Καθαρίζουμε, αναβαθμίζουμε προστατεύουμε
Με αίσθημα ευθύνης, ενεργούς συμμετοχής και αγάπης για την πόλη μας, πραγματοποιήσαμε μια σημαντική περιβαλλοντική δράση καθαρισμού στους δρόμους και τις γειτονιές των Ιωαννίνων. Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 11 Απριλίου 2025, με πρωτοβουλία των Junior και Senior Ambassadors και των εθελοντών του 4ου Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων, σε συνεργασία με το Συνέδριο Νέων του Δήμου Ιωαννιτών, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της συμμετοχής των νέων στα κοινά και της καλλιέργειας περιβαλλοντικής συνείδησης.
Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να δώσουμε το καλό παράδειγμα και να δείξουμε στην πράξη ότι όταν συνεργαζόμαστε με στόχο το κοινό καλό, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Καθαρίσαμε δημόσιους χώρους, πάρκα, δρόμους και άλλα σημεία της πόλης που χρειάζονταν φροντίδα, προσφέροντας ένα πιο όμορφο και φιλόξενο περιβάλλον για όλους.
Η δράση δεν είχε μόνο πρακτικά αποτελέσματα, αλλά και συμβολικό χαρακτήρα: αναδείξαμε τη σημασία της ατομικής και συλλογικής ευθύνης, ενισχύσαμε το αίσθημα του «ανήκειν» στην κοινότητά μας και δώσαμε φωνή στη νέα γενιά που θέλει να ζει σε έναν πιο καθαρό, πιο ανθρώπινο κόσμο.
Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν και στήριξαν την προσπάθεια αυτή. Η δράση αυτή είναι μόνο η αρχή. Συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος και την ίδια διάθεση προσφοράς, γιατί πιστεύουμε ότι οι αλλαγές ξεκινούν από εμάς.
Το 4ο ΓΕΛ στο Κέντρο Ανακύκλωσης
Οι μαθητές και μαθήτριες του 4ου ΓΕΛ πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο κέντρο ανακύκλωσης, στο πλαίσιο περιβαλλοντικής δράσης του σχολείου. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ευαισθησία απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος, ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις, έμαθαν για τη διαδικασία διαχωρισμού και ανακύκλωσης υλικών, καθώς και για τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης. Συμμετείχαν ενεργά, κάνοντας πρακτική εφαρμογή στη διαλογή ανακυκλώσιμων υλικών και εκφράζοντας ερωτήσεις και προβληματισμούς σχετικά με το μέλλον του πλανήτη μας. Η δράση ανέδειξε την αγάπη και τον σεβασμό των μαθητών προς το περιβάλλον και επιβεβαίωσε την ανάγκη να υιοθετούμε όλοι μας καθημερινά οικολογικές πρακτικές για έναν βιώσιμο και υγιή κόσμο.
Συμμετοχή μαθητών/τριών στο 1ο Πανηπειρωτικό Μαθητικό Συνέδριο STEM
Στο πλαίσιο του 1ου Πανηπειρωτικού Μαθητικού Συνεδρίου STEM, που διοργανώθηκε από το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας παρουσίασαν με υπευθυνότητα τα αποτελέσματα της ερευνητική τους εργασίας για την Τεχνητή Νοημοσύνη. Η ομάδα των μαθητών εργάστηκε μεθοδικά επί σειρά εβδομάδων, διερευνώντας τις πολλαπλές όψεις της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Αξιοσημείωτη ήταν η ομαδικότητα, η επιμονή και η δημιουργικότητα που επέδειξαν σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας. Η παρουσίασή τους στη διάρκεια του Συνεδρίου ξεχώρισε για τη σαφήνεια, τον επιστημονικό χαρακτήρα αλλά και την αίσθηση ευθύνης με την οποία στάθηκαν απέναντι σε ένα τόσο σύγχρονο και απαιτητικό ζήτημα.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές (Μπίρμπος Χ, Τσιαγκαβέλη Ε, Κύρκου Ι, Γιώτη , Ρίζου) για την εξαιρετική τους προσπάθεια και την αγάπη τους για τη γνώση, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν ουσιαστικά αυτή την αξιόλογη πρωτοβουλία. Οι μαθητές απέδειξαν ότι μεθοδική εργασία και συνεργασία οδηγούν σε πραγματικά υψηλού επιπέδου αποτελέσματα.
Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026
Επισυνάπτουμε τα έγγραφα που μας απέστειλε το υπουργείο παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού για την προετοιμασία των ηλεκτρονικών εγγραφών των μαθητών/τριών στην επόμενη τάξη. Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 9-04-2025, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr. ΠΡΟΣΟΧΗ : Οι υπεύθυνες δηλώσεις συμπληρωμένες ΕΙΤΕ με το γνήσιο της υπογραφής ΕΙΤΕ μέσω Gov.gr θα πρέπει να ΥΠΟΒΛΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (δηλ. οι δύο ΥΔ αφού συμπληρωθούν από τους δύο γονείς μέσω gov.gr θα πρέπει να τις εκτυπώσετε και να τις φέρετε στο σχολείο ή να τις αποστείλετε σε συγκεκριμένο email του σχολείου: 4lykioann@gmail.com). Επισημαίνεται ότι στις δύο Υ.Δ. θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στην διάθεσή σας.
Επιστολή προς τους γονείς ΕΔΩ
35208 _2025 Εγκύκλιος ΕΔΩ
ΥΔ Κηδεμόνα ΕΔΩ
ΥΔ Έτερου Κηδεμόνα ΕΔΩ










