Το Λογοτεχνικό Εργαστήρι γενικά έχει ως φιλοδοξία την αναζήτηση του καλλιτεχνικού μας εαυτού, την παρατήρηση όλων, όσα περνούν απαρατήρητα στην καθημερινότητα, αλλά μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για ένα κείμενο δημιουργικής γραφής. Στο Εργαστήρι συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες που θέλουν ν’ ανακαλύψουν τη διαδικασία της λεκτικής ποίησης με την κυριολεκτική σημασία του όρου.
Το Λογοτεχνικό Εργαστήρι λειτούργησε για πρώτη φορά στο σχολείο μας με τη συμμετοχή 12 μαθητριών και την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Λουκάκη Μαρίας. Οι συναντήσεις πραγματοποιούνταν μέσα στο χώρο του σχολείου, σε προσδιορισμένους χώρους εκτός σχολείου και σε εκπαιδευτικές επισκέψεις, όπως στο Αρχείο Καβάφη. Η συντονίστρια εκπαιδευτικός πρότεινε ένα ερέθισμα πχ μια άδεια σελίδα χαρτιού, ένα αντικείμενο της καθημερινότητας, ένα τοπίο στην αντίθετη κατάσταση στην οποία το γνωρίζουμε, την επέτειο της τραγωδίας των Τεμπών, την ποίηση του Καβάφη κλπ και στην επόμενη συνάντηση τα παιδιά μοιράζονταν αυτά που είχαν γράψει. Επίσης έλαβαν μέρος σε Φεστιβάλ Ερμηνευτικής Ανάγνωσης στο Κολλέγιο Αθηνών. Στο έντυπο συμμετείχαν με κείμενα 4 μαθήτριες, η Αμυγδαλιά Μεκλή, η Μιχαέλα Δασυγένη, η Μαρία Αναστασίου και η Ιφιγένεια Βλαστάρα.
Αφήστε μια απάντηση