Φθινοπωρινά φύλλα

Αφού συζητήσαμε για τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση και παρατηρήσαμε  φύλλα δέντρων που φέραμε στην τάξη,  αποφασίσαμε να φτιάξουμε με αυτά ένα φθινοπωρινό δέντρο όπως αυτό απεικονιζόταν σε πίνακα ζωγραφικής.

Χρησιμοποιώντας  τη φαντασία μας και τις ράγες από το τρενάκι φτιάξαμε το δικό μας δέντρο.
1000004438
1000004443 1000004448 1000004455

1000004457

Ύστερα ζωγραφίσαμε όπως ο Ρομέρο Μπρίτο, τα δικά μας φθινοπωρινά φύλλα με τα αγαπημένα μας χρώματα για να στολίσουμε την τάξη μας.

10000044891 11000004930

Το φθινόπωρο μέσα από πίνακες ζωγραφικής

Παίξαμε μουσικές καρέκλες. Όταν η μουσική σταματά τα παιδιά ψάχνουν να βρουν το άλλο μισό του πίνακα που κρατούν και να καθίσουνε στην αντίστοιχη καρέκλα.

2 1 3 1 4 1

Γίναμε ντετέκτιβ της τέχνης κ ψάξαμε να βρούμε σε ποιον πίνακα ανήκει το στοιχείο που έχουμε στα χέρια μας.

1000004485 2

1000004476 11000004473

28η Οκτωβρίου! Ζήτω η Ελλάδα μας!

Μάθαμε για το ιστορικό ΟΧΙ του Ιωάννη Μεταξά στους Ιταλούς. Παίξαμε με τους ήχους του σώματος μας και τραγουδήσαμε τα ραφτικά της γιαγιάς. Χωρίσαμε εικόνες ειρήνη και πολέμου στα αντίστοιχα χρώματα που επέδειξαν τα παιδιά. (πηγή:bigiagiakids)

 

Χωρίς τίτλο 6

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού/ Code Week.

Τα παιδιά έλαβαν ένα κωδικοποιημένο σχέδιο (κολοκύθας). Η κολοκύθα κωδικοποιείται με αριθμούς. Οι αριθμοί αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο χρώμα. Τα παιδιά χρωματίζουν μια εικόνα κωδικοποιημένη με αριθμούς και χρώματα, αναπτύσσουν ταυτόχρονα λεπτές κινητικές δεξιότητες, προσοχή, χρησιμοποιούν αριθμούς από το 1 έως το 3 και χρώματα. Με αυτή την δραστηριότητα οι μαθητές έλαβαν μέρος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους με ενδιαφέρον και διασκεδαστικό τρόπο. Οι μαθητές της τάξης έλαβαν έπαινο για την συμμετοχή τους.

 

f1041257 ecfa 48b0 859a 0f638f1af302

 

Όλα ξεκίνησαν από μια τελεία.

Διαβάσαμε στην τάξη μας το παραμύθι “Η Τελεία¨ του Πιτερ Ρεινολντς. Η ηρωίδα του παραμυθιού κατάφερε σπουδαία πράγματα ζωγραφίζοντας μια τελεία. Έπειτα μάθαμε πως υπάρχει μια πολύ γνωστή σε όλο τον κόσμο ζωγράφος/γλύπτρια και πολλά άλλα, η οποία αποτύπωνε στα έργα της βούλες. Εμπνευστήκαμε από την Γιαγιόι Κουσάμα και διακοσμήσαμε και εμείς την πόρτα μας με βούλες όπως είχε κάνει η Γιαγιόι σε μια έκθεση της στο Λονδίνο (το άσπρο δωμάτιο). Εκεί στην πόρτα μας συναντήθηκε με την Λία και γράφτηκε πάνω της: ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΓΕΙ.

 

Χωρίς τίτλο 7 5a4e77b0 f84c 41d2 a04a 30530adb5159 451f109a d072 42b3 b68e 6274cdf1484d b61ef784 3381 47f5 88dd 5bd56f15fed4

Είμαστε μια ομάδα δυνατή.

Εμπνευστήκαμε από τα έργα του Κιθ Χάρινγκ για να μιλήσουμε για την φιλία. Παρατηρήσαμε στο διαδίκτυο την τεχνοτροπία του καλλιτέχνη. Τα ανθρωπάκια χορεύουν, αγκαλιάζονται, διασκεδάζουν, περπατάνε. Μιμηθήκαμε με το σώμα μας τις φιγούρες και φτιάξαμε μια αφίσα για την τάξη μας ακολουθώντας την τεχνοτροπία του. Όταν είμαστε φίλοι συμβαίνουν σπουδαία πράματα.

 

Χωρίς τίτλο 5

σχολικό έτος 2024-2025 – Etwinning project : ” Aesthetic Literasy : The Art of Painting

 

 

art

TwinSpace:
"Αισθητικός Γραμματισμός: Η Τέχνη της Ζωγραφικής"
"Η καλλιτεχνική  εκπαίδευση είναι ένας απαραίτητος
και δια βίου εκπαιδευτικός τομέας για το άτομο.
Η Αισθητική  Αγωγή στην προσχολική περίοδο έχει πολλούς σκοπούς.
Ο πιο σημαντικός σκοπός είναι να αυξηθεί η ικανότητα των παιδιών 
να αντιλαμβάνονται δημιουργικά τον εαυτό τους και τον κόσμο. 
Θεωρείται ότι το άτομο του οποίου η αντίληψη για τον έξω κόσμο 
αλλάζει με την πολύπλευρη καλλιτεχνική εκπαίδευση 
θα γίνει πιο δημιουργικό, με αυτοπεποίθηση, παραγωγικό 
και θα προσπαθήσει να αλλάξει το περιβάλλον του
με θετικό τρόπο και να του δώσει νέες μορφές.
Καθ' όλη τη διάρκεια του έργου, στοχεύουμε 
να μυήσουμε τους μαθητές μας στην οπτική και τις τεχνικές 
πολλών ζωγράφων και τα έργα τέχνης τους 
και να αναπτύξουμε τις αισθητικές και δημιουργικές δεξιότητες 
των μαθητών μας."

Σχέδιο Δράσης : ” Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”

Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού ήρθαν στο νηπιαγωγείο μας για να μας παρουσίασαν μία όμορφη διδακτική ιστορία σε κουκλοθέατρο.

collage 2 collage6

Τους ευχαριστούμε πολύ!

 

Σχέδιο Δράσης : ” Η ομαλή Μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”

Δεύτερη επίσκεψη των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο . Με τον ερχομό της Άνοιξης αποφασίσαμε να καλαντίσουμε .  Τα κάλαντα της Άνοιξης είναι γνωστά ως χελιδονίσματα . Μεταβήκαμε με την χελιδόνα μας  στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών και είπαμε τα κάλαντα σε όλες τις τάξεις .

xelidona                                               xelidona2

Πρόσκληση ειδικού στο νηπιαγωγείο

Εργαστήρια δεξιοτήτων : “Με τα ζώα έτσι και αλλιώς” και “Υπεύθυνα Παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων”

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για την μέλισσα . Για το λόγο αυτό θεωρήσαμε σκόπιμο να έρθουν σε επαφή με έναν ειδικό στην μελισσοκομία  . Ο μελισσοκόμος του Συνδέσμου Μελισσοκόμων  Γιαννιτσών τους μίλησε για την δουλειά του και για την ωφελιμότητα των μελισσών για τους ανθρώπους και την φύση . Επίσης γνωστοποίησε στους μαθητές/τριες   τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι μέλισσες και για το λόγο αυτό τελούν υπό προστασία .

                                                          Ανώνυμο σχέδιο 3           Ανώνυμο σχέδιο 4

Εργαστήρια δεξιοτήτων -Επίσκεψη ειδικού στο νηπιαγωγείο

Εργαστήρια Δεξιοτήτων : Με τα ζώα έτσι και αλλιώς και Υπεύθυνα Παιδιά – Υπερασπιστές των ζώων

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων θεωρήσαμε ωφέλιμο για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με έναν ειδικό του χώρου για να αποκτήσουν εμπειρία στο περιεχόμενο της δουλειάς ενός κτηνιάτρου . Η κτηνίατρος του Αγροτικού Κτηνιατρείου  Γιαννιτσών τους μίλησε για την μεταχείριση των ζώων από τους ανθρώπους  και τις απειλές που βιώνουν τα ζώα γενικότερα και ειδικότερα τα ζώα υπό εξαφάνιση . Τέλος έδειξε στα παιδιά τι κάνει στο κτηνιατρείο όταν φροντίζει ένα ζώο.

Εργαστήριο δεξιοτήτων Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς Επίσκεψη κτηνιάτρου