Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΞΟΥ
Το ιστολόγιό μας
Μενού
Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική
Το προσωπικό μας
covid 19
Γενικά μέτρα προστασίας απ’ τον covid-19
Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19
Μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία του σχολείου
1.Υποχρεωτική χρήση μάσκας
2.Υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για μαθητές/τριες
3.Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19
4.Μέτρα για άτομα με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
5.Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
- - 1.Υποχρεωτική χρήση μάσκας
- - 2.Υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για μαθητές/τριες
- - 3.Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19
- - 4.Μέτρα για άτομα με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
- - 5.Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
- Γενικά μέτρα προστασίας απ’ τον covid-19
- Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19
- Μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία του σχολείου
- - 1.Υποχρεωτική χρήση μάσκας
- - 2.Υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για μαθητές/τριες
- - 3.Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19
- - 4.Μέτρα για άτομα με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
- - 5.Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
Χρήσιμα έγγραφα
Υπεύθυνες Δηλώσεις
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς
Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με ΚΤΕΛ
Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς
Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς ολοήμ.
Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς ολοήμ.
Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο
Δήλωση διαγραφής από Ολοήμερο
- - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με ΚΤΕΛ
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς ολοήμ.
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς ολοήμ.
- - Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο
- - Δήλωση διαγραφής από Ολοήμερο
- Υπεύθυνες Δηλώσεις
- - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με ΚΤΕΛ
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς ολοήμ.
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς ολοήμ.
- - Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο
- - Δήλωση διαγραφής από Ολοήμερο
Χρήσιμες συνδέσεις
Επικοινωνία
Δράσεις
Σχολ. έτος 2024-25
Τάξη Ε΄
- - Τάξη Ε΄
Σχολ. έτος 2023-24
ΤΑΞΗ Ε΄1
Τάξη Στ΄
E-Twinning: “Μy English Space”
- - ΤΑΞΗ Ε΄1
- - Τάξη Στ΄
- - E-Twinning: “Μy English Space”
Σχολ. έτος 2022-2023
Τάξη Δ1
Τάξη Στ΄
Αγγλικά
2o ΒΡΑΒΕΙΟ
- - Τάξη Δ1
- - Τάξη Στ΄
- - Αγγλικά
- - 2o ΒΡΑΒΕΙΟ
Σχολ. έτος 2021-2022
Τάξη Δ΄
Τάξη Ε΄
Δράσεις
- - - Δράσεις
Τάξη Στ΄
Διάφορες δράσεις
Στα ίχνη της ιστορίας
Γίνε ήρωας του Διαδικτύου
- - - Διάφορες δράσεις
- - - Στα ίχνη της ιστορίας
- - - Γίνε ήρωας του Διαδικτύου
e-twinning-Αγγλικά
- - Τάξη Δ΄
- - Τάξη Ε΄
- - - Δράσεις
- - Τάξη Στ΄
- - - Διάφορες δράσεις
- - - Στα ίχνη της ιστορίας
- - - Γίνε ήρωας του Διαδικτύου
- - e-twinning-Αγγλικά
Σχολ. έτος 2020-2021
Α΄ Τάξη
Β΄ Τάξη
Δ΄ Τάξη
Ε΄ Τάξη
Στ΄ Τάξη
- - Α΄ Τάξη
- - Β΄ Τάξη
- - Δ΄ Τάξη
- - Ε΄ Τάξη
- - Στ΄ Τάξη
- Σχολ. έτος 2024-25
- - Τάξη Ε΄
- Σχολ. έτος 2023-24
- - ΤΑΞΗ Ε΄1
- - Τάξη Στ΄
- - E-Twinning: “Μy English Space”
- Σχολ. έτος 2022-2023
- - Τάξη Δ1
- - Τάξη Στ΄
- - Αγγλικά
- - 2o ΒΡΑΒΕΙΟ
- Σχολ. έτος 2021-2022
- - Τάξη Δ΄
- - Τάξη Ε΄
- - - Δράσεις
- - Τάξη Στ΄
- - - Διάφορες δράσεις
- - - Στα ίχνη της ιστορίας
- - - Γίνε ήρωας του Διαδικτύου
- - e-twinning-Αγγλικά
- Σχολ. έτος 2020-2021
- - Α΄ Τάξη
- - Β΄ Τάξη
- - Δ΄ Τάξη
- - Ε΄ Τάξη
- - Στ΄ Τάξη
Εργαστήρια δεξιοτήτων
Σχολ. έτος 2024-25
Τάξη Ε΄
- - Τάξη Ε΄
Σχολ. έτος 2023-24
Τάξη Δ’
Τάξη Ε΄2
- - Τάξη Δ’
- - Τάξη Ε΄2
Σχολ. έτος 2022-23
Τάξη Δ1
Τάξη ΣT΄
- - Τάξη Δ1
- - Τάξη ΣT΄
Σχολ. έτος 2021-22
Ζω καλύτερα- Ευ ζην
Τάξη Δ΄: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»
- - - Τάξη Δ΄: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»
Φροντίζω το Περιβάλλον
Τάξη Δ΄: «Σώσε τη θάλασσα από τα πλαστικά»
Τάξη Στ΄: «Ο Νάξιος θεατρικός συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλης»
- - - Τάξη Δ΄: «Σώσε τη θάλασσα από τα πλαστικά»
- - - Τάξη Στ΄: «Ο Νάξιος θεατρικός συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλης»
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Τάξη Στ΄: «Για έναν πολύχρωμο κόσμο»
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ξεχωριστοί
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ομάδα
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε παρέα…επικοινωνούμε ωραία
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Θυμώνουμε…μαλώνουμε…
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Ως εδώ! Φτάνει!
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Επηρεάζω και επηρεάζομαι
7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλα όσα «ξεκλειδώσαμε»
- - - - 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ξεχωριστοί
- - - - 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ομάδα
- - - - 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε παρέα…επικοινωνούμε ωραία
- - - - 4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Θυμώνουμε…μαλώνουμε…
- - - - 5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Ως εδώ! Φτάνει!
- - - - 6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Επηρεάζω και επηρεάζομαι
- - - - 7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλα όσα «ξεκλειδώσαμε»
- - - Τάξη Στ΄: «Για έναν πολύχρωμο κόσμο»
- - - - 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ξεχωριστοί
- - - - 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ομάδα
- - - - 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε παρέα…επικοινωνούμε ωραία
- - - - 4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Θυμώνουμε…μαλώνουμε…
- - - - 5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Ως εδώ! Φτάνει!
- - - - 6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Επηρεάζω και επηρεάζομαι
- - - - 7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλα όσα «ξεκλειδώσαμε»
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Τάξη Στ΄: «EUROPEAN SCHOOL RADIO»
- - - Τάξη Στ΄: «EUROPEAN SCHOOL RADIO»
- - Ζω καλύτερα- Ευ ζην
- - - Τάξη Δ΄: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»
- - Φροντίζω το Περιβάλλον
- - - Τάξη Δ΄: «Σώσε τη θάλασσα από τα πλαστικά»
- - - Τάξη Στ΄: «Ο Νάξιος θεατρικός συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλης»
- - Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
- - - Τάξη Στ΄: «Για έναν πολύχρωμο κόσμο»
- - - - 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ξεχωριστοί
- - - - 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ομάδα
- - - - 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε παρέα…επικοινωνούμε ωραία
- - - - 4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Θυμώνουμε…μαλώνουμε…
- - - - 5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Ως εδώ! Φτάνει!
- - - - 6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Επηρεάζω και επηρεάζομαι
- - - - 7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλα όσα «ξεκλειδώσαμε»
- - Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
- - - Τάξη Στ΄: «EUROPEAN SCHOOL RADIO»
- Σχολ. έτος 2024-25
- - Τάξη Ε΄
- Σχολ. έτος 2023-24
- - Τάξη Δ’
- - Τάξη Ε΄2
- Σχολ. έτος 2022-23
- - Τάξη Δ1
- - Τάξη ΣT΄
- Σχολ. έτος 2021-22
- - Ζω καλύτερα- Ευ ζην
- - - Τάξη Δ΄: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»
- - Φροντίζω το Περιβάλλον
- - - Τάξη Δ΄: «Σώσε τη θάλασσα από τα πλαστικά»
- - - Τάξη Στ΄: «Ο Νάξιος θεατρικός συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλης»
- - Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
- - - Τάξη Στ΄: «Για έναν πολύχρωμο κόσμο»
- - - - 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ξεχωριστοί
- - - - 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ομάδα
- - - - 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε παρέα…επικοινωνούμε ωραία
- - - - 4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Θυμώνουμε…μαλώνουμε…
- - - - 5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Ως εδώ! Φτάνει!
- - - - 6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Επηρεάζω και επηρεάζομαι
- - - - 7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλα όσα «ξεκλειδώσαμε»
- - Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
- - - Τάξη Στ΄: «EUROPEAN SCHOOL RADIO»
Αρχική
Το προσωπικό μας
covid 19
- Γενικά μέτρα προστασίας απ’ τον covid-19
- Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19
- Μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία του σχολείου
- - 1.Υποχρεωτική χρήση μάσκας
- - 2.Υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για μαθητές/τριες
- - 3.Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19
- - 4.Μέτρα για άτομα με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
- - 5.Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
Χρήσιμα έγγραφα
- Υπεύθυνες Δηλώσεις
- - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με ΚΤΕΛ
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. χωρίς συνοδό-ούς ολοήμ.
- - Υπ. Δήλ. 1599 αποχώρ. με συνοδό-ούς ολοήμ.
- - Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο
- - Δήλωση διαγραφής από Ολοήμερο
Χρήσιμες συνδέσεις
Επικοινωνία
Δράσεις
- Σχολ. έτος 2024-25
- - Τάξη Ε΄
- Σχολ. έτος 2023-24
- - ΤΑΞΗ Ε΄1
- - Τάξη Στ΄
- - E-Twinning: “Μy English Space”
- Σχολ. έτος 2022-2023
- - Τάξη Δ1
- - Τάξη Στ΄
- - Αγγλικά
- - 2o ΒΡΑΒΕΙΟ
- Σχολ. έτος 2021-2022
- - Τάξη Δ΄
- - Τάξη Ε΄
- - - Δράσεις
- - Τάξη Στ΄
- - - Διάφορες δράσεις
- - - Στα ίχνη της ιστορίας
- - - Γίνε ήρωας του Διαδικτύου
- - e-twinning-Αγγλικά
- Σχολ. έτος 2020-2021
- - Α΄ Τάξη
- - Β΄ Τάξη
- - Δ΄ Τάξη
- - Ε΄ Τάξη
- - Στ΄ Τάξη
Εργαστήρια δεξιοτήτων
- Σχολ. έτος 2024-25
- - Τάξη Ε΄
- Σχολ. έτος 2023-24
- - Τάξη Δ’
- - Τάξη Ε΄2
- Σχολ. έτος 2022-23
- - Τάξη Δ1
- - Τάξη ΣT΄
- Σχολ. έτος 2021-22
- - Ζω καλύτερα- Ευ ζην
- - - Τάξη Δ΄: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»
- - Φροντίζω το Περιβάλλον
- - - Τάξη Δ΄: «Σώσε τη θάλασσα από τα πλαστικά»
- - - Τάξη Στ΄: «Ο Νάξιος θεατρικός συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλης»
- - Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
- - - Τάξη Στ΄: «Για έναν πολύχρωμο κόσμο»
- - - - 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ξεχωριστοί
- - - - 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε ομάδα
- - - - 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Είμαστε παρέα…επικοινωνούμε ωραία
- - - - 4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Θυμώνουμε…μαλώνουμε…
- - - - 5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Ως εδώ! Φτάνει!
- - - - 6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Επηρεάζω και επηρεάζομαι
- - - - 7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλα όσα «ξεκλειδώσαμε»
- - Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
- - - Τάξη Στ΄: «EUROPEAN SCHOOL RADIO»
Αναζητηση
ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ MAKE A WISH ΕΛΛΑΔΟΣ
Δημοσιεύθηκε στις
8 Ιανουαρίου 2025
από τον/την
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΒΕΝΙΕΡΗ
Πλοήγηση άρθρων
«
Ευχαριστήρια επιστολή
Αναμνηστικό συμμετοχής στη δράση “Ο Ερμής των Χριστουγέννων”.
»
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή