Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό: Μια πρώτη γνωριμία γεμάτη χαμόγελα
Ευχαριστούμε το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου που υποδέχτηκε τα νήπιά μας στα πλαίσια της δράσης για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Το εξαιρετικό τους αφιέρωμα εδώ.















