Αποχαιρετάμε το φθινόπωρο
Τι όμορφη εποχή!
Με θέμα το φθινόπωρο μάθαμε ένα σωρό πράγματα στο νηπιαγωγείο!
Οι μικροί μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ασκηθούν σε πολλές δεξιότητες καθώς χειριστήκαμε ποικίλα υλικά.
Και φυσικά στολίσαμε τις τάξεις μας στα χρώματα τα φθινοπωρινά!
Και τώρα βουρ για τα Χριστούγεννα!
GIF by fina irmawati from Pixabay




