-
Τα περισσότερα παιδιά δε θέλουν να ξεκινούν το διάβασμα αμέσως μετά το σχολείο. Χρειάζονται ένα διάλειμμα για να χαλαρώσουν και να ξεκουραστούν. Είναι επομένως πολύ σημαντικό τα παιδιά να έχουν τουλάχιστον 20 λεπτά ελεύθερου χρόνου αποφασίζοντας τα ίδια πώς θα τον διαχειριστούν (είναι καλό η τηλεόραση να μην αποτελεί επιλογή αυτό το χρονικό διάστημα).
-
Θα μπορούσατε να καθιερώστε το διάβασμα μετά το μεσημεριανό φαγητό. Αυτό το σχέδιο δίνει τη δυνατότητα στο παιδί να έχει χρόνο για να περάσει καλά μετά το σχολείο και να ξεκινήσει τη μελέτη όταν πλέον υπάρχει στο σπίτι ησυχία.
-
Μην πέσετε στην παγίδα να επιτρέψετε στο παιδί να έχει χρόνο για παιχνίδι και μετά το φαγητό. Το παιδί το πιθανότερο είναι να βρίσκει ένα σωρό δικαιολογίες για να καθυστερήσει και να αποφύγει το διάβασμα.
-
Πείτε στο παιδί ότι περιμένετε να ξεκινάει και να ολοκληρώνει το διάβασμα αμέσως μετά το φαγητό έτσι ώστε να έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο τις απογευματινές ώρες. Επιτρέψτε τα ολιγόλεπτα (3-5 λεπτά) τακτικά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της μελέτης. Τα μικρότερα παιδιά έχουν μικρό εύρος προσοχής και συχνά χρειάζονται αυτά τα διαλείμματα. Μπορούν να σηκωθούν και να περπατήσουν για λίγο, να βγουν στο μπαλκόνι να πάρουν λίγο αέρα και να επιστρέψουν στο διάβασμα. Μην επιτρέψετε τηλεόραση ή άλλα παιχνίδια στα διαλείμματα. Ξεκαθαρίστε στα παιδιά ότι αυτές οι δραστηριότητες επιτρέπονται μόνο όταν έχουν ολοκληρώσει τα καθήκοντα.
-
Χρησιμοποιήστε την ώρα του διαβάσματος χρονόμετρο ή κλεψύδρα, έτσι ώστε το παιδί να αποκτήσει σιγά σιγά την αίσθηση του χρόνου και να υπολογίζει πόση ώρα του παίρνει για να ολοκληρώσει κάτι. Επίσης χρήσιμο είναι το ημερολόγιο τοίχου όπου το παιδί μπορεί να σημειώνει πράγματα και δραστηριότητες, γιορτές και αργίες. Με αυτό τον τρόπο αποκτάει καλύτερη αίσθηση του χρόνου σε βάθος ημερών και μηνών.
-
Δείξτε στο παιδί με τη φυσική σας παρουσία στο χώρο ότι είστε στη διάθεσή του αν σας χρειαστεί κάτι. Αν ζητήσει βοήθεια γιατί πραγματικά δυσκολεύεται, δώστε την, αλλά αποφύγετε να κάνετε πράγματα που μπορεί να κάνει από μόνο του το παιδί.
-
Αν το παιδί αρνείται να κάνει τα μαθήματά του, συζητήστε μαζί του τη σημασία των καθηκόντων και σε τι θα το βοηθήσουν. Εξηγήστε στο παιδί ότι το σχολείο είναι η προτεραιότητά του, και ο χρόνος για παιχνίδι θα υπάρχει μόνο αν είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του. Αν το παιδί συνεχίσει να αρνείται, κρατήστε το μακριά από δραστηριότητες και παιχνίδια. Μπορεί να πάρει παραπάνω από μία ημέρα, αλλά στο τέλος το παιδί θα καταλάβει ότι όσο πιο γρήγορα τελειώνει τα μαθήματα, τόσο πιο σύντομα θα κάνει τα πράγματα που θέλει.
-
Διαμορφώστε τον ελεύθερο χρόνο με τις δραστηριότητες που απολαμβάνει να κάνει το παιδί περισσότερο (π.χ. ποδόσφαιρο, ζωγραφική, μουσική).
-
Εξοικονομήστε χρόνο από την ημέρα για να περάσετε μαζί ως οικογένεια.
Διαχείριση χρόνου – Μετά το σχολείο
- Ανακοινώσεις
- Δράσεις
- Δράσεις του σχολείου
- Δραστηριότητες
- Δραστηριότητες Συλλόγου Γονέων
- Δραστηριότητες Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου
- Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
- Εκδηλώσεις – Εθνικές επέτειοι
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Εκπαιδευτικές επισκέψεις
- Ξενόγλωσση Εκπαίδευση
- Προτάσεις
- Συμμετοχή σε Διαγωνισμούς – Διακρίσεις
- Χωρίς κατηγορία
Το 41ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, που εδρεύει στο Περιστέρι στη συμβολή των οδών Κάκτου & Αγίου Ιεροθέου, ιδρύθηκε με το ΦΕΚ 289/1-10-1977 και η οργανικότητά του (6θέσιο) ορίστηκε με το ΦΕΚ 190 τ.Α΄/22-08-1979, ενώ το Ολοήμερο ορίστηκε με το ΦΕΚ 1130/30-08-2001. Με το ΦΕΚ 1346/31-8-2004 τ. Β΄, προστέθηκε μία (1) επιπλέον οργανική θέση δασκάλου (Π.Ε 70) στο Ολοήμερο.
Το σχολικό έτος 2005 – 2006 ιδρύθηκε οργανική θέση καθηγητή Φυσικής Αγωγής (Π.Ε 11) με το ΦΕΚ 492/18-4-2006 τ. Β΄
Το σχολικό έτος 2015 – 2016 ιδρύθηκε οργανική θέση καθηγητή Αγγλικής Γλώσσας (Π.Ε 06) με το ΦΕΚ 2491/12-8-2016 τ. Β΄. Η θέση καλύφθηκε από το σχολικό έτος 2016 – 2017.
Το σχολικό έτος 2015 – 2016 ιδρύθηκε Τμήμα Ένταξης στο σχολείο μας με το ΦΕΚ 2540/18-8-2016 τ. Β΄. Το Τμήμα Ένταξης του σχολείου μας επανδρώθηκε το σχολικό έτος 2016 – 2017.
Το σχολικό έτος 2018 – 2019 ιδρύθηκε Τάξη Υποδοχής ΖΕΠ στο σχολείο μας με το ΦΕΚ 4528/17-10-2018 τ. Β΄.
Το ίδιο σχολικό έτος (2018 – 2019) το σχολείο μας εντάχθηκε στο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών της χώρας δυνάμει της Φ.17/47528/Δ1/28-3-2019 Υπουργικής Απόφασης.
Το τρέχον σχολικό έτος (2023 – 2024) το σχολείο λειτουργεί με επτά (7) τμήματα και έχει 123 μαθητές.
Για οποιαδήποτε απορία, πρόβλημα ή/και καλόπιστη κριτική μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλ. 210 / 57 59 937 – 213 / 13 01 417 ή/και στο 41dimperisteriou@gmail.com .
Πρόσφατα σχόλια !