"O MΑΘΗΤΗΣ ΣΤΟ ΒΗΜΑ"

400 μαθητές της Έκτης  από σχολεία της Αγίας Παρασκευής σε μια πρωτοποριακή ιδέα του Σχολικού Σύμβουλου Παναγιώτη Γαλάνη.Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους δασκάλους τους.0
5
2IMGP4487
3
28
29
30
31
53
76
77
104IMGP4457
Κι άλλες φωτογραφίες εδώ