Water Workshop-Αrt Workshop

awarded-etwinning-school-label-2020-21

Συμμετρία

symmetry

Symmetry paint

 

Η συναρπαστική τέχνη Ebru-marbling

Ebru

Ebru artwork

 

Η μαγική ζωγραφιά

logo

keri

 

Το εργαστήριο τέχνης ξεκίνησε με επικοινωνία την Τρίτη 8 Μαρτίου 2022. Είδαμε την περίφημη τέχνη Ebru ζωγραφική στο νερό και παρουσιάσαμε τη ζωγραφική με κερί και νερομπογιά, τη μαγική ζωγραφιά. Ήταν συναρπαστικά!

InkedArt Workshop LI

Στις 15 Μαρτίου κάναμε βιντεοκλήση με τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία  και παρακολουθήσαμε την τεχνική Ebru , την τεχνική της συμμετρίας και παρουσιάσαμε την Μαγική ζωγραφιά με κερί και νερομπογιές. Μάθαμε πολλά και πειραματιστήκαμε και εμείς.

art workshops

 

Ετοιμάσαμε τον πίνακα με τα avatars  μας , το σχολείο, τη χώρα και τη σημαία μας για να συστηθούμε στους φίλους μας.

board

1647968188945

Ενημέρωση γονέων

family permits γονέων water

Είμαστε περιτριγυρισμένοι από νερό, περίπου το 70% της γης αποτελείται από νερό. Οι βροχές φέρνουν νερό, πλένουμε τα σπίτια μας με νερό, χρησιμοποιούμε νερό σε κήπους χρησιμοποιούμε νερό για να καθαρίσουμε τα πάντα. Οι ωκεανοί, οι ποταμοί, οι λίμνες, τα ποτάμια, όλα είναι ζωντανά. Ο οργανισμός μας αποτελείται από νερό που τον κρατάει ζωντανό και υγιή. Όμως η αληθινή φύση του νερού, που είναι η πηγή της ζωής – είναι ακόμα άγνωστη. Γνωρίζουμε ελάχιστα για τις συναρπαστικές ιδιότητες του νερού και τα μυστικά του.

Το νερό κρύβει πολλή δύναμη που είμαστε σε θέση να απελευθερώσουμε και να διαμορφώσουμε με τη βοήθεια της ενέργειας των ισχυρών συναισθημάτων μας, τόσο θετικών όσο και αρνητικών. Το  νερό μεταφέρει μηνύματα και δονήσεις. Το νερό έχει την ικανότητα να διατηρεί μνήμη.

«Το νερό είναι η κινητήρια δύναμη κάθε φύσης» Leonardo Da Vinci
Η πρώτη τηλεδιάσκεψη μεταξύ των συνεργατών του έργου πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022 με  θέμα τις ευεργετικές ιδιότητες του νερού και την πραγματοποίηση σχετικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά από ειδική σύμβουλο-ψυχολόγο.
25 2 2022
.jpg

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο “Water Workshop”

“Εργαστήρια νερού” που θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαΐου 2022.

Στο έργο συμμετέχουν άλλα 2 σχολεία της Ελλάδας και 9 σχολεία της Τουρκίας. 

Η κατάσταση της πανδημίας επηρέασε ψυχολογικά τους μαθητές μας. Παρατηρήθηκε  ότι κάποια παιδιά φοβούνται να μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σπίτι λόγω της καραντίνας, ενώ κάποια ανησυχούν ότι οι συγγενείς τους θα αρρωστήσουν ή θα τους χάσουν. Έχει παρατηρηθεί ότι οι μαθητές που μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σπίτι χρειάζονται συχνά υποστήριξη και ενθάρρυνση για την ανάπτυξη σχέσεων φιλίας, τη δημιουργία καθώς και τη διατήρηση ενός παιχνιδιού. Με βάση αυτό, θεωρήθηκε ότι θα ήταν ωφέλιμο να ελαχιστοποιήσουμε τις αρνητικές επιπτώσεις της επιδημίας και να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας να κάνουν φίλους με ψυχαγωγικού και χαλαρωτικού χαρακτήρα δραστηριότητες. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάζουμε διάφορες δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν με το νερό κάνοντας χρήση του χαλαρωτικού και ευεργετικού χαρακτηριστικού του νερού. Οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία να ψυχαγωγηθούν και να μάθουν συμμετέχοντας στα εργαστήρια με βάση το νερό.

Στόχοι

1)Οι μαθητές μέσα από ποικίλες δραστηριότητες να ευαισθητοποιηθούν σχετικά  με το νερό.

2) Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης εργαλείων ΤΠΕ και WEB2

3) Ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας και ανάληψης ευθύνης

4) Να  συνεργαστούν με μαθητές από άλλους πολιτισμούς και να αναπτύξουν  αυτές τις δεξιότητες

5) Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης

6) Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων

7) Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών

Διαδικασία της εργασίας

Το έργο μας θα υλοποιηθεί κατά το διάστημα  Φεβρουαρίου – Μαΐου 2022 και ο σχεδιασμός του έργου θα καθοριστεί από τους συνεργάτες.

ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ

Η ενδυνάμωση των μαθητών να μαθαίνουν στην πράξη, η ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, η ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης και σχεδιαστικών ικανοτήτων καλλιεργώντας δεξιότητες του 21ου αιώνα. Η διέγερση της περιέργειας των μαθητών  βοηθώντας  τους να μάθουν μέσα από τη συνεργασία με τους συμμαθητές τους, η ανάπτυξη δεξιοτήτων αναλυτικής σκέψης των μαθητών.

Σχετικά με το έργο

According to the evaluation forms applied in line with the Psychoeducation Student Program implemented in our schools, it was observed that our students were psychologically affected during the epidemic process. They frequently stated that some of our students are afraid of staying at home for a long time due to restrictions, while some of our students are worried that their relatives will get sick or lose them. It has been observed that students who stay at home for a long time often need support in developing friendship relations, establishing and maintaining a game. Based on this, it was thought that it would be beneficial to minimize the negative effects of the epidemic and to support our students in making friends with fun and relaxing activities. For this, it is planned to present various activities that can be done with water by making use of the relaxing feature of water. Our students will have the opportunity to both have fun and learn with water-based workshops.

ΣΤΌΧΟΙ

1) Providing students with a variety of activities to raise awareness about water.

2) Developing skills to use ICT and web2 tools

3) Developing the skills of working in a team and taking responsibility

4) To offer the opportunity to work in cooperation with students from other cultures and to develop these skills

5) Developing critical thinking skills

6) Developing problem solving skills

7) to ensure the development of self-confidence.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ

Our project will be implemented between February 2022 and May 2022 and the project work plan will be determined by the project working partners.

ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ

Enabling students to learn by doing, Developing students’ problem-solving skills, Developing students’ creative thinking and design skills, Giving students 21st century skills, Arousing curiosity in students, Making them learn from their peers, Developing students’ analytical thinking skills.