Στολίσαμε!
Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου στόλισαν φέτος και μέσα το καθιερωμένο τους δεντράκι αλλά και έξω χάρη στην προσφορά του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων,οι οποίοι μας έφεραν φυσικό έλατο,στολίδια και λαμπάκια και βοήθησαν να γίνει το σχολείο μας ακόμα πιο γιορτινό! Ευχαριστούμε πολύ!
Καλα Χριστούγεννα σε όλους! Και του χρόνου!


