Μια υπέροχη γιορτή!

Μια υπέροχη γιορτή είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όσοι βρέθηκαν απόψε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.Οι μαθητές του Δ1, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ.Γ.Μυλωνά, χόρεψαν,τραγούδησαν και μας ταξίδεψαν στην Ελλάδα με τη συντροφιά του Οδυσσέα Ελύτη.

P1000454P1000457 P1000461P1000476   P1000509 P1000529 P1000536 P1000543 P1000555