17 Νοέμβρη στο νηπιαγωγείο
Ήταν μια ενδιαφέρουσα εβδομάδα στο σχολείο μας, όπου διαπραγματευτήκαμε τις έννοιες της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας μέσα από βιβλία, θεατρικά και βιντεάκια με μυθοπλασίες αλλά βεβαίως και με τα ιστορικά γεγονότα.
Μάθαμε για τα συνθήματα του Νοέμβρη του ΄73 και τα γράψαμε στον δικό μας τοίχο:
Ακούσαμε πολλά τραγούδια σχετικά με τα γεγονότα και μάθαμε ένα πολύ αγαπημένο:
Διαβάσαμε την “Ντενεκεδούπολη” και την παίξαμε κουκλοθέατρο:
Φτιάξαμε τα δικά μας κόκκινα γαρύφαλλο ως φόρο τιμής:
και τα καταθέσαμε στην Πύλη του Πολυτεχνείου που ζωντάνεψε στο σχολείο μας:
“Όλοι Ενωμένοι!”
“Όλοι Μαζί Μπορούμε!”
.















