Η δράση “Οι φίλοι μας τα αδέσποτα”
Παίξαμε κινητικά και θεατρικά παιχνίδια και συζητήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων αλλά και τις σωστές συμπεριφορές όταν συναντάμε ζώα συνοδευόμενα ή ασυνόδευτα ώστε πρώτον να είμαστε ασφαλείς και δεύτερον να δείχνουμε σεβασμό στο ζώο. Μιλήσαμε επίσης για τις ανάγκες τους και για το πώς οι άνθρωποι μπορούν να φέρονται υπεύθυνα απέναντι σε ένα ζωάκι που υιοθετούν.









