Στολίσαμε!

Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου στόλισαν φέτος και μέσα το καθιερωμένο τους δεντράκι αλλά και έξω χάρη στην προσφορά του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων,οι οποίοι μας έφεραν φυσικό έλατο,στολίδια και λαμπάκια και βοήθησαν να γίνει το σχολείο μας ακόμα πιο γιορτινό! Ευχαριστούμε πολύ!

!IMG 20241128 152928IMG 20241128 153334

IMG 20241202 224027

Καλα Χριστούγεννα σε όλους! Και του χρόνου!