Ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα!
Make A Wish
Το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση “Αποκτήστε ένα αστέρι της Ευχής” του
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για τη συμμετοχή και ευχόμαστε στα παιδιά και στις οικογένειές τους να πραγματοποιηθεί η ευχή τους!
Αποχαιρετάμε το φθινόπωρο
Τι όμορφη εποχή!
Με θέμα το φθινόπωρο μάθαμε ένα σωρό πράγματα στο νηπιαγωγείο!
Οι μικροί μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ασκηθούν σε πολλές δεξιότητες καθώς χειριστήκαμε ποικίλα υλικά.
Και φυσικά στολίσαμε τις τάξεις μας στα χρώματα τα φθινοπωρινά!
Και τώρα βουρ για τα Χριστούγεννα!
GIF by fina irmawati from Pixabay
17 Νοέμβρη στο νηπιαγωγείο
Ήταν μια ενδιαφέρουσα εβδομάδα στο σχολείο μας, όπου διαπραγματευτήκαμε τις έννοιες της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας μέσα από βιβλία, θεατρικά και βιντεάκια με μυθοπλασίες αλλά βεβαίως και με τα ιστορικά γεγονότα.
Μάθαμε για τα συνθήματα του Νοέμβρη του ΄73 και τα γράψαμε στον δικό μας τοίχο:
Ακούσαμε πολλά τραγούδια σχετικά με τα γεγονότα και μάθαμε ένα πολύ αγαπημένο:
Διαβάσαμε την “Ντενεκεδούπολη” και την παίξαμε κουκλοθέατρο:
Φτιάξαμε τα δικά μας κόκκινα γαρύφαλλο ως φόρο τιμής:
και τα καταθέσαμε στην Πύλη του Πολυτεχνείου που ζωντάνεψε στο σχολείο μας:
“Όλοι Ενωμένοι!”
“Όλοι Μαζί Μπορούμε!”
.
Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 2025
Με ενθουσιασμό και εθνική υπερηφάνεια, εορτάστηκε στο σχολείο μας η επέτειος της εθνικής μας εορτής!
Στολίσαμε τις τάξεις μας και το σχολείο μας, τραγουδήσαμε τραγούδια, ψάλλαμε με υπερηφάνεια τον εθνικό ύμνο, είπαμε τα ποιήματά μας και κάναμε την πρώτη μας παρέλαση με τα σημαιάκια που κατασκευάσαμε μόνοι μας!
Πολύ υπερήφανες για τα μικρά μας αστέρια! Συγχαρητήρια!
Μαθαίνοντας για το “ΟΧΙ”: πόλεμος – ειρήνη – ελευθερία
Πριν την επέτειο της εθνικής μας εορτής, ερχόμαστε σε επαφή με πανανθρώπινες έννοιες και μαθαίνουμε τα ιστορικά γεγονότα τα οποία γίνονται αφορμή για να μάθουμε να δουλεύουμε σε ομάδες αλλά και για πολλές άλλες δραστηριότητες για την ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων και για την καλλιέργεια γνώσεων από τους τομείς της γλώσσας, των εικαστικών κ.ά.
Παίζοντας με το όνομά μας
Έναρξη σχολικού έτους 2025 – 2026
Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά και περιμένουμε με χαρά να υποδεχτούμε τους μικρούς μας μαθητές στο 3ο Νηπιαγωγείο Σίνδου!
Την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 9:00 π.μ., θα συναντηθούμε στην αυλή του 3ου Δημοτικού Σχολείου για τον καθιερωμένο Αγιασμό
και μετά θα ακολουθήσει ενημέρωση γονέων στον χώρο του Νηπιαγωγείου.
Καλή σχολική χρονιά!!!
Ομαλή Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο
Με στόχο την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη των νηπίων στο 3ο Δημοτικό Σχολείο, το οποίο μας υποδέχτηκε με χαρά και τους ευχαριστούμε όλους πολύ!
Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, γνώρισαν τους μεγαλύτερους μαθητές, τους δασκάλους, είδαν τα βιβλία που πρόκειται να έχουν του χρόνου, κάθισαν στα θρανία και έφτιαξαν κατασκευές με την βοήθεια μαθητών και δασκάλων. Σας ευχαριστούμε πολύ!




























