COLOR HUNTERS Deepen and Explore (Experiment and Art eTwinning 2022-23)

mind map1

ART1 ART2

Δραστηριότητες εμβάθυνσης και εξερεύνησης του θέματος του έργου μας,

μέσω πειραμάτων και τέχνης.

Ανακαλύπτουμε τα χρώματα από τα φυσικά υλικά, λαχανικά και φρούτα, με πειράματα που πραγματοποιούμε στην τάξη μας. Κατά τη διάρκεια των πειραμάτων δημιουργούμε το χρώμα και τη βαφή από τα φυσικά υλικά μας και βάφουμε ένα κομμάτι ύφασμα. Χρησιμοποιούμε τα χρώματα και  δημιουργούμε έργα τέχνης. Το αποτέλεσμα μας ενθουσιάζει.

team1

Μπλε από το λάχανο με προσθήκη μαγειρικής σόδας

art purple 1

art blue 1 blue organic dye

339428764 187298770761269 8469773213614094233 n

Πράσινο από το σπανάκι

green art

green organic dye

337599744 758489128954867 647805788234922394 n

εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 09 707 εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 10 103

Πορτοκαλί από τα καρότα

orange art

orange organic dye

338546446 2119323508264476 3605792688420875370 n

εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 09 769

 

Μωβ από το λάχανο

art purple2

art purple

purple organic dye

338586912 927450568569963 4188575512135506071 n

εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 09 569

Κίτρινο από τον κουρκουμά

art yellow yellow organic dye

329732949 637152311578987 8457716569929291640 n 338576224 527934269420235 2297122619257734067 n

εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 10 571 εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 10 314

Κόκκινο από τα παντζάρια

art red red art red organic dye

338564565 1216192565931656 6946315173881669021 n

εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 10 380 εικόνα Viber 2023 04 24 09 39 10 515 1

  • Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε οργανικά-φυσικά χρώματα και βαφές;Από τι υλικά;

Συγκεντρώνουμε τις ιδέες και αντιλήψεις των παιδιών σε εννοιολογικό χάρτη

mind map1

our mind map

making our mind map

 

22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Νερού

345682207 634163864768641 7168914942183524001 n

22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Νερού

344297034 188616540776143 8825211143530941699 n 345682207 634163864768641 7168914942183524001 n

Η Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό (World Water Day) καθιερώθηκε στη συνδιάσκεψη του ΟΗΕ σχετικά με το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη, που πραγματοποιήθηκε στο Ρίο Ντε Ζανέιρο της Βραζιλίας το 1992. Τη σχετική απόφαση πήρε η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 22 Δεκεμβρίου του 1992, που όρισε την 22α Μαρτίου ως Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό.

Η φετινή (2023) Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό αναφέρεται στην επιτάχυνση των αλλαγών για την επίλυση της κρίσης στην ύδρευση και την υγιεινή.

Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/9

337312693 1525337217993210 8621672919018995269 n

336652977 609966747840804 933298363405957562 n

Πειράματα για την μόλυνση των υδάτων

χώμα1 χώμα

Turtle Guards explain events

Η  online  επικοινωνία μας είχε σαν θέμα την παρουσίαση των κινδύνων για τη θαλάσσια χελώνα από ειδικό επιστήμονα.Πραγματικά μας βοήθησε να κατανοήσουμε και να αποκτήσουμε γνώσεις χρήσιμες για το θέμα.

meeting

Παρακολουθούμε σχετικά videos  για το θέμα μας

video

Οι δραστηριότητες εξήγησης  μας περιλαμβάνουν δραματοποίησης με κεντρικό θέμα την ρύπανση της θάλασσας και τους κινδύνους για τις χελώνες

 

Διδακτικές ασκήσεις Δ’ έτους β’εξάμηνο Πανεπιστημίου Κρήτης

346118749 1488404174897439 3611306339927409658 n

Στο πλαίσιο των διδακτικών ασκήσεων των φοιτητών/τριών του  Παιδαγωγικού  Τμήματος  Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης κατά το σχολικό έτος 2022-23 πραγματοποιούνται στο Νηπιαγωγείο μας εβδομαδιαία προγράμματα διδασκαλιών με δραστηριότητες ενεργητικής μάθησης  που έχουν νόημα για τα παιδιά και ανταποκρίνονται στις  ανάγκες τους.  

Επόπτρια καθηγήτρια των διδακτικών ασκήσεων είναι η κ.Μαρία Αμπαρτζάκη.

εικόνα Viber 2023 05 23 09 38 25 252

εικόνα Viber 2023 05 23 09 31 40 668 εικόνα Viber 2023 05 23 09 31 40 739 εικόνα Viber 2023 05 23 09 31 40 881 εικόνα Viber 2023 05 23 09 31 40 954 εικόνα Viber 2023 05 23 09 31 41 053

εικόνα Viber 2023 05 23 09 36 22 144

εικόνα Viber 2023 05 23 09 31 41 345

346118749 1488404174897439 3611306339927409658 n

345872340 3060896594220128 4412054074600449836 n

345868640 1004375007415614 3062763029357763488 n 345871218 174661068889334 1402632139983617367 n

345868633 203281805401171 5791836947368645899 n

345753265 920998795784978 6020360468986345829 n

345885147 597311792165117 4956068376581553122 n

346164136 256068573611548 501699219900311907 n

344466440 1275469256721425 1148592239133316721 n

344310676 2385107304974030 3544271814724067380 n

344575466 773079274183495 6459896277563525743 n

344524840 954917879183550 9075132899034926023 n 345647671 6478730462185276 5810134111627223804 n

344297711 727193036073762 5550556098942503006 n 345624555 628769999120888 2479360040366015586 n

345623646 170838168943401 508033862985438406 n

340403781 672943604639116 4470387398064079552 n 340604908 1470488980367126 5087146436636317663 n

342481774 757556422415570 5102081359486305333 n 342573844 753601369724920 6900663210345523311 n 342598661 224510010185055 2078220621047935757 n 343041217 753735383001906 4697244972412460728 n

εικόνα Viber 2023 04 24 09 35 59 076 εικόνα Viber 2023 04 24 09 35 59 225

334912422 816520993363490 3216219907497329843 n 336941463 1596161510885899 789286696689813795 n 337285213 889509958799265 7446957610542392332 n 338058866 133949542806127 2975852290953365451 n

πείραμα βαρύτητα

336800566 1238445953438842 4432261292236172553 n

338261086 1169290117805382 8314844578912593340 n

Viber 2023 03 27 10 44 55 752

Viber 2023 03 27 10 44 55 828

Viber 2023 03 27 10 46 00 786

Viber 2023 03 27 10 44 55 691

336790499 842943060613144 8161853694065224776 n

334010672 234598735685568 3316998257706044405 n 334827619 638661528024104 6594429017866735249 n

333500600 684230323545936 4127961260908278518 n

333455626 883543079600131 6048038004254074284 n

333635346 527992472587512 4281538544002724232 n

334457475 1867608243621138 8078587528228162805 n

335556537 525864999724710 8591903758643483819 n

Διδακτικές ασκήσεις Γ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης β’ εξάμηνο

344537138 772784147787739 9144162255570032897 n

Την Παρασκευή 10 Μάρτη  2023 ξεκίνησαν οι πρακτικές ασκήσεις των φοιτητών/τριών του Γ’ έτους για το β’ εξάμηνο του Πανεπιστημίου Κρήτης με επόπτρια καθηγήτρια την κ.Μαρία Κρέζα.

εικόνα Viber 2023 05 23 09 32 50 590

344537138 772784147787739 9144162255570032897 n 344569312 150152147890793 4030186160813273794 n

 

344377236 917334129525234 912964088039844642 n

345052659 766683731783866 2211888369655768355 n

.jpg

Μουσικά Όργανα

 

Viber 2023 03 13 10 11 54 859 Viber 2023 03 13 10 11 54 910 Viber 2023 03 13 10 11 54 977

333256880 2439996396152364 4682088407740088439 n 333674046 521046150178648 4062567521703774624 n

332969131 234072155741197 134749175723300994 n

6 Μαρτίου Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

ΤΩΡΑ ΑΦΙΣΑ

ΤΩΡΑ ΑΦΙΣΑ

H 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι και ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο το μαθητή που εκφοβίζει και εκείνον που εκφοβίζεται, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  στην πανελλαδική, ετήσια εκστρατεία

“Μίλα Τώρα”

που υλοποιεί  “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και το «YouSmile», το Ευρωπαϊκό Εθελοντικό Δίκτυο Μαθητών και Μαθητριών του Οργανισμού με τη συνεργασία του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (E.A.N).

 

.jpg τωρα

332944028 125096793839618 7433069845090255816 n

Μάρτιος 2023

334765786 1268120950768723 8569030941818057822 n

Η 25η Μαρτίου είναι μέρα αργίας που έχει διπλή σημασία για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική και εθνική γιορτή. Είναι θρησκευτική, γιατί γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και εθνική, γιατί η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821.

Viber 2023 03 27 10 46 21 689 Viber 2023 03 27 10 46 22 718 Viber 2023 03 27 10 46 34 574 Viber 2023 03 27 10 46 48 499 Viber 2023 03 27 10 47 00 869

336497436 770146437649701 6778787861850013815 n

334765786 1268120950768723 8569030941818057822 n 336623774 1140986539902987 199457038131811729 n

336606942 167994796059375 7197439526906320685 n 336583597 766807554967449 2351560528829965515 n

334883746 201469879203149 5643628458500009101 n

Μοτίβο με τα παιχνίδια του Μάρτη

Viber 2023 03 13 09 57 44 463 Viber 2023 03 13 09 57 44 572 Viber 2023 03 13 09 57 44 634

Καλή Σαρακοστή

Viber 2023 03 13 09 56 57 467 Viber 2023 03 13 09 56 57 680

Viber 2023 03 13 09 56 57 785

334872956 1965973980403078 5724369531892658995 n

Ο χαρταετός του Μοντριάν

Viber 2023 03 13 09 56 32 105 Viber 2023 03 13 09 56 32 516 Viber 2023 03 13 09 56 32 579 Viber 2023 03 13 09 56 32 742

Εγγραφές για το σχολικό 2023-24

τίτλο

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ   2023-24

τίτλο

Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 θα εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο:

Προνήπια γεννηθέντα κατά το έτος 2019.

Οι εγγραφές  υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση/link:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

από το γονέα/ κηδεμόνα του παιδιού από 1 μέχρι 20 Μαρτίου 2023.

Ώρες επικοινωνίας με το 3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου:12.10μμ.-1.00μμ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας:2831022984

email :mail@3nip-rethymn.reth.sch.gr

Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους γονείς   μετά την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής να επικοινωνούν  με την Προϊσταμένη του σχολείου για ραντεβού και  να  προσέρχονται στο Νηπιαγωγείο μας    τηρώντας τα απαιτούμενα μέτρα  αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

3o Nηπιαγωγείο Ρεθύμνου

Τα όρια της σχολικής μας μονάδας:

Περικλείεται από τις οδούς:Από γωνία Λεωφόρου Ηγουμένου Γαβριήλ με Νικηφόρου Φωκά, Νικηφόρου Φωκά έως γωνία με Πατριάρχου Γρηγορίου, Δημακοπούλου (από γωνία Νικηφόρου Φωκά δυτικά), Πατριάρχου Γρηγορίου, Αγίου Γεωργίου, Λορέντζου Μαβίλη, Μελετίου Πηγά, Πάνου Κορωναίου (δυτικά) έως Σμύρνης, Σμύρνης, Μελισσινού (τμήμα μέχρι Κοραή γωνία), Χαιρωνείας, Κεφαλογιάννηδων, Σφακίων, Τίμιος Σταυρός, Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, Κριάρη (δεξιά και αριστερή πλευρά) έως τη γωνία με Ιεράς Μητροπόλεως και μόνο την αριστερή πλευρά της κατά την άνοδο έως και τη γωνία με την προέκταση της Χατζημιχάλη Γιάνναρη ( τη βόρεια πλευρά της).

Τα δικαιολογητικά που προσκομίζονται από τους γονείς μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης  κατά την επίσκεψη τους  στη σχολική  μονάδα είναι :

  • 1.Αίτηση  εγγραφής (δίνεται από το σχολείο)
  • 2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (δίνεται από το σχολείο και συμπληρώνεται από τον παιδίατρο )
  • 3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  • 4.Λογαριασμός  ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου
  • 5.Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

 

  • Ακολουθεί η σχετική εγκύκλιος με θέμα :«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24»



Λήψη αρχείου

 

Αποκριά 2023

331793795 964671707855240 4334366630562528790 n

Το πάρτυ μας

Viber 2023 03 13 09 57 20 258 Viber 2023 03 13 09 57 20 378 Viber 2023 03 13 09 57 20 466 Viber 2023 03 13 09 57 20 583

 

Viber 2023 03 13 09 57 20 725

Αρχαίο Θέατρο και Διόνυσος

Viber 2023 03 13 09 55 38 066 Viber 2023 03 13 09 55 38 165

Κλόουν

Viber 2023 03 13 09 55 17 399 Viber 2023 03 13 09 55 17 466

Viber 2023 03 13 09 56 04 169 Viber 2023 03 13 09 56 04 303

Viber 2023 03 13 09 55 17 549 Viber 2023 03 13 09 55 17 634

333770436 1617756125320275 7515678939562432409 n 333819371 1081887199871365 7108649994128365313 n

καρναβάλι των ζώων

“Μια φορά κι έναν καιρό στο μακρινό μέλλον όλα τα ζώα συμφώνησαν να κάνουν μια μεγάλη γιορτή, ένα πάρτι… Κάτι σαν καρναβάλι… Ας το ονομάσουμε

“Το καρναβάλι των ζώων”!
Μαζεύτηκαν λοιπόν κάπου στα βόρεια της Αφρικής χρησιμοποιώντας κάθε είδους μεταφορικό μέσο για να φτάσουν.
Πήραν τρένα, πλοία, αεροπλάνα, υδροπλάνα, καΐκια, ανεμόπτερα, αερόστατα, ποδήλατα, τροχήλατα, αυτοκίνητα, κάρα, λεωφορεία, ελικόπτερα, διαστημόπλοια, σχεδίες και ιπτάμενα χαλιά… Όταν τελικά έφτασαν στον προορισμό τους, το γλέντι ξεκίνησε και ακούστηκε… […]” (Από την έκδοση “Το καρναβάλι των ζώων” του SAINT-SAENS CAMILLE )

“Ο Αρλεκίνος και η δύναμη της φαντασίας, της αγάπης, της αισιόδοξης στάσης απέναντι στη ζωή… Ένα αγόρι φτωχό, που πιστεύει πως δεν μπορεί να συμμετέχει στο γλέντι της Αποκριάς, μόνο να κοιτάζει από μακριά τους άλλους με τις φανταχτερές και πλούσιες στολές τους να διασκεδάζουν. Όμως πίσω του στέκει η μητέρα του. Η αγάπη και η έννοια της για τον γιό της, άγρυπνοι φρουροί, θα διώξουν μακριά του τη στενοχώρια. Το μαγικό μπαούλο ανοίγει, τα πολύχρωμα κουρέλια ενώνονται και η μητέρα Φαντασία χαρίζει στον γιό της την πιο όμορφη αποκριάτικη στολή.”
(ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ).

“Ο Αρλεκίνος” της Ζωρζ Σαρή (εκδ.Πατάκης)

.jpg

Τσικνοπέμπτη

H λέξη Τσικνοπέμπτη προέρχεται από τις λέξεις «τσίκνα» (η μυρωδιά του καμένου ψημένου κρέατος) και «Πέμπτη».Η Τσικνοπέμπτη βρίσκεται στο μέσο των 3 εβδομάδων του εορτασμού του καρναβαλιού. Πρόκειται για τη Πέμπτη της 2ης εβδομάδας, της Κρεατινής.Γιορτάζεται την Πέμπτη που είναι 11 ημέρες πριν την Καθαρά ∆ευτέρα. Είναι ημέρα χαράς αλλά και προετοιμασίας για τους Ελληνορθόδοξους χριστιανούς, καθώς η σαρανταήμερη περίοδος της Σαρακοστής πριν το Πάσχα πλησιάζει. Την μέρα αυτή επιβάλλεται από το έθιμο το ψήσιμο κρέατος κάρβουνα.

Viber 2023 02 17 09 25 09 180

331793795 964671707855240 4334366630562528790 n

Viber 2023 02 17 09 25 09 434 1 Viber 2023 02 17 09 25 09 494

331318158 1070727617653833 8959090665417855681 n

COLOR HUNTERS Research (eTwinning 2022-23)

320653766 508984571099922 8382018835450015534 n

Δραστηριότητες διερεύνησης του θέματος του έργου μας

Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την αλλεργία, τα προβλήματα που δημιουργεί και τρόπους αντιμετώπισης της μας παρουσίασε η κ.Σοφία Ορφανουδάκη, Νοσηλεύτρια του Γ.Νοσοκομείου Ρεθύμνου και γονέας του σχολείου μας.

health worker

Τα παιδιά απαντούν στο γενικό ερωτηματολόγιο Google forms για το ποιο χρώμα τους αρέσει περισσότερο

329712533 890305888867437 6574745953753512317 n

Viber 2023 02 08 12 45 36 473

color survey

Ποιο χρώμα μας αρέσει περισσότερο, δημιουργία γραφήματος

329840266 978100916503288 284606279502555017 n

graphic work Viber 2023 02 08 12 04 54 773 Viber 2023 02 08 12 04 54 863

Kαταιγισμός ιδεών με τη δημιουργία εννοιολογικού χάρτη

τι είναι αλλεργία; τι γνωρίζουμε; τι μπορούμε να μάθουμε;

328601095 5855530077860470 2660277674681726123 n

mind map Viber 2023 02 08 12 04 55 065

Ανίχνευση των γνώσεων των παιδιών με ερωτηματολόγιο Google forms

328875161 1191901378286291 3532026097116421444 n

preliminary survey Viber 2023 02 08 12 04 54 943

Διαβάζουμε την ιστορία που μας εισάγει στο θέμα

323146304 897683481574914 6316465419156780436 n320653766 508984571099922 8382018835450015534 n

325365559 1590146858102798 7247116343106044851 n

project story Viber 2023 02 08 12 04 55 124

Φεβρουάριος 2023

Viber 2023 02 05 15 23 32 462

Γνωρίζουμε και ζωγραφίζουμε σαν τον ζωγράφο Joan Miro.

336455515 158037087158372 6235219598581017508 n

333777571 564729092264749 1032695271009980043 n

Τα στοιχεία της ιστορίας

326628504 924293335457445 3661633931110007312 n 326709492 1151485042224969 7427354764683463424 n

Γραμμές

325957927 674369871145467 8292382860511620761 n .jpg

Το παπί (οι συλλαβές Πα & Πι)

325573757 1225221515055162 5669575982920585801 n 326452457 765671521563314 7865941654356183109 n

.jpg

Ημερολόγιο Φεβρουαρίου

Viber 2023 02 05 15 23 32 462

Kαταγραφή καιρού

Viber 2023 02 05 15 22 55 364 Viber 2023 02 05 15 22 55 432

Χιόνι στην τάξη μας

Viber 2023 02 08 12 45 36 376

Ζώα των πάγων-Πιγκουίνος

325704847 913446002999780 5522837534175902647 n Viber 2023 02 08 12 05 42 678 Viber 2023 02 08 12 06 09 355

328489078 1535496516925006 5091602341220553079 n 328776126 1159785044728630 9131966612214238349 n

328300767 575701237757980 1710375943308077051 n

Νερό-Μορφές Νερού-Πειράματα-Κύκλος Νερού

328976152 592698755650634 7488211371675548489 n

328472028 1810220866031180 7242065832887879283 n 328994480 1565827430600700 3084242960947665878 n 329064907 1523523358177270 626714871202578614 n 329096337 584289116491471 2778604419530132121 n

Αέρας

Πειράματα-Παιχνίδια με τον αέρα

Viber 2023 02 01 09 07 02 342

Viber 2023 02 01 09 07 02 165 Viber 2023 02 01 09 07 02 232

Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

325487568 624534276147417 4599002957420011351 n

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού

Μέρα κατά την οποία τα παιδιά παίζουν παιχνίδια που ενεργοποιούν τη φαντασία τους, καλλιεργούν τη δημιουργικότητά τους, αναπτύσσουν την λήψη πρωτοβουλίας, χαίρονται και απολαμβάνουν το παιχνίδι. Τα παιδιά οργανώνουν τα δικά τους παιχνίδια και θέτουν τους δικούς τους κανόνες.

Viber 2023 02 02 10 07 41 070 Viber 2023 02 02 10 07 41 139

 

324217314 730693905308455 8429008322224489797 n

1 Φεβρουαρίου 2023

Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού

Συμμετέχουμε και εμείς

  Αγαπητοί γονείς,

παρακαλούμε τα παιδιά να φέρουν  ο,τιδήποτε θέλουν να παίξουν στο σχολείο την Τετάρτη 1η Φεβρουαρίου 2023 (ένα παιχνίδι το κάθε παιδί).

Οι μόνοι περιορισμοί που υπάρχουν: πρέπει να φέρουν παιχνίδια τα οποία δεν χρειάζονται  μπαταρίες ή ηλεκτρικό ρεύμα.Όχι ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Μερικές ιδέες για  λίγα παιχνίδια: επιτραπέζια παιχνίδια, κούκλες, Lego, μπλοκ, φορτηγά, αυτοκίνητα, άδεια χαρτόκουτα,  παζλς,υφάσματα, κοινωνικά παιχνίδια  κ.λπ. …

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο/link:

https://www.globalschoolplayday.com/?fbclid=IwAR1HNcUNWf66oT_jrZCSvirgG88itOpq9sdOJJv9ZTmj83r-sRDIMPzCWpk

Turtle Guards-Engage-Explore eTwinning 2022-23

324542840 1224167075184834 662703690255791946 n

Η online  επικοινωνία των σχολείων του έργου μας έγινε την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2022,

κατά την οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες των συνεργαζόμενων σχολείων έκαναν παρουσιάσεις της εξερεύνησης του θέματος. Τα παιδιά με αμεσότητα και ζωντάνια μας παρουσίασαν τις πρωτότυπες δημιουργίες τους σε κλίμα φιλικό και χαρούμενο. Το σχολείο μας παρουσίασε τον κύκλο ζωής της χελώνας. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εργασία και δημιουργικότητά τους.

Το βιβλίο “Τούμπαλιν” της Βάσιας  Χατζηγιαννάκη ΕΚΔ. ΜΙΝΩΑΣ που είναι σχετικό με το θέμα μας διαβάσαμε και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε.

324636260 3234062110237255 4178269117395360071 n

Προχωρούμε στο 2ο στάδιο Εξερεύνηση(Εxplore) του θέματός μας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ανέλαβαν την έρευνα και την παρουσίαση για την εξερεύνηση του θέματός μας.

Ευχαριστούμε τις οικογένειές μας για την συνεργασία και ανταπόκριση.

Τα ερωτήματα της εξερεύνησης

  1. Ποιοι είναι οι  παράγοντες που απειλούν τις χελώνες;
  2. Από τι κινδυνεύουν οι χελώνες;
  3. Τι μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε τις χελώνες;
  4. Πόσα χρόνια ζουν οι χελώνες;
  5. Τι τρώνε οι χελώνες;
  6. Ποια είναι τα είδη της χελώνας;
  7. Ο κύκλος ζωής της χελώνας;

Χωριζόμαστε σε ομάδες εξερεύνησης

324542840 1224167075184834 662703690255791946 n

Το έργο μας ακολουθεί την μέθοδο 5E  η οποία περιέχει 5 στάδια υλοποίησης.

Ξεκινούμε το 1ο στάδιο την Εισαγωγή(Engage) του θέματος.

Οι χελώνες κινδυνεύουν, μας καλούν σε βοήθεια στέλνοντάς μας ένα κουτί που περιέχει ένα γράμμα και ένα αυγό χελώνας.

Το γράμμα της χελώνας για βοήθεια.

Από τι κινδυνεύουν οι χελώνες;

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη

Τι μας έρχεται στο νου όταν ακούμε τη λέξη «χελώνα;»

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη

Δημιουργούμε με άχρηστα-ανακυκλώσιμα υλικά.

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

std sid supporters 2023

H ασφάλεια στο Διαδίκτυο ή η διαδικτυακή ασφάλεια είναι η γνώση των κινδύνων προσωπικής ασφάλειας και ασφάλειας του χρήστη σε ιδιωτικές πληροφορίες και περιουσίες που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου και την αυτοπροστασία από κακόβουλες ενέργειες (από τη Bικιπαίδεια).

7 Φεβρουαρίου  Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2023 

std sid supporters 2023

υποστηρικτή

Viber 2023 02 07 12 36 50 126 1

Viber 2023 02 07 12 36 50 195

326110101 639407171278188 6787727929796277492 n

1

.jpg

326470289 702607188172329 3305821421489446150 n

326436266 1318599048934847 215244540237171937 n

Ξεκινήσαμε το θέμα γνωρίζοντας τον υπολογιστή και τα μέρη του.

325603892 735982894530716 2918714514928349295 n

325707821 586066030031447 3161276323356022592 n

319846560 743405536827027 7822808786756622783 nΓια τους γονείς μας

Ακολουθούν…

Χρήσιμοι σύνδεσμοι/links  για τους γονείς μας…

Πηγή: από τα eTwinning σεμινάρια εκπαιδευτικών

«V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο»

https://saferinternet4kids.gr/yliko-gia-goneis/page/1/?age%5B0%5D=for-parents&submit=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7

https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2018/10/parentsmagazine.pdf

https://www.e-parenting.gr/articles/i-simasia-tis-koinis-goneikis-stasis-sti-hrisi-tehnologias

https://www.e-parenting.gr/articles/6-kanones-gia-oysiastiko-kai-apotelesmatiko-parenting-control

και λίγα λόγια

 από τα eTwinning σεμινάρια εκπαιδευτικών

«V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο» 

«Οι γονείς είναι σημαντικό να κατανοήσουν την προσωπική τους συμβολή στην καθοδήγηση των παιδιών τους. Η γονεϊκή διαμεσολάβηση (parental mediation) δεν αφορά μόνο τις γνώσεις και τις δεξιότητες εγκατάστασης γονικού ελέγχου στις ψηφιακές συσκευές που χρησιμοποιούν τα παιδιά (περιοριστικές στρατηγικές), αλλά συμπεριλαμβάνει τον προσωπικό τρόπο αξιοποίησης των ψηφιακών συσκευών και του διαδικτύου, τις ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες και σχετικές πεποιθήσεις (ενεργητικές στρατηγικές).

Όσον αφορά στη χρήση των ψηφιακών συσκευών από μικρά παιδιά, οι βασικές συστάσεις της Αμερικανικής Παιδιατρικής Εταιρίας (AAP, 2016) είναι οι εξής:

(α) αποφυγή χρήσης ψηφιακών συσκευών πριν τους 18–24 μήνες εκτός από τη χρήση βιντεοκλήσεων με την παρουσία γονέων, (β) να μην επιτρέπεται στα παιδιά (18–24 μηνών) η χρήση ψηφιακής συσκευής μόνα τους περισσότερο από 1 ώρα τη μέρα (γ) να μην πιέζονται τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές συσκευές, θα τις χρησιμοποιήσουν όταν νιώθουν έτοιμα και το ζητήσουν (δ) να υποστηρίζονται τα παιδιά να εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν ψηφιακά στην πραγματική ζωή, (ε) ειδικά στη νηπιακή ηλικία και την πρώτη σχολική τα βιώματα, ο χειρισμός αντικειμένων και το ελεύθερο παιχνίδι είναι σημαντικά για τη γνωστική, κοινωνική και γλωσσική ανάπτυξη, (ζ) να αποφεύγονται προγράμματα με πολλά διασπαστικά ερεθίσματα και βίαιο περιεχόμενο, (η) να αποφεύγεται η χρήση των ψηφιακών συσκευών για να ηρεμεί ένα παιδί η πριν τον ύπνο (όχι χρήση συσκευής τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον ύπνο) και (ι) συνεχής έλεγχος των πληροφοριών στα οποία εκτίθεται το παιδί.

Σχετικά με τα παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας, έρευνες μεγάλης κλίμακας σε παιδιά από 9 έως 16 ετών αναφέρουν ότι οι γονείς ανησυχούν για την ευρύτητα χρήσης των φορητών συσκευών στις καθημερινές δραστηριότητες, καθώς ο γονικός έλεγχος μειώνεται σε αυτές τις συνθήκες (Livingstone et al., 2011). Οι ίδιοι ερευνητές (Livingstone et al., 2017) κατέγραψαν τις εξής απόψεις γονέων για τα παιδιά τους κάποια χρόνια μετά: πολλοί γονείς ανέφεραν ότι δε γνωρίζουν τις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών τους και έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην παρακολούθηση του χρόνου έκθεσης των παιδιών τους στην οθόνη. Φάνηκε να γνωρίζουν περισσότερα για τους κινδύνους του διαδικτύου και να δείχνουν μεγαλύτερη διάθεση να συζητήσουν για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, παρά να επιβάλουν περιορισμούς με μορφή γονικών ελέγχων. Έχει καταδειχθεί η συμβολή των γονέων είτε στην ενθάρρυνση της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων είτε στον περιορισμό της χρήσης τους ανάλογα με το πώς οι γονείς αντιμετωπίζουν τις ψηφιακές τεχνολογίες, ως ευκαιρίες ή ως κίνδυνο.  Γενικότερα, οι απόψεις των γονέων και ο τρόπος χρήσης των συσκευών από τους ίδιους αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση των ψηφιακών συσκευών και του διαδικτύου από τα παιδιά.

Ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια με την πανδημία COVID-19, η έκθεση στις οθόνες έχει αυξηθεί σε όλες τις οικογένειες και σε κάποιες περιπτώσεις η συνθήκη αυτή δημιουργούσε ικανοποίηση στους γονείς, καθώς τα παιδιά τους μπορούσαν να συνεχίζουν τα μαθήματά τους και την επικοινωνία με τους συνομηλίκους τους. Αποφεύχθηκαν συναισθήματα ανίας με τα βιντεοπαιχνίδια, με εφαρμογές και ιστοσελίδες μουσικής ή δημιουργικότητας κ.α. Από την άλλη, αυτή η έντονη ενασχόληση με το διαδίκτυο αύξησε τις ανησυχίες των γονέων σχετικά με την απομόνωση, ειδικά στους εφήβους, τη μειωμένη φυσική κινητικότητα, τις αλλαγές στον ύπνο, τις κακές σχολικές επιδόσεις και τη βύθιση στον ψηφιακό κόσμο.

Γενικότερα, οι δυσκολίες των γονέων πηγάζουν από το γεγονός ότι οι ίδιοι έχουν διαφοροποιήσεις στο επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και πεποιθήσεων και όλα αυτά επιδρούν στον διαμεσολαβητικό ρόλο τους στη χρήση των συσκευών και του διαδικτύου. Επομένως, αυτό που είναι σημαντικό είναι η κατάκτηση του ψηφιακού εγγραμματισμού (Digital literacy) από την πλευρά των γονέων, παράλληλα με τις προσπάθειες εγγραμματισμού των παιδιών στο σχολείο.

Εάν οι γονείς δε νιώθουν ικανοί στον χειρισμό των ψηφιακών εργαλείων ή φοβούνται τους κινδύνους του διαδικτύου λειτουργούν με απαγορεύσεις και περιορισμούς, χωρίς να προχωρούν σε επικοικοδομητικές συζητήσεις που οδηγούν στην κριτική αντιμετώπιση των κινδύνων μαζί με τα παιδιά τους. Επίσης, αρκετοί γονείς είναι ανενημέρωτοι και δεν νιώθουν ικανοί να παρακολουθήσουν την ψηφιακή δράση των παιδιών τους. Αρκετές φορές συμβουλεύονται ιστοσελίδες σχετικά με τον γονικό έλεγχο, ωστόσο οι πληροφορίες που ανασύρουν δεν είναι πάντα επιστημονικά τεκμηριωμένες, αλλά ψευδής ειδήσεις (fake news). Η ορθή γονεϊκή διαμεσολάβηση μεταξύ του ψηφιακού περιβάλλοντος και των δραστηριοτήτων των παιδιών πρέπει να στηρίζεται σε επιστημονική γνώση και πληροφόρηση από ειδικούς. ..»

( American Academy of Pediatrics (AAP), Council on Communications and Media. Media and young minds. Pediatrics. 2016;138(5):e20162591

Livingstone, S., Haddon, L, Görzig, A., & Ólafsson, K. (2011). Risks and Safety on the Internet: The Perspective of European Children. Full Findings. London: EU Kids Online, LSE

Livingstone, S., Ólafsson, K., Helsper EJ., Lupiáñez-Villanueva, F., Veltri. GA., & Folkvord. F. (2017). Maximizing opportunities and minimizing risks for children online: The role of digital skills in emerging strategies of parental mediation. Journal of Communication, 67, 82-105

Μάλλιαρη, Β. (2020). Απόψεις γονέων για τη χρήση των Ψηφιακών Συσκευών από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας στο σπίτι και στο Νηπιαγωγείο. Μεταπτυχιακή εργασία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Preradovic, N., M., Lesin, G., & Sagud M. (2016). Investigating Parents’ Attitudes towards Digital Technology Use in Early Childhood: A Case Study from Croatia. Informatics in Education, 15(1), 127–146. DOI: 10.15388/infedu.2016.07 Wolf C, Wolf S, Weiss M, & Nino G.(2018). Children’s environmental health in the digital era: Understanding early screen exposure as a preventable risk factor for obesity and sleep disorders. Children. 5(2),31. DOI: 10.3390/children5020031)

Αγγλικά 2022-2023 (January-February-March-Αpril-May-June)

348386664 772707991002923 5816774834268418268 n

Με πολλή αγάπη αποχαιρετίσαμε τα Αγγλικά μας και την μοναδική κ.Ρούλα μας, η οποία μας μύησε στην Αγγλική Γλώσσα με τρόπο κατάλληλο για τα παιδιά μας.

Καλό καλοκαίρι!

348386664 772707991002923 5816774834268418268 n

Τα Αγγλικά μας με την κ. Ρούλα Σπαντιδάκη συνεχίζουν στο πρόγραμμά μας  κάθε Πέμπτη και Παρασκευή.

348386740 808004420722262 1038811014196346978 n

348386544 628594185988206 1352035067983738631 n

345736289 3435489119999498 313303031329924006 n

345694635 2306267099584603 76963129459506992 n

344308110 261515669617771 7185123635536380138 n

εικόνα Viber 2023 04 24 09 36 26 038

337498106 238595988697132 4271593404091526878 n

337111744 1620708845032463 782558901869590456 n

334905420 3546988062293118 6073345082168190696 n

334891225 5985417511539970 8624359606963352805 n

Almond Tree

Viber 2023 03 13 09 58 22 772 Viber 2023 03 13 09 58 22 832

334903740 223253603606690 6043596818812460645 n

334883253 154990373734665 8191418339387728497 n 333120771 6614947551852205 4778732241109620383 n

 

331953992 718743589787644 805660563860848964 n

Viber 2023 02 17 09 24 48 455

.jpg

325478970 1226607614931881 1214316287362124143 n 326547585 528025139439401 2680889175206888263 n

325878540 1561989860969999 4546608898936952874 n

Viber 2023 02 05 15 22 33 317

325090693 1806510146384114 278368566334360576 n 324937235 571107848242239 2451674175971855888 n

Viber 2023 01 30 11 07 19 090

Viber 2023 01 30 11 07 19 200

clothes

Viber 2023 01 20 10 09 02 715

Viber 2023 01 20 10 09 02 877

Viber 2023 01 20 10 09 02 632

322980966 551129263602407 7372736693011211406 n 324354124 1234151730510898 3038848801967753549 n

322605542 867565104294838 3927250585398887917 n

Viber 2023 01 20 10 09 02 537

323533353 722111089232360 5800228985817098288 n

Ιανουάριος 2023

325360853 704893141033226 3218069586760869782 n

3 Ιεράρχες

Με την ονομασία Τρεις Ιεράρχες αναφέρονται τρεις άγιοι και Θεολόγοι της Ορθόδοξης Χριστιανικής πίστεως, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ή Θεολόγος.

Αναδείχθηκαν Πατέρες της Εκκλησίας και Άγιοι. Η σοφία και η δράση τους, τούς έδωσε τον τίτλο των Μεγίστων Φωστήρων, όπως ψέλνεται και στο τροπάριό τους: «Τους Τρεις Μεγίστους Φωστήρας Της Τρισηλίου Θεότητος…».

 

3Ιεράρχεςα 3Ιεράρχεςβ

 

3 Ιεράρχες

Picasso-Ζωγραφίζοντας με τον Picasso

Παραμύθι-συζήτηση πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα

Viber 2023 01 30 11 15 31 374

323947538 1177686783138984 5770897710468471835 n

Τα ρούχα του χειμώνα

Viber 2023 01 30 11 07 41 820

Πειράματα με τον πάγο

Viber 2023 01 30 11 09 37 227 Viber 2023 01 30 11 09 37 289 Viber 2023 01 30 11 10 29 659 Viber 2023 01 30 11 11 24 483 Viber 2023 01 30 11 11 25 250 Viber 2023 01 30 11 13 09 650

Σύνθετες λέξεις

Viber 2023 01 30 11 09 05 350

ΑριθμοίViber 2023 01 30 11 09 04 905 Viber 2023 01 30 11 09 05 447

Ημέρα και Νύχτα

321105827 1327893008044671 6703958034091430835 n νύχτα

Οι 4 εποχές του χρόνου

2

 

.jpg

1 1

Φυλλάδιο για την καθαριότητα του σώματος

(υπόλοιπο από την ενότητα για το σώμα)

324478920 565902938746473 2088745051984499694 n

“Το μαγικό γάντι”, παραδοσιακό ουκρανικό παραμύθι

326680559 2482300135266237 7905370764939018636 n 2

Viber 2023 01 20 09 54 36 754

Viber 2023 01 20 09 55 02 651

325360853 704893141033226 3218069586760869782 n

Viber 2023 01 20 09 55 37 207

Viber 2023 01 20 09 55 37 348 Viber 2023 01 20 09 55 37 264

Viber 2023 01 20 09 55 36 074

Οι μέρες της εβδομάδας

323528392 641402554410314 7844302348656823598 n

Ο εαυτός μου

Viber 2023 01 20 09 53 34 901 Viber 2023 01 20 09 53 34 837

Δημιουργίες με σχήματα

326473599 875756010414880 6426677008773515234 n

Αριθμοί

.jpg

326172265 930817388076282 8230775250561593357 n

Viber 2023 01 20 09 57 26 592

324579768 923281935355552 2869877555066550532 n

324356481 2312429338937339 7795363730698488893 n 324476873 839206943813205 2971992151631870471 n

 

Παίζουμε με το αερόστατο
ή αλλιώς αλεξίπτωτο, το μεγάλο στρογγυλό και πολύχρωμο πανί που σκοπό έχει την
ανάπτυξη ψυχοκινητικών κατά βάση δεξιοτήτων καθώς και το συντονισμό και τη
συνεργασία. 

322659612 502012038707350 3795718135088891444 n

322252393 1613475992427600 3061743006801325779 n

Δημιουργία ιστορίας με ζάρι

323314948 484433643765500 5237571928336073751 n

Ζωγραφίζουμε την ιστορία μας

.jpg

Αξιολόγηση για τις 5 αισθήσεις

323530014 944993359878150 4139648432966645420 n

323578772 693370302250503 3498332675209569400 n

Οι 12 μήνες

324688614 877534383587205 3433506469337154461 n

Viber 2023 01 11 18 42 52 783 Viber 2023 01 11 18 42 53 029 Viber 2023 01 11 18 45 52 403

Ιανουάριος

Viber 2023 01 11 18 42 36 984

Viber 2023 01 11 18 42 36 876

323980817 855962092378283 6721109666090748903 n

Το 2023 το υποδεχτήκαμε, το συνθέτουμε, το ζωγραφίζουμε…

2023

Viber 2023 01 10 08 52 10 026

Viber 2023 01 10 08 52 09 613 1

 

Viber 2023 01 10 08 52 10 085 1

Viber 2023 01 10 08 52 25 352 Viber 2023 01 10 08 53 08 789

Μαθαίνω το 3

Viber 2023 01 10 08 51 50 409 Viber 2023 01 10 08 51 36 833 Viber 2023 01 10 08 51 36 732

Ραβδόγραμμα Δεκεμβρίου. Συστηματική παρατήρηση καιρού.

Viber 2023 01 10 10 42 18 805

Ζωγραφίσαμε πώς περάσαμε τις διακοπές των Χριστουγέννων

324074306 1223920851534659 8306473800844437870 n

Η νέα χρονιά 2022  ξεκίνησε γλυκά με τη βασιλόπιτα προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας.

Καλή χρονιά!!!

323000059 566355295038286 3590583383065487248 n

323084912 1242553293139342 5595496945739187061 n 324366709 479107017732503 512813120497746962 n 324474009 1359240121507487 4669187513438388501 n 324488908 560575455683691 8967264757693608174 n 324913089 752892199590493 4953428407529222701 n 324954564 3059886327637404 7860418215563136836 n

Turtle Guards-Beginning eTwinning 2022-23

school board2

Αρχική αξιολόγηση παιδιών

Aνίχνευση των γνώσεων των παιδιών μας για το θέμα.

Παρουσιάζουμε τη χώρα μας, την πόλη μας , το σχολείο και εμάς στους φίλους μας στο έργο μας.

Η γωνιά του έργου μας

school board

school board2

322777107 715501476750244 7618406585767850898 n

making our board

 

Η online  επικοινωνία συνεργατών του έργου μας για το σχεδιασμό και τη διαδικασία υλοποίησής του.

online meeting

Η ενημέρωση των γονέων μας έγινε μέσω επιστολής που στάλθηκε με email

324494907 737136191087043 7871019125026511715 n

parents permits

 

322818405 561080635886447 2769662509681619312 n

To Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο “Turtle Guards” «Φρουροί της χελώνας»  μαζί με σχολεία της Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Ρουμανίας.Το έργο μας περιλαμβάνει ποικίλες δραστηριότητες με σκοπό την προστασία των χελωνών που βρίσκονται υπό εξαφάνιση.Θα διεξαχθούν δραστηριότητες που θα ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριές μας σε θέματα που αφορούν τη περιβαλλοντική μόλυνση, κλιματική αλλαγή, πλαστικά απόβλητα και ενέργειες κατάλληλες  ώστε να να προστατευτούν οι ήδη υπάρχουσες χελώνες.

Στόχοι του έργου:

  • Να παραχθούν νέα υλικά για δραστηριότητες ευαισθητοποίησης.
  • Να υποστηριχθούν τα παιδιά στην ομαδική και συνεργατική εργασία.
  • Να υποστηριχθούν τα παιδιά στην αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας.
  • Να βοηθηθούν τα παιδιά προκειμένου να αναπτύξουν περιβαλλοντική συνείδηση.
  • Να διασφαλιστεί ότι όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί έχουν δικαίωμα στη ζωή.

Διαδικασία του έργου:

Το έργο μας διεξάγεται μεταξύ Δεκεμβρίου 2022-Μαρτίου 2023. Το πλάνο εργασίας του έργου θα διαμορφωθεί με τη συμμετοχή και συνεργασία  των συνεργατών-εταίρων του έργου.

Αναμενόμενα αποτελέσματα :

Να καταστήσουμε ικανά τα παιδιά να εργάζονται συνεργατικά, μέσα από eTwinning  projects και να ευαισθητοποιηθούν  σχετικά με περιβαλλοντικά ζητήματα.

 

 

 

COLOR HUNTERS eTwinning 2022-23 Beginning of the project

319865227 921631742547351 7689273176684467823 n

Η γωνιά του έργου μας

school board school board1

Κατερίνας

Ετοιμάζουμε τη γωνιά του έργου μας.

title

Ζωγραφίσαμε για την ιστορία του έργου μας

320653766 508984571099922 8382018835450015534 n 322151313 892219445295829 7705263174719015485 n 323146304 897683481574914 6316465419156780436 n

Τα παιδιά αξιολογούν αρχικά το πρόγραμμα μας.

Viber 2023 02 08 12 04 55 203

324877983 1224733625141356 5049866487470076883 n

students pre survey

 

Συστηνόμαστε στους φίλους μας στο έργο.

 

 

Παρουσιάζουμε την πόλη μας και τη χώρα μας.

 

 

Ξεκινούμε τις προετοιμασίες για το έργο μας

319865227 921631742547351 7689273176684467823 n

Ενημέρωση γονέων

family introductions parents permits

Viber 2022 12 17 21 35 07 854 Viber 2022 12 18 01 01 44 889

Online επικοινωνία εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό και προγραμματισμό του έργου μας.

321100518 458399823173950 4960743454874888876 n


315532374 3352756445042765 540675601922968360 n
319162467 3444574859198963 211499818314388108 n

Το  σχολείο μας συμμετέχει τη φετινή σχολική χρονιά  στο eTwinning έργο με τον τίτλο:

«COLOR HUNTERS» – « ΚΥΝΗΓΟΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ»

 Το έργο μας θα πραγματοποιηθεί από Νηπιαγωγεία της Ελλάδας και της Τουρκίας κατά το διάστημα από τον Δεκέμβριο του 2022 έως το Μάιο του 2023.

Λίγα λόγια για το έργο

Το χρώμα είναι ένας τρόπος να θυμόμαστε, να ονομάζουμε και να δίνουμε νόημα στην καθημερινότητά μας.Αποτελεί μέσο αυτοέκφρασης, παρατήρησης και ταξινόμησης για αυτό που  βλέπουν τα παιδιά. Τα ενθαρρύνει να περιγράψουν και να οργανώσουν τον περίπλοκο κόσμο γύρω τους. Πολλά υλικά (μπογιές, παιχνίδια, ρούχα, τρόφιμα κ.λπ.) που χρησιμοποιούνται στην  ενασχόληση με τα χρώματα και χρησιμοποιούνται από τα παιδιά θα πρέπει να επιλέγονται με τρόπο που να μην επηρεάζει αρνητικά την υγεία τους.Η φύση είναι η καλύτερη πηγή χρώματος. Οι φυσικές βαφές λαμβάνονται από τις ρίζες, το φλοιό, τα κλαδιά, τα φύλλα, τους καρπούς, τους σπόρους και τα άνθη των φυτών με διάφορες μεθόδους. Για να προσεγγίσουμε  την έννοια του χρώματος (ζωγραφική) στην πρώιμη παιδική ηλικία, θα ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν τρόπους παραγωγής χρώματος με φυσικούς τρόπους και να διερευνήσουμε το εύρος της χρήσης τους. Το έργο μας απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 3-6 ετών.

Οι στόχοι του έργου μας είναι:

  • Να αποκτήσουν τα παιδιά οικολογική συνείδηση και θετικές στάσεις και συμπεριφορές ως προς το περιβάλλον
  • Να ανακαλύψουν τα οφέλη του φυσικού περιβάλλοντος και των φυσικών αγαθών για την ανθρώπινη υγεία.
  • Να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα τους.
  • Να προκαλείται η περιέργεια των μαθητών και να ενθαρρύνονται να ερευνούν και να ανακαλύπτουν.
  • Να δημιουργήσουν  πρωτότυπα έργα.
  • Να αποκτήσουν  δεξιοτήτες του 21ου αιώνα( όπως κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία, ψηφιακό αλφαβητισμό,  πρωτοβουλία,  κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες).

COLOR HUNTERS

Color is a way of remembering, naming and giving meaning to people in daily life; It has taken its place as a means of self-expression. Colors are a means of observing and classifying what children see. It encourages them to describe and organize the complex world around them. Many materials (crayons, toys, clothes, food, etc.) used in color teaching and used by children should be chosen in a way that does not adversely affect health. For this, nature contains the best color source. Natural dyes are obtained from the roots, bark, branches, leaves, fruits, seeds and flowers of plants by various methods. In order to teach the concept of color (paint) in early childhood, to produce colors in natural ways and to investigate their usage areas; It is planned to be applied among students aged 3-6.

Goals

1.To create environmental awareness in our children.

2.To raise our children as ecologically literate individuals.

3.To enable them to discover the benefits of the natural environment and natural assets for human health.

4.To develop imagination and creativity in our students.

5.To create a sense of curiosity in our students and to encourage them to do research.

6.To enable them to create creative and original products.

7.Gaining 21st century skills.

Working process

Our project is planned to be carried out between December 2022 and May 2023.

1. Project research studies in our project.

2. Application of research results.

3. work plans were created to evaluate the application results.

EXPECTED RESULTS

Expected results from students: development of ecological literacy skills, formation of environmental awareness, development of soft skills, etc. Expected results for teachers: Carrying out project studies in communication and cooperation, guiding students, increasing their digital skills, etc. Expected results for families: to follow and support the work done, to raise awareness about environmental awareness, etc.

 

 

 

 

3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

318432004 468666205372005 9070287096525399226 n

318432004 468666205372005 9070287096525399226 n

Η 3η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί από τον ΟΗΕ ως  Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ). Η ημέρα αυτή θεσπίστηκε το 1992 και γιορτάζεται παγκοσμίως, στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση και προώθηση της κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και την κοινωνική κινητοποίηση για την ένταξη των ατόμων με αναπηρία σε κάθε πτυχή της πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής.

Viber 2023 02 02 11 45 12 423

318849835 1177798443122300 2073373348143454938 n

Τι θα λέγαμε σε κάποιο πρόσωπο με αναπηρία

318575295 669428138014629 3890851552447442228 n

Στην αυλή του σχολείου μας, έχουμε λωρίδα για αναπηρικά αμαξίδια και ράμπα

319042173 1234567277405192 6869125749691514373 n 318653376 682743286741435 2499900802472494751 n

318609222 523829586433867 7810623235822323006 n

Συζήτηση για τα διάφορα είδη αναπηρίας 

318442839 926524991601266 8389293675900032997 n