«Πάρκο Ανακύκλωσης» στο Town By The River Festival 5
Η ομάδα εθελοντών της Δημοτικής Κοινότητας Λιβαδειάς «Αλλά – ΖΟΥΜΕ την Πόλη Μας», συμμετείχε για μία ακόμη φορά με το «Πάρκο Ανακύκλωσης» στο Town By The River Festival 5.
Γίναμε, μαζί με τα παιδιά, μέρος της καθιερωμένης πια γιορτής της πόλης μας, που γίνεται για 5η συνεχή χρονιά, στο πιο όμορφο σημείο της πόλης μας, την Κρύα. Τα παιδιά, μαζί με τις δασκάλες τους, συμμετείχαν με ενθουσιασμό με τις ευφάνταστες κατασκευές τους από ανακυκλώσιμα υλικά, δείχνοντάς μας πως η δημιουργικότητα δεν έχει όρια και πως η φαντασία και η δεξιοτεχνία δεν χρειάζονται ακριβά υλικά για να γίνουν όμορφα πράγματα.
Ευχαριστούμε θερμά για την συμμετοχή και την προθυμία τους να στηρίξουν την δράση μας:
Από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς την Δασκάλα κα Μαρία – Λουίζα Σακελαρίου.
Από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς την Δ/ντρια κα Αστερία Ράπτη.
Από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς την Δ/ντρια κα Έφη Μαυροειδή.
Από το 1ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς τις Νηπιαγωγούς κα Σόνια Τσιούπη και Παναγιώτα Ντόβα και
Από το 7ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς την Νηπιαγωγό κα Νάνσυ Δημοπούλου.
Συγκεντρώσαμε βιβλία, καπάκια και ηλεκτρικές συσκευές για ανακύκλωση. Μοιράσαμε πάνω από 150 υφασμάτινες τσάντες της “Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.” που μας πρόσφερε για μία ακόμη φορά, τους κάδους ανακύκλωσης συσκευών, λαμπτήρων και τόνερ.
Η καταιγίδα της Παρασκευής, μας επηρέασε όλους, αλλά όχι την κόκκινη καρδιά μας, κυριολεκτικά και μεταφορικά!
Σας ευχαριστούμε και σας περιμένουμε και την επόμενη χρονιά!
Ευχαριστήριο μήνυμα για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Erasmus+
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα Διάχυσης των αποτελεσμάτων των κινητικοτήτων του Διαπιστευμένου Σχεδίου Erasmus+ 2024-1-EL01-KA121-SCH-000202284, με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν οι φετινές ευρωπαϊκές κινητικότητες σε Ισπανία, Βουλγαρία και Σουηδία, καθώς και το πρόγραμμα συνεργασίας KA220 «Wellbeing in the times of crisis», αναδεικνύοντας τις εμπειρίες, τις καλές πρακτικές και τα σημαντικά μαθησιακά οφέλη που αποκόμισαν μαθητές και εκπαιδευτικοί.
Ιδιαίτερη αξία είχε η ουσιαστική σύμπραξη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση των δράσεων, ενισχύοντας την εξωστρέφεια, τη συνεργασία και τη δημιουργία μιας κοινής ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής κουλτούρας.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται προς το 1ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς, το 13ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς, το 4ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας, το 4ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς, το 5ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς, το 8ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς για την άψογη υποδοχή, τη φιλοξενία και την εξαιρετική συνεργασία που αναπτύχθηκε κατά την υποδοχή των Ευρωπαίων εταίρων τη φετινή σχολική χρονιά. Η συμβολή τους υπήρξε πολύτιμη και συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία των δράσεων και στην ανάδειξη της εξωστρέφειας της εκπαιδευτικής κοινότητας της Βοιωτίας.
Οι εμπειρίες μοιράζονται, η γνώση πολλαπλασιάζεται και οι συνέργειες μεταξύ των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ακόμη περισσότερες ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της Βοιωτίας. Η Ευρώπη χτίζεται μέσα από τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και την εκπαίδευση.
Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους συνεργαζόμενους φορείς που συνέβαλαν σε μια ακόμη δημιουργική και επιτυχημένη ευρωπαϊκή χρονιά! Η συμβολή σας ήταν πολύτιμη, όχι μόνο στην υλοποίηση του προγράμματος, αλλά και στη διάδοση των εμπειριών, των γνώσεων και των καλών πρακτικών που αποκομίσαμε ως σχολική κοινότητα.
Σας ευχαριστούμε για τον ενθουσιασμό, την υπευθυνότητα και την ομαδικότητά σας!
Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στη Διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας κυρία Γιώτα Σιδερά-Χουλιάρα Γιώτα Σιδερά-Χουλιάρα για τη στήριξη, την εμπιστοσύνη και την έμπρακτη ενθάρρυνση που μας προσφέρει, στον Υπεύθυνο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ της ΔΔΕ Βοιωτίας κ. Βασίλειο Σακκά Vassilis Sakkas για τη συνεχή υποστήριξη, τον συντονισμό, την καθοδήγηση και την ουσιαστική συμβολή του στην επιτυχημένη υλοποίηση των ευρωπαϊκών δράσεων και τέλος, στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας κ. Κυριτσόπουλο Δημήτριο.
Η σταθερή σας υποστήριξη αποτέλεσε βασικό πυλώνα για την επιτυχία των δράσεών μας και την ενίσχυση της εξωστρέφειας των σχολικών μας μονάδων.
























