Αρχική » Βουλή των Εφήβων » Βουλή των εφήβων – Λ΄ Σύνοδος 2025-2026

Βουλή των εφήβων – Λ΄ Σύνοδος 2025-2026

Για το σχολικό έτος 2025-2026, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Βουλή των Εφήβων: Βήματα Δημοκρατίας – Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή”, το οποίο διοργανώνει το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εφήβων με τις αρχές και τις αξίες της δημοκρατίας, με τον τρόπο λειτουργίας και τον ρόλο του Κοινοβουλίου, καθώς και η άσκησή τους σε δημοκρατικές πρακτικές και η ενεργοποίησή τους σε ζητήματα που απασχολούν το σχολείο, την κοινότητα, την κοινωνία. Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να προσφέρει στους μαθητές και στις μαθήτριες, εκτός από γνώση, βήμα για προσωπική έκφραση και δημιουργικότητα, ευκαιρίες για προβληματισμό, διάλογο και συμμετοχή.
Το θέμα του προγράμματος ήταν “Η γενιά A.I. συζητά για την Τεχνητή Νοημοσύνη”.

Η Ομάδα μας κατέγραφε τις συναντήσεις της σε ψηφιακό ημερολόγιο στην πλατφόρμα του προγράμματος. Πιο αναλυτικά:


Λήψη αρχείου

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Λ΄ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Λ΄ ΣΥΝΟΔΟΥ

Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα από τις συναντήσεις της Ομάδας μας.