Ομαλή Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο
Με στόχο την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη των νηπίων στο 3ο Δημοτικό Σχολείο, το οποίο μας υποδέχτηκε με χαρά και τους ευχαριστούμε όλους πολύ!
Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, γνώρισαν τους μεγαλύτερους μαθητές, τους δασκάλους, είδαν τα βιβλία που πρόκειται να έχουν του χρόνου, κάθισαν στα θρανία και έφτιαξαν κατασκευές με την βοήθεια μαθητών και δασκάλων. Σας ευχαριστούμε πολύ!













