ΠΑΡΕΛΑΣΗ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε&ΣΤ τάξεων, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας φυσικής αγωγής, κ.Θ.Νυδριώτη πέρασαν με καμάρι έχοντας ως φάρο-οδηγό το εθνικό μας σύμβολο, τη σημαία μας και τιμώντας την αυτοθυσία των ελλήνων το 1940. Χρόνια Πολλά









