Στο πλαίσιο της διάχυσης του προγράμματος eTwinning με τίτλο “A.ll I.nclusive”, το οποίο υλοποιήθηκε στο σχολείο μας τη φετινή σχολική χρονιά από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ τάξης, δημοσιεύθηκε σχετικό άρθρο στο διεθνές διαδικτυακό περιοδικό του KidsFoundation.in. Η K.I.D.S. (Kids Innovation and Development of Skills) Foundation είναι μια οργάνωση με έδρα την Ινδία που δημιουργήθηκε με στόχο να αναδείξει το όραμα και τη δέσμευσή της για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις καινοτόμες και δημιουργικές ικανότητες των παιδιών της σύγχρονης εποχής. Το συγκεκριμένο περιοδικό απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες από όλο τον κόσμο. Αρθρογράφοι του είναι κυρίως εκπαιδευτικοί και η θεματολογία του καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων.
Το άρθρο αφορά στη συνεργατική εργασία που υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του προγράμματος με θέμα τον ενεργό πολίτη. Τελικό προϊόν της δραστηριότητας ήταν παρουσιάσεις που αφορούν τις φυσικές καταστροφές. Τα παιδιά, εργαζόμενα σε ομάδες με μέλη από διαφορετικές χώρες, κατόπιν έρευνας και επικοινωνίας με αρμόδιους φορείς (πυροσβεστική, πολιτική προστασία, επαγγελματίες υγείας κλπ) που παρείχαν πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη και την προστασία κατά τη διάρκεια πυρκαγιών, πλημμύρας, καύσωνα και σεισμού μοιράστηκαν χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να αποδειχθούν σωτήριες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης .
Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο πατώντας εδώ

