκαναν μάθημα .

Σχέδιο Δράσης 2023 2024 Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο

Etwinning On line συναντήσεις εκπαιδευτικών

Στις συναντήσεις εκπαιδευτικών στα etwinning έργα γίνεται ο προγραμματισμός του έργου . Σε κάθε συνάντηση ορίζονται οι δραστηριότητες του μήνα , οι  συνεργατικές δραστηριότητες που θα πραγματοποιήσουμε,  οι ενημερώσεις γονέων , η εμπλοκή της κοινότητας και η διάχυση του έργου .

Our first webinar meeting 9 October        Our 2hd Webinar

Etwinning έργο : On line Συναντήσεις μαθητών

Τα Etwinning έργα ενθουσιάζουν τους μαθητές μας. Η παρακολούθηση των εργασιών των άλλων σχολείων μέσα από την πλατφόρμα του etwinning τους δίνει χαρά και εκπλήσσονται που κάνουν δραστηριότητες μαζί με άλλος μαθητές από άλλες χώρες.  Στα etwinning έργα οργανώνουμε από κοινού συναντήσεις  για να δούμε τους συνεργάτες μας και να στείλουμε χαιρετισμό. Φέτος στη συνάντηση μας σκεφτήκαμε να χορέψουμε μαζί και να κάνουμε γυμναστική μαζί χρησιμοποιώντας σχετικά βίντεο από το διαδίκτυο. Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος . Έτσι οι συναντήσεις γίνανε από μία δύο.

Άνθρωποι από ζυμάρι

Το ζυμάρι είναι αγαπημένο υλικό των παιδιών στο νηπιαγωγείο . Θέλοντας να μπούμε στη διαδικασία να φτιάξουμε το σώμα του ανθρώπου επιλέξαμε σαν υλικό το ζυμάρι . Με αυτή την ευκαιρία είδαμε τι υλικά χρησιμοποιούμε και  πως γίνεται το ζυμάρι .

Τα τρόφιμα και οι βιταμίνες τους.

Στη δραστηριότητα αυτή χωρίσαμε τα τρόφιμα σε ομάδες με βάση τις βιταμίνες τις οποίες περιέχουν . Μάθαμε την χρησιμότητα κάθε βιταμίνης. Πληροφορίες πήραμε από τα βιβλία του σχολείου και  από σχετικές  σελίδες του διαδικτύου

Ενημέρωση γονέων

Στη συνάντηση γονέων με  το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
Ελλάδας  υπήρξε  ενημέρωση για το υλικό της πλατφόρμας του Κέντρου.

We inform parents about Internet Safety 1

Η εκπρόσωπος του Κέντρου  μίλησε για το Κέντρο , το οποίο  παρέχει βοήθεια και υποστήριξη σε μικρούς και μεγάλους
χρήστες του διαδικτύου  αναπτύσσοντας τρεις διακριτές ενέργειες:

– μέσω του ιστότοπου SaferInternet4kids,

-Μέσω της συμβουλευτικής γραμμής Help-line (διαθέσιμη τηλεφωνικά στο 210-6007686 και μέσω της ιστοσελίδας www.help-line.gr)-

-Και μέσω της Γραμμής Παραπόνων Safe-Line για παράνομο διαδικτυακό περιεχόμενο (www.safeline.gr)

Etwinning Γυμναζόμαστε με παιχνίδι κανόνων : κουτσό

Με το κουτσό μαθαίνουμε :

Να ισορροπούμε

Να γυμνάζουμε την δεξιά και την αριστερή πλευρά μας

Να ξεχωρίζουμε την δεξιά από την αριστερή πλευρά μας

Να παίζουμε σύμφωνα με τους κανόνες

Να μοιραζόμαστε το παιχνίδι με τους άλλους

 

Etwinning – 6 Φεβρουαρίου 2024 -Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Ο Π@π@κης μας δανείζει το μήνυμά του  “Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια όχι μόνο στην λίμνη μου αλλά και στο διαδίκτυο”

Ο Ιντερνετούλης και φέτος ήρθε να μας υπενθυμίσει  την γιορτή όλων των παιδιών του κόσμου, μικρών και μεγάλων , για την προσπάθεια τους να έχουν ένα ανθρώπινο, ασφαλές και χρήσιμο Διαδίκτυο

Our board about conscious use of the Internet         Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου        February 6 2024 Safer Internet Day

 

Etwinning Ποια είναι τα όργανα του σώματος μου ;

Το σώμα μας έχει συγκεκριμένες και διακριτές λειτουργίες χάρη στην ύπαρξη συστημάτων : πέψης, στήριξης, κυκλοφορίας, αναπνοής, αναπαραγωγής,  αντίληψης του κόσμου, ελέγχου , μυϊκό . Κάθε τι που κάνουμε έχει σαν στόχο την προστασία , την ανάπτυξη και την ευημερία των συστημάτων του σώματος μας.

Healthy Life Happy Future E twinning 2023 2024

Etwinning : Μαθαίνω να χρησιμοποιώ το διαδίκτυο με σύνεση

Τι λένε οι κανόνες χρήσης και διακίνησης  υλικού στο διαδίκτυο; Ας δούμε τι έκανε ο φίλος μας ο Π@π@κης  σε παρόμοια περίπτωση: ποια απόφαση θα πάρει; Θα προωθήσει την  φωτογραφία που έλαβε από άγνωστο αποστολέα στην σελίδα της τάξης του; Ή θα ενημερώσει την μητέρα του; Τι θα του πει η Σοφή Κουκουβάγια; Όλα αυτά θα τα μάθουμε στην ιστορία ” Η μεγάλη απόφαση του Π@π@κη”

@@SBI1

Etwinning Σπέρνουμε σιτάρι

Το σιτάρι και γενικότερα τα σιτηρά , είναι βασική τροφή για τον άνθρωπο.  Σπείραμε στον κήπο μας σιτάρι για να παρακολουθήσουμε την ανάπτυξή του. Αφού το μαζέψουμε θα ασχοληθούμε με την παραγωγή των προϊόντων των σιτηρών : αλεύρι , ζυμαρικά, ψωμί.

σπορα σιταρι

Etwinning : Χρησιμοποιούμε τα φρούτα και τα λαχανικά για να δημιουργήσουμε έργα τέχνης

Ακολουθούμε την ιδέα του Ιταλού ζωγράφου Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο και δημιουργούμε προσωπογραφίες με φρούτα, λαχανικά, ωμούς ξηρούς καρπούς , ελιές .

Εγγραφές σχολικού έτους 2023-2024

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του  4ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών είναι οι οδοί :

  1. Κολοκοτρώνη ζυγοί αριθμοί (6 μέχρι 74)
  2. Κυκλάδων ( δρόμος μέσα σε χωράφια )
  3. Αναπαύσεως ( δρόμος μέσα σε χωράφια και 1 μέχρι 27 συν 2 μέχρι 36  )
  4. Ψαθά (δρόμος μέσα σε χωράφια)
  5. Νίκης μονοί αριθμοί (1 μέχρι 5)
  6. Χρ. Διδασκάλου μονοί αριθμοί ( 1 μέχρι 49)
  7. Οργαντζή μονοί αριθμοί ( 1 μέχρι 39)
  8. Χατζηδημητρίου μονοί αριθμοί ( 87 μέχρι 119)

Μέσα σε αυτά τα όρια βρίσκονται οι οδοί

Σαρανταπόρου, Βυζαντίου , Βενιντζανόπουλου, Βοσπόρου, Αγ. Αικατερίνης,

Λαχανά, Τσακμάκη, Πάροδος Τσακμάκη, Μητροπόλεως, ΠέτρουΚοτζαμάνη,

Ασικιάρη,  Γιάνναρου, Κουτσοκώστα, Ιωνίας, Δημ. Ιωαν. Κοσμίδη, Αφοι Πετροπουλάκη, Πάικου, Αθ. Διάκου, Κ. Παλαιολόγου,  Μακεδονομάχων,  Ανοιχτού Θεάτρου, Σκρά,  Ρήγα Φεραίου,  Γιουψάνη, Γράμμου Βίτσι,  Τρίτσκου , Καραμπατάκη, Μπόσκου, Δ. Ιωαννίδη.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής . Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός  5 ημερών. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (θα σας δοθεί στο νηπιαγωγείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

α) αποδοχή της αίτησης

β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση

γ) προώθηση της αίτησης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το Νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

EΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις. 

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Τηλέφωνο επικοινωνίας του νηπιαγωγείου 2382022171 

Ώρες επικοινωνίας 11.00π.μ. με 12.00 μ.μ.

Email νηπιαγωγείου mail@4nip-giann.pel.sch.gr

 

 

 

Αλκυονίδες μέρες

Είδάμε σε βίντεο το μύθο της Αλκυόνας και συζητήσαμε για αυτόν.

Βοηθήσαμε την Αλκυόνα να μοιράσει σωστά τις λέξεις με τις καταλήξεις τους. Έτσι παίξαμε και μάθαμε τα υποκοριστικά των λέξεων.

26 27 28 29 30 32 33

Φτιάξαμε τις δικές μας Αλκυόνες ζωγραφίζοντας πιατάκια στα χρώματά της και φτιάχνοντας τη φωλιά της.

34 35 36 37

38

39
Οι Αλκυόνες μας

 

Ήρθε ο χειμώνας

Διαβάσαμε το παραμύθι “Οι σκανταλιές του Γενάρη“. Χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε το γνωστό μας παιχνίδι.

 

20240131 124116 20240131 124122 20240131 124131 20240131 124140 20240131 124150 20240131 124220

20240131 124448

Μάθαμε το τραγούδι του χειμωνα και παίξαμε παιχνίδι αναγνωρίζοντας τις λέξεις από τις φωνούλες. Συμπληρώσαμε ανάλογο φύλλο εργασίας.

22 21 24 23 25

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο μικρός Σκαντζόχοιρος μία χειμωνιάτικη μέρα” και ντύσαμε την μασκότ της τάξης μας με χειμωνιάτικα ρούχα.

16 1 17 118

Ύστερα, ντύσαμε τις δικές μας ατομικές κούκλες.

1920240216 100029

 

 

 

Καλωσορίζοντας το 2024

Επιστρέφοντας από τις γιορτές των Χριστουγέννων ασχοληθήκαμε με το νέο έτος και θέσαμε τους στόχους μας για το 2024.

Αφού παίξαμε με τους αριθμούς του, τους σειροθετήσαμε για να σχηματίσουμε τη χρονολογία,συμπληρώσαμε αντοίστιχα φύλλα εργασίας ,φτιάξαμε πυροτεχνήματα για να καλωσορίσουμε τον ερχομό του.

1 2 3 4

7
Πυροτεχνήματα για το 2024 

Ζωγραφίσαμε τα καπέλα του νέου έτους και μοιράσαμε βασιλοπιτάκια που μας πρόσφερε ο σύλλογος. Η τυχερή της κάθε τάξης κέρδισε από ένα όμορφο παραμύθι, και αυτό προσφορά του συλλόγου.

8 9 10 11 125613

Σχέδιο Δράσης 22023-2024: Ομαλή Μετάβαση των Νηπίων του 4ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών στο 4ο Δημοτικό Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών

Το Σχέδιο Δράσης του νηπιαγωγείου για το σχ. έτος  έχει περιεχόμενο την Ομαλή μετάβαση των νηπίων μας στο 4ο Δημοτικό σχολείο. Η επιδίωξή μας είναι να εξαλείψουμε κάθε δισταγμό των νηπίων για το σχολείο που θα τους φιλοξενεί από τον Σεπτέμβριο της επόμενης σχολικής χρονιάς . Επίσης   με την Δράση αυτή θα καταφέρουμε  να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές του Δημοτικού να  περιμένουν με χαρά τα νέα πρωτάκια του σχολείου τους , και να σταθούν αρωγοί τους στην προσαρμογή τους. Η πρώτη επίσκεψη των νηπίων τον Ιανουάριο είχε στόχο την γνωριμία με τους χώρους  του δημοτικού σχολείου .

Άξονας 2023 2024 Μετάβαση

Χριστούγεννα στο σχολείο μας

Ξεκινήσαμε τις χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες στολίζοντας το δέντρο μας.

2 15 1

Αποφασίσαμε να “ανεβάσουμε” το θεατρικό της Φρικαντέλας.  Διαλέξαμε ρόλους, γράψαμε και στείλαμε προσκλήσεις.

 

6 5

Παίξαμε χριστουγεννιάτικα παιχνίδια με μοτίβα και φτιάξαμε κατασκευές.

12 9 87

 

Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας, κόβοντας και κολλώντας τις εικόνες για να φτιάξουμε το μοτίβο των χριστουγέννων.

11 10 13

 

Κολλήσαμε τα αστεράκια με τις ευχές μας, στέλνοντας το δικό μας μήνυμα στα παιδιά του Make a wish!

3 4

Γράψαμε ευχές στις χριστουγεννιάτικες κάρτες μας.

4 214

 

Ψήσαμε μπισκότα με τη βοήθεια μιας μαμάς και τα συσκευάσαμε μαζί με σοκολατάκια.

1 5211 6

Την ημέρα της γιορτής μας επισκέφτηκαν τα παιδιά του 4ου Δημοτικού σχολείου και μας είπαν παραδοσιακά ικαριώτικα κάλαντα.

18

Μοιράσαμε σακούλες με δωράκια και κατασκευές που έφτιαξαν τα ίδια τα παιδιά.

 

15 16 17

 

Τα σκηνικά της γιορτής:

8 1 7 1

 

Και φυσικά μας επισκέφτηκε ο Αί Βασίλης μοιράζοντας μας δώρα.

 

22 11 1

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Από την ομάδα Saferinternet4kids επιλέξαμε την ιστορία “Η Αθηνά και το καινούριο της τάμπλετ ” και μάθαμε πως  όσο ελκυστική κι αν είναι η ψηφιακή μας συσκευή δεν συγκρίνεται με το παιχνίδι στο ύπαιθρο και τους φίλους μας.

TIMEMA1

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Στο διαδίκτυο “περπατάμε” σε πολλούς ¨τόπους” . Τόπους  με μουσική,  με ταινίες, με φωτογραφίες, με πληροφορίες, με συζητήσεις , με ανταλλαγή μηνυμάτων. Όπως στην πραγματική μας ζωή έτσι και στο διαδίκτυο αφήνουμε τα αποτυπώματά μας. Και μπορεί στην πραγματική μας ζωή ένας αέρας ή μια βροχή να σβήσει τα αποτυπώματα μας αλλά στο διαδίκτυο αυτά δεν σβήνουν ποτέ. Για αυτό χρειάζεται να μαθαίνουμε πως να αφήνουμε ψηφιακά αποτυπώματα που δεν θα μας βάζουν σε κανένα κίνδυνο . Δηλαδή πως προστατεύουμε τα προσωπικά μας δεδομένα, πως ο χρόνος μας στο διαδίκτυο  δεν επιβαρύνει τις άλλες μας δραστηριότητες , πως συμπεριφερόμαστε στους ψηφιακούς μας συνομιλητές και πολλά άλλα.

cold smooth tasty

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 4ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών Σχολικό Έτος 2023-2024



Λήψη αρχείου

Γιορτή του Πολυτεχνείου

Γιορτάσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου φτιάχνοντας μια κατασκευή απεικονίζοντας το κτίριο και καταθέτοντας ένα κόκκινο γαρίφαλο σε αυτό.

Φωνάξαμε συνθήματα όπως “Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία” με τα χάρτινα μεγάλωνα.

1 5 1

15
16 1
20231122 111559Την ημέρα της γιορτής απολαύσαμε κουκλοθέατρο από τις κυρίες μας, γίναμε και εμείς ήρωες της Ντενεκεδούπολης και τραγουδήσαμε εορταστικά τραγούδια.

913 14 2 1 5 1

7 1

10 18 1 12 1 113 6 1