Αρχείο ημέρας 29 Οκτωβρίου 2019

ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε&ΣΤ τάξεων, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας φυσικής αγωγής, κ.Θ.Νυδριώτη πέρασαν με καμάρι έχοντας ως φάρο-οδηγό το εθνικό μας σύμβολο, τη σημαία μας και τιμώντας την αυτοθυσία των ελλήνων το 1940.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Χρόνια Πολλά

Οκτώβριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Upourgeiopaideias
diavgeia_s

Αρχείο άρθρων