Διδακτικές ασκήσεις φοιτητριών Δ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης (β’εξάμηνο)

Στο πλαίσιο των διδακτικών ασκήσεων των φοιτητών/τριών του  Παιδαγωγικού  Τμήματος  Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης κατά το σχολικό έτος 2023-24 πραγματοποιούνται στο Νηπιαγωγείο μας εβδομαδιαία προγράμματα διδασκαλιών με δραστηριότητες ενεργητικής μάθησης  που έχουν νόημα για τα παιδιά και ανταποκρίνονται στις  ανάγκες τους.  

Επόπτρια των διδακτικών ασκήσεων είναι η κ. Έλενα Βιταλάκη.

“Το Πάσχα”

439708090 1234004564239204 3655152899496099783 n

439422170 1188705612506277 3301351523349055450 n

439361940 352287167816573 4771322912324812418 n εικόνα Viber 2024 04 25 13 59 54 717 εικόνα Viber 2024 04 25 13 59 54 884

439412049 390402913965165 106427896558631457 n 439504676 1492949858243113 9045118273622578985 n

εικόνα Viber 2024 04 23 15 42 47 296

“Η Άνοιξη και τα δώρα της”

434623563 801546794743997 8452738623125248175 n 436421739 980634256762806 1250566086158440644 n

436427730 929685248803621 1784920416777008946 n 436855830 1185736822784879 2932071048396935351 n

Μια φορά κι έναν καιρό…ήταν ένα παραμύθι”

434449745 1151608602534535 8708484955259609135 n

434514739 939114444590746 3264858072914115513 n 434485525 1619348878859078 7258547072555834256 n 434457162 955801616073960 6002820792903384733 n 434449745 277436761989799 8852034911336759791 n

“Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω”

434259540 970608981442775 5662420521119111258 n

434421682 355926703508175 3671356711059966584 n

434326973 1631794640930659 7003801938499691473 n 434290629 789312142716167 3776081704190467791 n

434275492 1120652462393507 1042639506362449768 n 434287655 1392284791610441 2776789849202088435 n

434314566 787593303271686 2854092031237168987 n

434267822 1661674431265831 1237720211413029630 n

“Πώς ήμουν στην Αρχαία Ελλάδα”

434388259 746374584266286 8506573991148714981 n

παιχνίδια παιχνίδια1

434248993 833158758851670 6781505358514178077 n

πηλός

433434333 898970982241194 4538612715232334656 n

“Ο ήρωας μου το 1821”

432634064 1002524818062979 7590773561736212438 n

432389971 779858934015479 7406128798109907663 n 432570015 7836787216331285 7326886083669815358 n

431694800 975569000809197 5784391205307470068 n

432436371 423854160053784 1589486811175895407 n εικόνα Viber 2024 03 19 15 13 56 189

Το Καρναβάλι στην πόλη μας

431369650 928035148989004 1279412691309739411 n

431521254 1534748907095469 8471785381764468780 n

431469876 1783222425513002 1769449589203810092 n

431667793 1479537372776153 809158694608847104 n432113881 2197917520557690 6677407102581109835 n

429334515 328330796897151 6382414629616460466 n

431762316 423053763731580 5329604919050641808 n

431831682 1078159143460812 7141853623334536637 n

431369642 713570287608534 1445921443002934798 n 431457528 3648392695420439 1151149317615048321 n 431506626 784427700244133 2496614385722230413 n

Τα στοιχεία της Φύσης

431644989 425912709928614 7133490220086562105 n

431524817 424936129991482 6183896303030680460 n

431407046 769806408421090 8132885931201228470 n 431477188 406263685419701 493477817012656101 n

429461225 1114965439552228 9073338716583500436 n

429443879 3345810155719841 3797903709610969776 n

431360699 319667681106226 3025813719110693183 n 431561475 3613359562308544 6421866468100382580 n

431465473 787854569435047 2789943417174436703 n

Διδακτικές ασκήσεις φοιτητριών Γ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης (β’εξάμηνο)

“Οι φοιτήτριες του 3ου έτους, με επόπτρια την κ. Σ. Νικολιδάκη και σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς του 3ου νηπιαγωγείου Ρεθύμνου ολοκλήρωσαν επιτυχώς τις διδασκαλίες τους για το εαρινό εξάμηνο. Οι φοιτήτριες χρησιμοποίησαν ως κύρια ερεθίσματα για τις διδασκαλίες τους επιλεγμένα παιδικά εικονογραφημένα βιβλία (είτε ως έντυπα υλικά είτε υποστηριζόμενα από τις ΤΠΕ) τα οποία άφηναν πολλά περιθώρια για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στα διαφορετικά πεδία που ορίζει το νέο Α.Π. του Νηπιαγωγείου. Μέσα από τις διδασκαλίες των φοιτητριών δόθηκε αρκετή έμφαση στην άσκηση της φιλοσοφίας με παιδιά, η οποία αποτελεί μορφή εφαρμοσμένης φιλοσοφίας στη σχολική τάξη. Οι φοιτήτριες, μέσω των διδασκαλιών τους, ασκήθηκαν στην προσεκτική ακρόαση των παιδιών και στην τέχνη των ερωτήσεων εκείνων που ενθαρρύνουν τον διάλογο μεταξύ των παιδιών, την ανάπτυξη επιχειρημάτων και αντεπιχειρημάτων, την διατύπωση περαιτέρω ερωτήσεων με κύριο σκοπό την  ανάπτυξη της κριτική και δημιουργικής σκέψης των παιδιών καθώς και την μεταξύ τους συνεργασία και ενσυναίσθηση.” (Σοφία Νικολιδάκη)

“Το δέντρο που έδινε” (Σιλβερσταϊν Σελ ΕΚΔ. Δωρικός)

αρχείο λήψης

«Μια φορά και ένα καιρό ήταν μια μηλιά που αγαπούσε ένα αγοράκι». Έτσι αρχίζει αυτό το όμορφο παραμύθι που το διαβασμά του αφήνει τη γεύση μιας αξέχαστης ευαισθησίας.
Κάθε μέρα το αγόρι πήγαινε στη μηλιά κι έτρωγε τα μήλα της, έκανε κούνια απ’ τα κλαδιά της, σκαρφάλωνε στον κορμό της… κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη. Μα όσο το αγόρι μεγάλωνε, τόσο περισσότερα ζητούσε απ’ το δέντρο και το δέντρο έδινε, έδινε, έδινε αδιάκοπα.

435699808 446805754457662 6276484892963523811 n 435702387 311788661750221 3601512714275622216 n

“Ο ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΚΙ Ο ΞΕΝΟΣ”  VELTHUIJS MAX (ΕΚΔ. Πατάκη)

345ce2fb 1b30 4f01 b1c8 8532c24cfdec

Ένας ξένος Ποντικός φτάνει στο δάσος. Ο Βάτραχος και οι φίλοι του τον αντιμετωπίζουν με δυσπιστία. Ποιος τους λέει ότι δεν είναι κανένας βρομιάρης απατεώνας; Αλλά μήπως, πάλι, κάνουν λάθος και τον αδικούνε; Ο Βάτραχος πηγαίνει και του κάνει επίσκεψη, μήπως και σχηματίσει μια σωστή γνώμη γι’ αυτόν. Αλλά όταν ο Ποντικός -με κίνδυνο της ζωής του- τους βοηθά σε δύσκολες στιγμές, ο Βάτραχος και οι φίλοι του καταλαβαίνουν πως είχαν βιαστεί να τον κακοχαρακτηρίσουν. Ακόμη μία τρυφερή και γεμάτη χιούμορ, μα και μηνύματα, ιστορία του Μαξ Βέλθουις. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

434281808 406486538782347 2669526597688526847 n

“Η Χώρα των Τεράτων” Sendak Maurice (ΕΚΔ. Παπαδόπουλος)

1291436

Λίγα λόγια για το βιβλίο:

Όταν ο Μαξ φοράει τη στολή του λύκου κι αρχίζει τις σκανταλιές, η μητέρα του τον μαλώνει “ΤΕΡΑΣ!” και τον στέλνει στο δωμάτιο του. Τότε ο Μαξ θυμωμένος θα ξεκινήσει ένα ταξίδι για μια φανταστική χώρα που κατοικείται από τέρατα. Αυτά θα τον ανακηρύξουν βασιλιά τους και θα αρχίσουν μαζί του τον ΚΑΚΟ ΧΑΜΟ! Όμως, μετά από τον κακό χαμό, ο Μαξ θα πεθυμήσει το σπίτι του και τη μητρική αγκαλιά. Και το ταξίδι της επιστροφής θα ξεκινήσει…

434289162 935801318238079 7839229615488035711 n

“Ο Αλέξανδρος” LIONNI LEO (ΕΚΔ. Ζαχαρόπουλος Σ.Ι.)

F583228654D99E5705536FA6AC82CD42

Ο Αλέξανδρος δεν έψαχνε παρά μόνο για λίγα ψιχουλάκια. Κι όμως τον κυνηγούσαν από το σπίτι. Κι αυτός ζήλευε την τύχη, που είχε το κουρδιστό ποντικάκι της Αννούλας. Μια μέρα όμως αυτό βρέθηκε πεταμένο στα σκουπίδια. Ο Αλέξανδρος κατάλαβε τι σημαίνει να είσαι… ένα κουρδιστό ποντικάκι… Και παρακάλεσε τη μαύρη σαύρα να κάμει αληθινό το κουρδιστό ποντικάκι της Αννούλας…
Μια τρυφερή και συναρπαστική ιστορία. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).

433479074 1134377427910455 7703730772771947387 n

434287654 394777210150375 4364044941828094354 n

“ΕΛΜΕΡ” Ντέιβιντ Μακ Κι (ΕΚΔ. ΠΑΤΑΚΗ)

07832

“Ο Έλμερ είναι ένας ελέφαντας. Μόνο που ενώ όλοι είναι γκρι ή έστω γκριζωποί, αυτός είναι μια πανδαισία χρωμάτων.

Μια πολύ τρυφερή ιστορία για την διαφορετικότητα και την σημασία του να έχουμε την δική μας προσωπικότητα. Ο κόσμος του Έλμερ είναι αστείος και λαμπερός. Δεν έχει σημασία το ύψος, το χρώμα ή το βάρος. Οι άλλοι τον αγαπούν και τον αποδέχονται ακριβώς όπως είναι. Είναι μια ευκαιρία να μιλήσουμε  για την σημασία του να αγαπάμε και να αποδεχόμαστε τους γύρω μας όπως είναι. Άλλωστε καθένας μας είναι μοναδικός.”

431634463 320645657257880 5049582718387211701 n

5B64895EC4953CEE455A9D43FEE7DB5C

“ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ” της Alemagna Beatrice (EΚΔ. ΚΟΚΚΙΝΟ)

“Άραγε, τι χειρότερο απ’ το να χάσεις το ηλεκτρονικό σου παιχνίδι σ’ ένα μέρος όπου δεν υπάρχει απολύτως τίποτα να κάνεις;” (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).

430674870 1493071301615461 2777359503093808434 n

Μάρτιος 2024

25η Μαρτίου 2024

431551508 1320625918876368 2377572204949503018 n

Η 25η Μαρτίου είναι μέρα αργίας που έχει διπλή σημασία για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική και εθνική γιορτή. Είναι θρησκευτική, γιατί γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και εθνική, γιατί η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821.

433396513 1866576377193693 8937380484530483568 n

433347783 1485454938845689 2704706875397295597 n 433440418 3709810089234823 5097630661255138297 n

432411911 974027684381574 2973394625000394258 n

431810926 772733471100018 3965968960800172556 n

Καθαρή Δευτέρα-κυρά Σαρακοστή

419395191 7545978655465922 3972975695170456334 n

εικόνα Viber 2024 03 19 15 09 43 896

Απόκριες 2024

431387273 1105762653898493 4725447405574268759 n

428028120 1377532133135312 1914256751389802955 n

Τσικνοπέμπτη 2024

Καλό μήνα!

428452798 915477200208206 2192771518906039321 n

428484335 7439590822773763 755180414670140492 n

Tell, teach, include! eTwinning 2023-24

Τα παιδιά συμμετέχουν στην αρχική αξιολόγηση-έρευνα του προγράμματός μας.

students pre survey

Ενημέρωση γονέων

family introduction

Μαθαίνουμε τον τίτλο και το περιεχόμενο του έργου μας “Tell, teach, include!” παίζοντας κυνήγι θησαυρού.

431660215 423368850075180 9001363483636820918 n

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε σε κλίμα φιλίας και συνεργασίας online  συνάντηση μεταξύ των συνεργατών του έργου μας με περιεχόμενο την οργάνωση και τον σχεδιασμό του πλάνου του.

online meeting 29 2 2024

hnkgjgk

Tell, teach, include!

“If you tell, I forget, if you teach, I remember, if you involve, I learn” (Benjamin Franklin). We are planning to implement our project by taking inspiration from this beautiful saying. Our project aims to help typically developing children guide children with special needs in activities. Students will work together in a variety of activities through art, music, fairy tales and game activities. Peer teaching method will be used in the project.

Το σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό etwinning  έργο

«Tellteachinclude»

μαζί με 6 σχολεία της Ελλάδας και 6 σχολεία της Τουρκίας.

«Αν πεις, ξεχνάω, αν διδάσκεις, θυμάμαι, αν συμμετέχω, μαθαίνω»

(Benjamin Franklin)

Σχεδιάζουμε να υλοποιήσουμε το έργο μας αντλώντας έμπνευση από αυτό το όμορφο ρητό του Βενιαμίν Φραγκλίνου. Το έργο μας στοχεύει να βοηθήσει τα τυπικά αναπτυσσόμενα παιδιά να καθοδηγήσουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες σε δραστηριότητες. Οι μαθητές θα εργαστούν μαζί σε ποικίλες δραστηριότητες μέσα από τέχνη, μουσική, παραμύθια και δραστηριότητες παιχνιδιού. Στο έργο θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος διδασκαλίας κατά την οποία τα παιδιά μαθαίνουν από τους συνομηλίκους τους.

Εγγραφές 2024-25

428409446 951495329661752 8130742734558729212 n

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 θα εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο:

Προνήπια γεννηθέντα κατά το έτος 2020.

Οι εγγραφές  υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση/link:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

από τον γονέα/ κηδεμόνα του παιδιού από 1 μέχρι 20 Μαρτίου 2024.

Ώρες επικοινωνίας με το 3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου:12.10μμ.-1.00μμ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας:2831022984

email :mail@3nip-rethymn.reth.sch.gr

Τα δικαιολογητικά που προσκομίζονται από τους γονείς μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης  κατά την επίσκεψη τους  στη σχολική  μονάδα είναι :

  • 1.Αίτηση  εγγραφής (δίνεται από το σχολείο)
  • 2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (δίνεται από το σχολείο και συμπληρώνεται από τον παιδίατρο )
  • 3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  • 4.Λογαριασμός  ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου
  • 5.Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • Aκολουθεί η σχετική εγκύκλιος με θέμα :«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24»



Λήψη αρχείου

Στοματική υγεία στα σχολεία

429571139 1068851870897472 311094253473415068 n

Σήμερα Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024 και στα πλαίσια της εφαρμογής του προγράμματος του Υπουργείου Υγείας “Αγωγή στοματικής υγείας στα σχολεία της χώρας” επισκέφτηκε το σχολείο μας η οδοντίατρος του Κέντρου Υγείας Ρεθύμνου κ. Ελένη Βαρούχα, η οποία εξέτασε και κατέγραψε τη στοματική υγεία των παιδιών μας  με τη συνοδεία της νοσηλεύτριας κ. Δήμητρας  Καυγαλάκη.

Ευχαριστούμε για αυτή την υπέροχη και χρήσιμη δράση.

 

428263442 7168220713231382 8386080779624325825 n 428421130 714959754133269 2941389910321371797 n 429761522 239722312561341 8649665706586379958 n

428981023 361734776682348 807222161833111016 n 428901441 361111896890961 6905877497168206264 n 428005040 1133874921357985 6772528161912863293 n 428271106 245264545326051 6642943350803934091 n

 

“Μύθοι και Αλήθειες για τη διατροφή των παιδιών”

School Back to school Made with PosterMyWall

Στα πλαίσια του φετινού σχεδίου δράσης του σχολείου μας και σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο 3ο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε η ομιλία με θέμα

“Μύθοι και Αλήθειες για τη διατροφή των παιδιών”
την Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 6:30μ.μ. σε αίθουσα του 3ου Δημοτικού Σχολείου.

Ομιλήτρια της εκδήλωσης  είναι η κ. Ειρήνη Θεοδωράκη (Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος) 

η οποία εστίασε  στους μύθους και τις αλήθειες για τη διατροφή των παιδιών μας.

427892462 727805556203490 7937966216122004296 n 428046794 710724081188877 4829943506273603324 n

Σύμφωνα με την κ.Θεοδωράκη σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι γνωστοί οι κίνδυνοι της υγείας που σχετίζονται με τη διατροφή. Το υπερβάλλον βάρος, η αιτιολογική συσχέτιση του ζωικού λίπους των τροφών με τις καρδιοπάθειες, η ένδειξη ότι η υπερκατανάλωση της ζάχαρης παίζει σημαντικό ρόλο στην τερηδόνα  των δοντιών κ.α., είναι προβλήματα που για να προληφθούν και να αντιμετωπισθούν είναι απαραίτητη μια σωστή και ισοζυγισμένη διατροφή.

Η διατροφή του παιδιού πρέπει να είναι τέτοια ώστε να παρέχει τα θρεπτικά συστατικά για την ομαλή και ψυχοκοινωνική του ανάπτυξη. Σύμφωνα με τα σύγχρονα ευρήματα οι καλές διατροφικές συνήθειες που αποκτούνται από τη παιδική ηλικία είναι πολύ σημαντικές στη διατήρηση της υγείας κατά την ενήλικη ζωή. H παιδική παχυσαρκία λαμβάνει επιδημικές διαστάσεις στο δυτικό κόσμο και στη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες και αποτελεί πλέον ένα μεγάλο πρόβλημα της δημόσιας υγείας. Η εφαρμογή στρατηγικών πρόληψης μπορεί να συνεισφέρει ουσιαστικά στη ελάττωση του προβλήματος.

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ειρήνη Θεοδωράκη, τον Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου και όλους/όλες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

Φεβρουάριος 2024

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου για την αγορά των εκπαιδευτικών υλικών, πλανητικό σύστημα (φουσκωτοί πλανήτες) και το χαλάκι για το ρομπότ beebot.

εικόνα Viber 2024 02 19 14 32 27 775

Μικρή ιστορία

“Ο παπαγάλος και οι φίλοι του”

πατήστε πάνω στην εικόνα

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 20 163215

429323337 880042280473434 5889462058140218498 n

 

εικόνα Viber 2024 02 24 09 05 01 978 εικόνα Viber 2024 02 24 09 05 03 157 εικόνα Viber 2024 02 24 09 05 03 345 εικόνα Viber 2024 02 24 09 06 35 393

εικόνα Viber 2024 02 21 14 06 16 288 εικόνα Viber 2024 02 21 14 06 18 642

427986841 362558499979088 853331164034876477 n

428102291 380071598068317 5907912658580829797 n 428129776 297966686301702 2658937395404115251 n

428068456 2146723385675325 1695987341387522078 n

Το online παιχνίδι που δημιουργήσαμε με τα σχήματα

πατήστε την εικόνα

shapes

εικόνα Viber 2024 02 15 21 57 41 469 εικόνα Viber 2024 02 15 21 57 41 588

423036681 1112545360092629 7649422507997879353 n 421684427 282105368028303 9099396327614781536 n

427822172 365551939666278 4331031343645167411 n 427886874 1368450960525701 7506854193220725332 n 427968085 908961167604908 1507503987769239036 n

423036689 1837719196678316 4601778735889663124 n 423036737 779439410872378 8009908857529238093 n

Το online  παιχνίδι που δημιουργήσαμε για τους αριθμούς 0-10

πατήστε πάνω στην εικόνα

αριθμοί

420862036 905940714392543 2310100459868774162 n

421659732 1094429895088572 2297628482566583207 n

421397354 377220018397137 6810286069202630587 n

Ζώα σε χειμερία νάρκη-σκαντζόχοιρος-φίδια

εικόνα Viber 2024 02 09 15 47 20 290

εικόνα Viber 2024 02 08 14 39 14 025

εικόνα Viber 2024 02 08 14 46 51 446

418102652 1782152462252506 2995426863570533783 n

426012331 1263475507951774 3647568913148836146 n

420183834 313647111168018 1654749636180552211 n

7 Φεβρουαρίου Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού

426479054 1590941798344814 7760949250064280149 n

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024

Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού

 Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024, συμμετέχουμε στην Παγκόσμια Ημέρα Παιχνιδιού που στόχο έχει τα παιδιά να έχουν άφθονο χρόνο για δωρεάν παιχνίδι χωρίς τη χρήση οθονών, δομημένων παιχνιδιών ή σκηνοθεσίας ενηλίκων. Η ιδέα είναι να αφήσουμε τα παιδιά να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τις κοινωνικές τους αλληλεπιδράσεις σε ένα μη δομημένο και αυθόρμητο περιβάλλον.

 

εικόνα Viber 2024 02 07 19 58 44 789

6 Φεβρουαρίου 2024 Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

internet safety 1

internet safety1

H ασφάλεια στο Διαδίκτυο ή η διαδικτυακή ασφάλεια είναι η γνώση των κινδύνων προσωπικής ασφάλειας και ασφάλειας του χρήστη σε ιδιωτικές πληροφορίες και περιουσίες που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου και την αυτοπροστασία από κακόβουλες ενέργειες (από τη Bικιπαίδεια).

6 Φεβρουαρίου  Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2024 

422033074 2099446383727486 6689163062522267864 n

εικόνα Viber 2024 02 06 14 17 17 534 εικόνα Viber 2024 02 06 14 17 17 760

421830841 901818731421050 9080471027243472507 n

Φυλλάδιο για τους γονείς

εργασια infografic

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ 2024

sid 2024 8 2 Βεβαίωση

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 14 175705

Για τους γονείς μας

Ακολουθεί…

Χρήσιμος σύνδεσμος/link  για τους γονείς μας…

Πηγή: από τα eTwinning σεμινάρια εκπαιδευτικών

«V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο»

Υλικό για γονείς

Be internet awesome 24 1 2024 certificationΕργαλειοθήκη Γινε ηρωας του Διαδικτυου

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΗΡΩΑΣ

και λίγα λόγια

 από τα eTwinning σεμινάρια εκπαιδευτικών

«V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο» 

«Οι γονείς είναι σημαντικό να κατανοήσουν την προσωπική τους συμβολή στην καθοδήγηση των παιδιών τους. Η γονεϊκή διαμεσολάβηση (parental mediation) δεν αφορά μόνο τις γνώσεις και τις δεξιότητες εγκατάστασης γονικού ελέγχου στις ψηφιακές συσκευές που χρησιμοποιούν τα παιδιά (περιοριστικές στρατηγικές), αλλά συμπεριλαμβάνει τον προσωπικό τρόπο αξιοποίησης των ψηφιακών συσκευών και του διαδικτύου, τις ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες και σχετικές πεποιθήσεις (ενεργητικές στρατηγικές).

Όσον αφορά στη χρήση των ψηφιακών συσκευών από μικρά παιδιά, οι βασικές συστάσεις της Αμερικανικής Παιδιατρικής Εταιρίας (AAP, 2016) είναι οι εξής:

(α) αποφυγή χρήσης ψηφιακών συσκευών πριν τους 18–24 μήνες εκτός από τη χρήση βιντεοκλήσεων με την παρουσία γονέων, (β) να μην επιτρέπεται στα παιδιά (18–24 μηνών) η χρήση ψηφιακής συσκευής μόνα τους περισσότερο από 1 ώρα τη μέρα (γ) να μην πιέζονται τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές συσκευές, θα τις χρησιμοποιήσουν όταν νιώθουν έτοιμα και το ζητήσουν (δ) να υποστηρίζονται τα παιδιά να εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν ψηφιακά στην πραγματική ζωή, (ε) ειδικά στη νηπιακή ηλικία και την πρώτη σχολική τα βιώματα, ο χειρισμός αντικειμένων και το ελεύθερο παιχνίδι είναι σημαντικά για τη γνωστική, κοινωνική και γλωσσική ανάπτυξη, (ζ) να αποφεύγονται προγράμματα με πολλά διασπαστικά ερεθίσματα και βίαιο περιεχόμενο, (η) να αποφεύγεται η χρήση των ψηφιακών συσκευών για να ηρεμεί ένα παιδί η πριν τον ύπνο (όχι χρήση συσκευής τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον ύπνο) και (ι) συνεχής έλεγχος των πληροφοριών στα οποία εκτίθεται το παιδί.

Σχετικά με τα παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας, έρευνες μεγάλης κλίμακας σε παιδιά από 9 έως 16 ετών αναφέρουν ότι οι γονείς ανησυχούν για την ευρύτητα χρήσης των φορητών συσκευών στις καθημερινές δραστηριότητες, καθώς ο γονικός έλεγχος μειώνεται σε αυτές τις συνθήκες (Livingstone et al., 2011). Οι ίδιοι ερευνητές (Livingstone et al., 2017) κατέγραψαν τις εξής απόψεις γονέων για τα παιδιά τους κάποια χρόνια μετά: πολλοί γονείς ανέφεραν ότι δε γνωρίζουν τις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών τους και έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην παρακολούθηση του χρόνου έκθεσης των παιδιών τους στην οθόνη. Φάνηκε να γνωρίζουν περισσότερα για τους κινδύνους του διαδικτύου και να δείχνουν μεγαλύτερη διάθεση να συζητήσουν για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, παρά να επιβάλουν περιορισμούς με μορφή γονικών ελέγχων. Έχει καταδειχθεί η συμβολή των γονέων είτε στην ενθάρρυνση της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων είτε στον περιορισμό της χρήσης τους ανάλογα με το πώς οι γονείς αντιμετωπίζουν τις ψηφιακές τεχνολογίες, ως ευκαιρίες ή ως κίνδυνο.  Γενικότερα, οι απόψεις των γονέων και ο τρόπος χρήσης των συσκευών από τους ίδιους αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση των ψηφιακών συσκευών και του διαδικτύου από τα παιδιά.

Ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια με την πανδημία COVID-19, η έκθεση στις οθόνες έχει αυξηθεί σε όλες τις οικογένειες και σε κάποιες περιπτώσεις η συνθήκη αυτή δημιουργούσε ικανοποίηση στους γονείς, καθώς τα παιδιά τους μπορούσαν να συνεχίζουν τα μαθήματά τους και την επικοινωνία με τους συνομηλίκους τους. Αποφεύχθηκαν συναισθήματα ανίας με τα βιντεοπαιχνίδια, με εφαρμογές και ιστοσελίδες μουσικής ή δημιουργικότητας κ.α. Από την άλλη, αυτή η έντονη ενασχόληση με το διαδίκτυο αύξησε τις ανησυχίες των γονέων σχετικά με την απομόνωση, ειδικά στους εφήβους, τη μειωμένη φυσική κινητικότητα, τις αλλαγές στον ύπνο, τις κακές σχολικές επιδόσεις και τη βύθιση στον ψηφιακό κόσμο.

Γενικότερα, οι δυσκολίες των γονέων πηγάζουν από το γεγονός ότι οι ίδιοι έχουν διαφοροποιήσεις στο επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και πεποιθήσεων και όλα αυτά επιδρούν στον διαμεσολαβητικό ρόλο τους στη χρήση των συσκευών και του διαδικτύου. Επομένως, αυτό που είναι σημαντικό είναι η κατάκτηση του ψηφιακού εγγραμματισμού (Digital literacy) από την πλευρά των γονέων, παράλληλα με τις προσπάθειες εγγραμματισμού των παιδιών στο σχολείο.

Εάν οι γονείς δε νιώθουν ικανοί στον χειρισμό των ψηφιακών εργαλείων ή φοβούνται τους κινδύνους του διαδικτύου λειτουργούν με απαγορεύσεις και περιορισμούς, χωρίς να προχωρούν σε επικοικοδομητικές συζητήσεις που οδηγούν στην κριτική αντιμετώπιση των κινδύνων μαζί με τα παιδιά τους. Επίσης, αρκετοί γονείς είναι ανενημέρωτοι και δεν νιώθουν ικανοί να παρακολουθήσουν την ψηφιακή δράση των παιδιών τους. Αρκετές φορές συμβουλεύονται ιστοσελίδες σχετικά με τον γονικό έλεγχο, ωστόσο οι πληροφορίες που ανασύρουν δεν είναι πάντα επιστημονικά τεκμηριωμένες, αλλά ψευδής ειδήσεις (fake news). Η ορθή γονεϊκή διαμεσολάβηση μεταξύ του ψηφιακού περιβάλλοντος και των δραστηριοτήτων των παιδιών πρέπει να στηρίζεται σε επιστημονική γνώση και πληροφόρηση από ειδικούς. ..»

( American Academy of Pediatrics (AAP), Council on Communications and Media. Media and young minds. Pediatrics. 2016;138(5):e20162591

Livingstone, S., Haddon, L, Görzig, A., & Ólafsson, K. (2011). Risks and Safety on the Internet: The Perspective of European Children. Full Findings. London: EU Kids Online, LSE

Livingstone, S., Ólafsson, K., Helsper EJ., Lupiáñez-Villanueva, F., Veltri. GA., & Folkvord. F. (2017). Maximizing opportunities and minimizing risks for children online: The role of digital skills in emerging strategies of parental mediation. Journal of Communication, 67, 82-105

Μάλλιαρη, Β. (2020). Απόψεις γονέων για τη χρήση των Ψηφιακών Συσκευών από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας στο σπίτι και στο Νηπιαγωγείο. Μεταπτυχιακή εργασία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Preradovic, N., M., Lesin, G., & Sagud M. (2016). Investigating Parents’ Attitudes towards Digital Technology Use in Early Childhood: A Case Study from Croatia. Informatics in Education, 15(1), 127–146. DOI: 10.15388/infedu.2016.07 Wolf C, Wolf S, Weiss M, & Nino G.(2018). Children’s environmental health in the digital era: Understanding early screen exposure as a preventable risk factor for obesity and sleep disorders. Children. 5(2),31. DOI: 10.3390/children5020031)

 

“Παιδί και Όρια-Πώς διαμορφώνουμε ένα θετικό πλαίσιο συνεργασίας”

support group charity group Made with PosterMyWall

support group charity group Made with PosterMyWall

Στα πλαίσια του φετινού σχεδίου δράσης του σχολείου μας και σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο 3ο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε η ομιλία με θέμα

“Παιδί και Όρια-Πώς διαμορφώνουμε ένα θετικό πλαίσιο συνεργασίας”
την Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 6:00μ.μ. σε αίθουσα του 3ου Δημοτικού Σχολείου.

Ομιλήτρια της εκδήλωσης  είναι η κ. Ραφαηλία Σπυρίδου (Ψυχολόγος παιδιών και εφήβων MSc Eιδική Αγωγή) 

η οποία εστίασε  στα όρια και στη σημασία της οριοθέτησης.

Η παρουσίαση εστιάστηκε στις βασικές αρχές της ενεργητικής ακρόασης, στο πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να αναγνωρίσουν αλλά και να εκφράσουν τα συναισθήματα τους, αλλά και στο πώς διαμορφώνουμε θετικό πλαίσιο συνεργασίας με το παιδί. Η κ. Σπυρίδου μας πρότεινε  τεχνικές που διευκολύνουν την επικοινωνία και τη συνεργασία στην οικογένεια. Επιπλέον εστίασε στο πώς παρατηρούμε και έχουμε μια εικόνα σαφή της συμπεριφοράς που εκδηλώνει το παιδί καθώς και πώς ανταποκρινόμαστε σε αυτή ως γονείς. Η κ. Σπυρίδου με αμεσότητα, απλότητα μας βοήθησε να προβληματιστούμε και να κατανοήσουμε  συνολικά στη σπουδαιότητα της οριοθέτησης για την ανάπτυξη του παιδιού και την καλλιέργεια των βασικών δεξιοτήτων ζωής. Με μειλίχιο και ήρεμο τόνο απάντησε στις ερωτήσεις και απορίες μας παρέχοντας  πολύτιμες συμβουλές και πρακτικές οριοθέτησης.

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ραφαηλία Σπυρίδου, την κ.Ελευθερία Σιμιτζή Δέλλα Σύμβουλο Nηπιαγωγών,τον Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου και όλους/όλες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

414339470 915050913347012 4579340110153200958 n

414154290 911689920613365 7693520681508489351 n

414392284 1304246523598944 8548125433693880734 n 415432463 1422417375300073 2167683113437438866 n

Ιανουάριος 2024

417276022 904986264622432 8200571991076081916 n

Υποδεχτήκαμε το 2024 με την βασιλόπιτά μας, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας.

Καλή χρονιά!!

415451933 261510710119003 3071787348638758602 n 417276027 901823964781597 7901084585227192214 n 420039723 394567372936410 1535521702120177012 n

30 Ιανουαρίου

Γιορτή Τριών Ιεραρχών

Με την ονομασία Τρεις Ιεράρχες αναφέρονται τρεις άγιοι και Θεολόγοι της Ορθόδοξης Χριστιανικής πίστεως, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ή Θεολόγος.

Αναδείχθηκαν Πατέρες της Εκκλησίας και Άγιοι. Η σοφία και η δράση τους, τούς έδωσε τον τίτλο των Μεγίστων Φωστήρων και προστατών των Γραμμάτων και της Παιδείας.

420116674 3743124792634602 1156194829620424046 n

εικόνα Viber 2024 01 31 19 17 35 137

Χειμώνας

420120244 6928728437225601 155522595188852097 n

415496292 342180528698698 8468100914378263550 n

εικόνα Viber 2024 01 31 19 17 35 257

420180886 1130094881689981 3269652768789105870 n 1

 

420070890 1407270069889596 6796055577511189723 n 420192819 785833336703142 7175690982824600138 n

Το τραγούδι “Χειμώνας” της δικής μας κ.Κατερίνας Καλεμάκη

420083463 1294310217930958 5064751315790481938 n 1

419998315 331685896510158 1305552940920949830 n

413986470 1051211612755498 628998026872317124 n

Αριθμοί

419993138 352774480972833 5431683882085181749 n

Ηφαίστειο

εικόνα Viber 2024 01 26 15 00 34 167

εικόνα Viber 2024 01 31 19 17 35 020

420183834 313647111168018 1654749636180552211 n

Ηλιακό σύστημα-Διάστημα

εικόνα Viber 2024 01 26 17 29 36 302

420177785 739134941233630 7533189317099069299 n

420052734 892499195712091 985854615357092951 n

εικόνα Viber 2024 01 22 14 37 22 694

Φάσεις της Σελήνης

420106261 1648501182351488 7697394641468085732 n 420122793 770812198199167 8243905917655150137 n

420109800 389444330331073 5237504144065163475 n

Η έννοια του χρόνου, χρόνος-μήνες-εποχές-μέρα-νύχτα

419897818 316667614701884 455308854628621664 n 419904782 387731363789226 309529029648066776 n

εικόνα Viber 2024 01 16 17 19 44 166 εικόνα Viber 2024 01 16 17 19 44 589

419886277 1205562627070177 9160346815938134967 n

422514501 767171124768894 6433216809063093337 n

414088876 746246910737574 6604926675486243426 n

 

413953608 1564545637669177 2413290006204122558 n

We Are All Special, We Are Beautiful Together eTwinning 2023-24

Το πρόγραμμα μας ολοκληρώνεται με τη δημιουργία και το διαμοιρασμό έργων τέχνης απ’ όλα τα σχολεία των χωρών Ελλάδα, Τουρκία και Πολωνία που συμμετείχαν στο έργο μας και με μια ευχάριστη και γλυκιά ελπίδα ότι βάλαμε ένα λιθαράκι στη συμπερίληψη και συνεκπαίδευση των παιδιών με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους συναδέλφους κι όσους συμμετείχαν στο ελπιδοφόρο έργο μας και κυρίως τα υπέροχα παιδιά μας, όλα διαφορετικά, όμορφα και τόσο ξεχωριστά!

1000109757 0 artwork braille system3 hepimiz ozelizbirlikte guzeliz img 20240326 wa0017 meryem baydar twinning twinning sanat etkinligi 0 whatsapp image 2024 03 21 at 13.19.20 whatsapp image 2024 05 22 at 23.18.57 0

zss nr 8 tychy poland school final art exhibition

Το Newsletter μας για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα (e-twinning):

We are all special, We are beautiful together!

Είμαστε όλοι ξεχωριστοί, Είμαστε όμορφοι μαζί!

Το ενημερωτικό αυτό φυλλάδιο (Newletter) δημιουργήθηκε με αγάπη από τους εκπαιδευτικούς της Πολωνίας και της Ελλάδας κι αφορά στην ενημέρωση όλων μας σε σχέση με τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν πολλά παιδιά και άνθρωποι στην κοινωνία μας. Εμπόδια στη ζωή και στη μάθηση που μπορεί πολλές φορές να περνούν απαρατήρητα ή να μην τα σπουδαιολογούμε, παρόλο που υπάρχουν πολλαπλές ενδείξεις στη συμπεριφορά του παιδιού, καθώς και στην απόδοσή του στο σχολείο και στις σχέσεις του με τους συνομηλίκους του. Στόχος αυτού του ενημερωτικού φυλλαδίου είναι η αφύπνιση όλων μας και η αναζήτηση έγκαιρης στήριξης και πρώιμων παρεμβάσεων από ειδικούς όπου και όταν χρειάζεται, ώστε να μπορέσουν τα παιδιά με εμπόδια να προοδεύσουν, να διαφυλάξουν την ψυχική τους ηρεμία, να αισθανθούν ασφάλεια και αγάπη και να αναδείξουν τα χαρίσματα που με σιγουριά διαθέτουν!

Σας το παραθέτουμε στον παρακάτω σύνδεσμο σε ψηφιακή μορφή:

https://online.fliphtml5.com/wlgqq/tziw/

 

Η αφίσα του προγράμματός μας

«We are all special, we are beautiful together!»

Μετά από ψηφοφορία που έγινε με τους εταίρους συναδέλφους μας από Ελλάδα, Τουρκία και Πολωνία, η αφίσα του etwinning προγράμματός μας αντανακλά τη συνεργασία των χωρών μεταξύ τους, την ομορφιά της ποικιλομορφίας που υπάρχει στον κόσμο μας και τη σημασία της αποδοχής και της αγάπης απέναντι σε όλους τους συνανθρώπους μας! Είμαστε όλοι ξεχωριστοί με τα χαρίσματα και τις δυσκολίες μας, είμαστε όλοι όμορφοι μαζί!

εικόνα Viber 2024 02 21 22 50 09 515

Η αφίσα του σχολείου μας για το etwinning πρόγραμμά μας

«We are all special, we are all beautiful together»

εικόνα Viber 2024 02 15 15 13 10 451

Επιλέξαμε φωτογραφία με παιδιά απ’ όλο τον κόσμο με ή χωρίς εμπόδια στη ζωή και στη μάθηση ενωμένα και χαρούμενα σ’ ένα κύκλο – σύμβολο της ισότητας, της αποδοχής της διαφορετικότητας όλων των ανθρώπων, της αλληλοβοήθειας και κυρίως της αγάπης!

Τοποθετήσαμε και τις τρεις σημαίες των κρατών-μελών του προγράμματός μας…. Ελλάδα-Τουρκία-Πολωνία, το logo που επιλέχθηκε για το πρόγραμμά μας καθώς και το σύμβολο του etwinning και του STEAM που διέπει τις δραστηριότητες που ακολουθούμε.

 

Το logo του προγράμματος μας!

εικόνα Viber 2024 02 08 15 04 26 145

Μετά από ψηφοφορία μεταξύ των μελών του προγράμματος μας, δημιουργήθηκε το νέο μας logo από Τούρκους συναδέλφους μας εμπνευσμένο με αγάπη και φροντίδα απέναντι στα παιδιά/ανθρώπους με εμπόδια στη ζωή και στη μάθηση!

Δημιουργήσαμε το λογότυπο για το έργο μας.

εικόνα Viber 2024 01 10 14 44 31 155

εικόνα Viber 2024 01 10 14 50 50 064

To Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο

εικόνα Viber 2024 01 10 14 41 41 862

We Are All Special, We Are Beautiful Together”

“Είμαστε Όλοι Ξεχωριστοί, Είμαστε Όμορφοι Μαζί”

μαζί με  τρία σχολεία από Ελλάδα, τέσσερα από Τουρκία, ένα από Πολωνία και συνολικά 18 εκπαιδευτικούς.

Λίγα λόγια για το έργο

Σε αντίθεση με τα άτομα με τυπική ανάπτυξη, τα άτομα με ψυχικά, οπτικά, ακουστικά, σωματικά εμπόδια, καθώς και διαταραχές γλώσσας και ομιλίας, προβλήματα ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, μαθησιακές δυσκολίες, αυτισμό ή που είναι εξαιρετικά προικισμένα, αναφέρονται ως άτομα με ειδικές ανάγκες.

Τα άτομα με ειδικές ανάγκες μπορούν να αντιμετωπίσουν προκλήσεις στην κοινωνική αποδοχή. Ο πρωταρχικός στόχος του έργου μας είναι να δημιουργήσουμε μια συνειδητή κοινωνία ελαχιστοποιώντας τις παρανοήσεις και τις προκαταλήψεις σχετικά με αυτά τα άτομα, τα οποία είναι ξεχωριστά για εμάς από κάθε άποψη. Ακριβώς όπως ένα μπουκέτο λουλούδια μυρίζει πολύ πιο όμορφα από ένα μόνο στέλεχος, έτσι και εμείς μυρίζουμε πολύ πιο όμορφα όταν είμαστε μαζί! Ας μην μας χωρίζουν οι διαφορές μας και οι τυχόν δυσκολίες μας! Όλοι έχουμε χαρίσματα κι ελαττώματα γι’ αυτό είναι σημαντικό να καλλιεργούμε ατμόσφαιρα αποδοχής, κατανόησης, αλληλοβοήθειας και αγάπης για μία καλύτερη κοινωνία για τα παιδιά μας, για ένα καλύτερο μέλλον για όλη την ανθρωπότητα!

Χριστούγεννα 2023

413120468 875847694283186 764804739729060502 n

Μια ξεχωριστή επίσκεψη πραγματοποιήσαμε σήμερα Παρασκευή 22 Δεκέμβρη 2023 στον μητροπολίτη της πόλης μας κ.κ. Πρόδρομο ο οποίος μας υποδέχτηκε με χαρά, άκουσε τα κάλαντα που ψάλαμε και μας χάρισε απλόχερα την ευλογία του.

Καλά Χριστούγεννα και ειρηνικό το 2024!

403421999 1783110495447948 2941821632993487121 n

403401957 340913838888136 8814124872425292364 n

 

 

Christmas Potluck Made with PosterMyWall

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

Χριστουγεννιάτικες εικαστικές δημιουργίες

εικόνα Viber 2023 12 23 16 16 24 339

412707509 1552006905560763 4192252729374407647 n

403396344 387365520297580 1143759951548023544 n

413475621 186987957773138 1267938242778859690 n

403401536 1226615645408454 1035861858584046404 n

403410913 328873006587536 6518342623351897470 n

403618094 6855351761249825 6847530479250777481 n

403411768 228107313655496 867964969850883882 n

413289752 688789983386413 8064400286321982850 n

Συμμετέχουμε στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος “Αστέρι της Ευχής” 2023-24

434512417 1136202777576176 8974028732499281174 n

αστέρι ευχής

 

Συμμετέχουμε στη δράση του “Make a Wish” Ελλάδος με τα αστεράκια μας ώστε να πραγματοποιηθούν οι ευχές παιδιών με προβλήματα υγείας.

Πιστοποιητικό υιοθεσίας 9410153 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ 2

403412916 380329377685614 5299711792363264557 n

403410639 1529945664449814 2499793879137163167 n 403417641 1396059931011418 4265026427556585157 n 1

Παραδώσαμε τα ζυμαρικά που συγκεντρώσαμε στο σχολείο μας συμμετέχοντας στην χριστουγεννιάτικη δράση του ΕΕΣ Ρεθύμνου. Ευχαριστούμε τους γονείς και μαθητές/μαθήτριές μας για την άμεση ανταπόκριση και συμμετοχή τους στη δράση.

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός είναι ο μεγαλύτερος μη κυβερνητικός οργανισμός στην Ελλάδα με σύνθετο έργο που βασίζεται στην εθελοντική δράση και την άμεση ανταπόκριση των πολιτών. Κινητοποιείται στοχεύοντας πάντα στην ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου και ανάγκης σε περιόδους πολέμου και ειρήνης.

Το τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας του Περιφερειακού Τμήματος ΕΕΣ Ρεθύμνου, εκτός των άλλων, προσπαθεί να συνδράμει τους συμπολίτες μας που δυσκολεύονται οικονομικά, με την παροχή τροφίμων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ιδιαίτερες δράσεις γίνονται πριν από τις χριστουγεννιάτικες και πασχαλινές γιορτές ώστε να μπορούν και αυτοί οι άνθρωποι να στρώσουν το γιορτινό τραπέζι αυτές τις Άγιες μέρες.

 

Χριστουγεννιάτικο παζάρι 2023

christmas merry chritsmas christmas holiday Made with PosterMyWall

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το χριστουγεννιάτικο παζάρι που οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023.

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας, ιδιαίτερα το Συμβούλιο του Συλλόγου, τους γονείς, τους μαθητές και μαθήτριές μας, τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων του 3ου Δημοτικού Ρεθύμνου, τους φίλους και επισκέπτες για την προσφορά και ενεργό συμμετοχή τους στο χριστουγεννιάτικο παζάρι μας.

Καλές γιορτές σε όλους και όλες με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

 

Χριστουγεννιάτικα Εργαστήρια 2023

εικόνα Viber 2023 11 28 20 05 55 263

Μελωδίες , αφηγήσεις , χρυσόσκονη, χρώματα, στολίδια, μυρωδιές από μπισκότα πλημμύρισαν το Νηπιαγωγείο μας Παρασκευή 1  Δεκέμβρη στα Χριστουγεννιάτικα Εργαστήριά μας. Ατμόσφαιρα χριστουγεννιάτικη , κλίμα φιλικό και η μαγεία των Χριστουγέννων να διαπερνά γονείς , μαθητές , εκπαιδευτικούς και επισκέπτες. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για την προθυμία και ενεργό συμμετοχή και συμπαράστασή του!

Καλά Χριστούγεννα με τα παιδιά μας και τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Μύθοι και Πραγματικότητα

BUSINESS CONFERENCE Made with PosterMyWall 1

403411695 1091616208385624 2303173611243651043 n

Στα πλαίσια του φετινού σχεδίου δράσης του σχολείου μας και σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο 3ο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε η ομιλία με θέμα

“Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Μύθοι και Πραγματικότητα”
την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 6:30μ.μ. σε αίθουσα του 3ου Δημοτικού Σχολείου.

Οι ομιλητές της εκδήλωσης  κ.Ε.Σταυγιαννουδάκης(υπαστυνόμος Β’) και κ.Γ.Κιαγιαδάκης

(ανθυπαστυνόμος) από την  Δ/νση Αστυνομίας Ρεθύμνου με επιστημονικότητα και απλότητα μας παρουσίασαν τους κινδύνους του διαδικτύου, τρόπους πρόληψης  και ασφάλειας του για εμάς και τα παιδιά μας απαντώντας με προθυμία στις ερωτήσεις και απορίες μας.

Ευχαριστούμε τους ομιλητές και την Δ/νση Αστυνομίας Ρεθύμνου, τους εκπαιδευτικούς του 3ου Δημοτικού Σχολείου και όλους/όλες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

398471149 1055941735592330 5494935582752915356 n 400689874 891098525696907 1084369195003156562 n 400746114 670065641625873 6963522070548372493 n

403403168 856213672620154 8153980468042172016 n

 

Πολυτεχνείο 2023

400669849 936508764477022 2191565357641281191 n

400669849 936508764477022 2191565357641281191 n

400066557 337088688925155 5932048452442099536 n367410868 1036206371041558 5285105681015357822 n

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μαζική και δυναμική εκδήλωση της λαϊκής αντίθεσης στο καθεστώς της Χούντας των Συνταγματαρχών που έλαβε χώρα στην ελληνική επικράτεια τον Νοέμβριο του 1973. Η εξέγερση ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με κατάληψη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου Αθηνών από φοιτητές και σπουδαστές και η οποία κλιμακώθηκε σε αντιχουντική εξέγερση, καταλήγοντας σε αιματοχυσία το πρωί της 17ης Νοεμβρίου, ύστερα από μια σειρά γεγονότων αρχής γενομένης με την είσοδο άρματος μάχης στον χώρο του Πολυτεχνείου και την επαναφορά σε ισχύ του σχετικού στρατιωτικού νόμου που απαγόρευε τις συγκεντρώσεις και την κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

403396351 842592404313743 7754261136031583316 n

403419852 3209063312729033 7314257709159093227 n

394014916 227879503522870 4165615986078566945 n

400983668 1788477738279542 3092661839298238994 n

Με διάφορες και ποικίλες δραστηριότητες προσεγγίζουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου μέσα από φωτογραφικό υλικό,videos,βιβλία, τραγούδια σχετικά και κατανοούμε τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας, θαυμάζουμε και εμπνεόμαστε από το σύνθημα των φοιτητών και φοιτητριών

“ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 

και τον αγώνα τους για ελευθερία και δημοκρατία.

εικόνα Viber 2023 11 15 20 44 19 332387455280 6745283788882279 8186293763064236084 n

400993548 1028253461752355 2079791822226414852 n 400707956 655965946700078 803920952639921469 n 400682653 6807650489270488 4775852101923950740 n 400179768 1822680944850821 2956757755227265449 n

397403134 240606952135421 8212673950241987039 n

εικόνα Viber 2023 11 15 20 43 46 813

399690938 1448599175699410 6179685028265219828 n

Βιβλία όπως “Το Γαϊτανάκι” της Ζωρζ Σαρή, “στο δάσος” της Σοφίας Ζαραμπούκα, “η Ντενεκεδούπολη” της Ευγενίας Φακίνου μας εμπνέουν και μας βοηθούν να κατανοήσουμε τις αξίες της δημοκρατίας, της ελευθερίας, της παιδείας, αξίες για τις οποίες αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Πολυτεχνείου το 1973.

εικόνα Viber 2023 11 15 20 43 46 463

399822564 889850675869521 5671778999165298460 n

399972417 1260237621310879 2868782760350134910 n 1

370220349 2669521389867019 1888081265703202845 n

399761928 1088916775804860 6378089260689517858 n

397935581 289581990721543 3923735597957324633 n 399740269 701500181917034 4633364302709602748 n

397109324 4431915027033569 9177401698469324330 n

«Γνωρίζω και αντιμετωπίζω τα μικρόβια»

399131489 981650982928585 3518155582330929392 n 400018799 288784087473049 7176580196619034681 n

Στα πλαίσια του προγράμματος του  Υπουργείου Υγείας με θέμα: ««Ανάπτυξη – υλοποίηση από το Υπουργείο Υγείας δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο, για το σχολικό έτος 2023 – 2024» επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο μας οι κυρίες Ειρήνη Μανταδάκη (κοινωνική λειτουργός), Κατσικά Ευθυμία (Οικονομολόγος) και Ζαγορίτη Γεωργία (κοινωνιολόγος) από τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας Ρεθύμνου και υλοποίησαν την  παρέμβαση  E-BUG: «Γνωρίζω και αντιμετωπίζω τα μικρόβια» που περιλαμβάνει ενημερωτική διαδραστική παρουσίαση για τα μικρόβια και την πρόληψη μετάδοσής τους.

Ευχαριστούμε τις κυρίες για τον απλό, προσηνή και ουσιαστικό τρόπο προσέγγισης που μας βοήθησε να κατανοήσουμε τι είναι τα μικρόβια και πώς τα αντιμετωπίζουμε.