Άρθρα ανά μήνα: Δεκέμβριος 2024
Χριστουγεννιάτικη γιορτή!
Δώρα για το δημοτικό!
Χριστουγεννιάτικες μπάλες γεμάτες με πράξεις καλοσύνης!
Φτιάξαμε με πολλή αγάπη χριστουγεννιάτικες μπάλες για το δέντρο μας αλλά αυτή τη φορά ακόμα πιο ξεχωριστές αφού σε κάθε μία είναι ζωγραφισμένη και μια πράξη καλοσύνης που θα ήθελαν να κάνουν οι μικροί μαθητές!
Το δέντρο μας γέμισε με πράξεις καλοσύνης!
Παρακάτω είναι μερικές ιδέες από μικρές πράξεις καλοσύνης που συζητήσαμε στην τάξη, ζωγράφισαν τα παιδιά στις μπάλες τους και μπορείτε κι εσείς να κάνετε με τα παιδιά σας!
Εβδομάδα Καλοσύνης!!!
Αγαπητοί γονείς,
Με αφορμή της εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του νηπιαγωγείου μας με θέμα: “Μαθαίνω να Σέβομαι και να συνεργάζομαι: Δημιουργώντας σχέσεις φιλίας και σεβασμού στο νηπιαγωγείο.”
οργανώνουμε την εβδομάδα καλοσύνης! Κατά την διάρκεια αυτής της εβδομάδας, τα παιδιά θα συμμετέχουν σε δραστηριότητες που προάγουν την καλοσύνη, την ενσυναίσθηση και τη συνεργασία. Μέσα από παιχνίδια, συζητήσεις και δημιουργικές δράσεις, θα ανακαλύψουμε μαζί τη σημασία της καλοσύνης στις σχέσεις μας και στην καθημερινότητά μας. Στόχος μας είναι να καλλιεργήσουμε θετικές συμπεριφορές και να δημιουργήσουμε ένα κλίμα αγάπης και σεβασμού, που ταιριάζει στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε κι εσείς ενεργά, συζητώντας με τα παιδιά σας στο σπίτι για τις έννοιες της καλοσύνης και του σεβασμού, καθώς και ενθαρρύνοντάς τα να εφαρμόσουν τις αξίες αυτές στην καθημερινότητά τους.
Ευχαριστούμε για την συνεργασία
Με εκτίμηση
Η ομάδα του νηπιαγωγείου.
Ήρθανε!!!
Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ανταποκρίθηκε άμεσα στις ανάγκες μας και με την βοήθεια χορηγών αλλά και όλων των γονέων έφερε στο σχολείο ψυχοκινητικό υλικό το οποίο θα συμβάλει σημαντικά στην διαμόρφωση ενός πιο δημιουργικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για τα παιδιά. Σας ευχαριστούμε θερμά όλους που είστε δίπλα μας και δίπλα στα παιδιά και ειδικά τον Σύλλογο γονέων που από την πρώτη στιγμή είναι κοντά μας και μας βοηθάει με ότι ζητήσαμε μέχρι τώρα.
Στολίσαμε!
Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου στόλισαν φέτος και μέσα το καθιερωμένο τους δεντράκι αλλά και έξω χάρη στην προσφορά του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων,οι οποίοι μας έφεραν φυσικό έλατο,στολίδια και λαμπάκια και βοήθησαν να γίνει το σχολείο μας ακόμα πιο γιορτινό! Ευχαριστούμε πολύ!
Καλα Χριστούγεννα σε όλους! Και του χρόνου!














