“Little Change Ambassadors” (Student pre-evaluation questions) eTwinning 2024-25

H αρχική αξιολόγηση των παιδιών στο έργο μας  περιλαμβάνει τις απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Πώς λέγεται η χώρα σας;
  • Πώς λέγεται το σχολείο σας;
  • Ποια είναι τα δικαιώματά σας ως παιδί;
  • Ξέρετε τι σημαίνει πολιτιστική κληρονομιά;
  • Αν είχατε την ευκαιρία να κάνετε όλους στον κόσμο ευτυχισμένους, τι θα κάνατε για να τους κάνετε ευτυχισμένους;

Επίσκεψη στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Ρεθύμνου

483382290 1840423226716260 7427967305870127720 n

Μία ξεχωριστή επίσκεψη πραγματοποιήσαμε την Τρίτη 11 Μαρτίου 2025 στο Παλαιοντολογικό Μουσείο του Ρεθύμνου. Μας υποδέχτηκαν και μας ξενάγησαν στον υπέροχο χώρο του Μουσείου ο κ. Βασίλης Σιμιτζής, γεωλόγος και επιμελητής του Παλαιοντολογικού Μουσείου Ρεθύμνου και η Αναστασία Τζανουδάκη, επίσης γεωλόγος και υπάλληλος στο μουσείο. Θαυμάσαμε τα εξαιρετικά εκθέματα βιώνοντας ένα ταξίδι στο γεωλογικό παρελθόν του τόπου μας και αποκτώντας εμπειρίες και γνώσεις. Συμμετείχαμε σε δραστηριότητες και παιχνίδια σχετικά και απολαύσαμε το πρωινό μας στην υπέροχη αυλή του Μουσείου. Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του Μουσείου καθώς και τις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Κρήτης, Δ’ και Β’ έτος, που μας συνόδευσαν. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της θεματικής προσέγγισης της πρακτικής άσκησης των φοιτητριών Δ’ έτους με τίτλο «Τον χρόνο πίσω θα γυρίσω, δεινόσαυρους για να γνωρίσω, να δω πως ζούσανε στη γη και τι άλλο έκαναν εκεί».

εικόνα Viber 2025 03 11 14 58 28 707

482395047 2447762422239000 2510719449443151329 n

482681209 963466922638477 9092780289163324965 n

εικόνα Viber 2025 03 11 14 58 16 560483712833 670024728698662 6291858478327362180 n

εικόνα Viber 2025 03 11 14 58 40 913

εικόνα Viber 2025 03 11 14 58 04 245 482539537 620914064193893 6694104104993484028 n εικόνα Viber 2025 03 11 14 57 49 678

482910685 632443906310287 4679214776972258471 n

“Little Change Ambassadors” (Online interviews for students) eTwinning 2024-25

To έργο μας ολοκληρώνεται με την τελική αξιολόγησή του από τα παιδιά.

final evaluation

Την Τετάρτη 28 Μαΐου 2025 είχαμε την online  επικοινωνία αποχαιρετισμού στο έργο μας. Ευχαριστούμε τους φίλους και συνεργάτες μας για την συνεργασία σε αυτό το υπέροχο έργο που μας γέμισε γνώσεις και εμπειρίες δίνοντας μας την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούμε για θέματα περιβαλλοντικά και κοινωνικά.

farewell meeting

Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025 παρουσιάσαμε το σύστημα συλλογής βρόχινου νερού που κατασκευάσαμε στα σπίτια μας και είδαμε και των άλλων παιδιών των συνεργαζόμενων σχολείων στην  online  επικοινωνία που πραγματοποιήθηκε.

rain collector

Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 παρουσιάσαμε τα σπίτια που κατασκευάσαμε στην online  επικοινωνία που είχαμε με τα συνεργαζόμενα σχολεία του έργου μας.

presentation of house

eikona Viber 2025 03 24 12 51 29 618

b2196fe7 1281 40e6 bf29 97252ffed416

Την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025 είχαμε την πρώτη online επικοινωνία με τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων του έργου μας. Παρουσιάσαμε τα οχήματα που κατασκευάσαμε για το ταξίδι μας στο φανταστικό νησί του έργου μας και θαυμάσαμε τα οχήματα που παρουσίασαν οι φίλοι μας των άλλων σχολείων.

eikona Viber 2025 03 24 12 51 30 265

Stigmiotypo othonhς 2025 03 24 165645

Διδακτικές ασκήσεις φοιτητών/φοιτητριών Γ’ έτους (β’ εξάμηνο 2024-25)

“Ο ξιφίας” Λούβρου Ελένη ΕΚΔ. ΟΣΕΛΟΤΟΣ

548E45C49CF7E1B6AE5CBEEA20774926

“Μια φορά κι έναν καιρό
πέρα στον ωκεανό
ένας ξιφίας τρομερός
τριγυρνούσε μοναχός.
Τα ψαράκια τον φοβόντουσαν
γιατί είχε μύση σουβλερή.
Κανένα δεν πλησίαζε
ούτε για μια στιγμή…

Κάπως έτσι ξετυλίγεται το έμμετρο αυτό παραμύθι. Πρόκειται για μια διασκεδαστική ιστορία όπου η φαντασία συναντά αλήθειες για μικρά και μεγάλα παιδιά. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)”

3c030f2c 0ba6 43cc 95b3 0614dbba129a

“Ξέρεις πού ζει η αγάπη;“Lisa Weisbrod (ΕΚΔ.ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ)

1320401

“Ο Τομ θέλει να μάθει πώς μοιάζει η αγάπη. Πώς θα το βρει όμως; Η αγάπη δεν έχει διεύθυνση, ούτε τηλέφωνο. Τότε ο παππούς έχει μια ιδέα. Πηγαίνει τον Τομ σε όλες τις στιγμές που το αγόρι μπορούσε να δει, να γευτεί και να νιώσει την αγάπη. Γιατί η αγάπη βρίσκεται στη νόστιμη μαρμελάδα φράουλα που φτιάχνει η γιαγιά, στο χαμόγελο του μπαμπά, σ’ ένα φιλικό χέρι βοήθειας…”

488871711 683104157885159 7346896511947578610 n

“Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΚΟΤΑΣ”

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ Rodriguez Beatrice (ΕΚΔ.ΗΛΙΒΑΤΟΝ)   

archeio lhpshs

“Αυτό το έξοχο βιβλιαράκι που δεν έχει καθόλου λέξεις και όπου η αφήγηση γίνεται μόνο με τις εικόνες, εκφράζει τόσα όσα καμιά φορά δεν εκφράζονται σε εκδόσεις πολυσέλιδες και πυκνογραμμένες. Ναι, δεν έχει κείμενο η “Αρπαγή της κότας” έχει όμως χιούμορ και αίσθημα, αισθητικότητα, ευφυΐα. Εχει ανθρωπιά και ανεκτικότητα.
Ο μεγάλος Αρκούδος ζει σ’ ένα ξέφωτο. Ευχάριστο σπιτικό, ο στάβλος για τα ζώα, στο υπόστεγο το ποδήλατο, δίπλα τα κούτσουρα για τον χειμώνα, τραπεζάκι έξω, τα δέντρα ολάνθιστα, οι κότες τσιμπολογούν, ο κούνελος ανοίγει τα παραθυρόφυλλα, τα κλωσσόπουλα πίσω από τη μάνα τους, όλα ειρηνικά, ένα πουλί στην καμινάδα, η αμέριμνη λευκή κοτούλα εικόνες εύγλωττες. Νομίζεις πως θα μοσκοβολήσει εξοχή. Μα αν καλοπροσέξεις, θα δεις, πίσω από έναν θάμνο, την αλεπού να παραφυλά έχοντας το πρόσωπο στραμμένο προς τη λευκή, παχουλή κότα.
Όταν ο Αρκούδος και η συντροφιά του είδαν την αλεπού να απομακρύνεται έχοντας αγκαλιά την κότα, βάλθηκαν να καταδιώκουν την άρπαγα. Μπρος η αλεπού, πίσω ο Αρκούδος, με γαντζωμένο στους ώμους του τον κούνελο, από τα αφτιά του οποίου είναι αρπαγμένος ο κόκορας, πέρασαν δάση σκοτεινά, νύχτωσε, να το φεγγάρι, η κλέφτρα όλο και απομακρύνεται, ο Αρκούδος κουράστηκε, τώρα τον υποβαστάζουν οι φίλοι του και η αλεπού, έχοντας αγκαλιά την κότα, αποκοιμιέται σ’ ένα δέντρο. Το πρωί ανέβηκαν λόφους, περπάτησαν τόπους άγνωστους, έως ότου αντίκρισαν τη θάλασσα. Συρμένη έξω μια βάρκα. Η αλεπού τραβά κουπί κοιτώντας τρυφερά την κότα, μα το πώς διάβηκαν τα κύματα οι διώκτες της δεν περιγράφεται είναι εικόνα εξαιρετικά πρωτότυπη και αστεία.
Στην απέναντι όχθη βρίσκεται ένα σπιτάκι, στο οποίο μπαίνει η αλεπού με την κοτούλα και ύστερα από λίγο, εξουθενωμένοι, ο Αρκούδος με τη συντροφιά του. Και όχι, δεν την πήραν πίσω την όμορφη κότα τους η αλεπού τη νανούριζε σαν παιδάκι. Την τάιζε και τη βαστούσε σαν θησαυρό. Και η κότα την κοίταζε με βλέμματα αφοσίωσης. Και όχι με ύφος τρομαγμένου θηράματος. Οι δυο τους σε μαξιλάρες εμπρός στη φωτιά ζούσαν την ανήκουστη και παράξενη αγάπη τους.
Το επόμενο πρωί η αλεπού με τον θησαυρό της κουνούσαν το μαντίλι στη συντροφιά, η οποία απομακρυνόταν με τη βάρκα.
Διότι η αγάπη, απ’ όπου και αν προέρχεται, είναι σεβαστή και θαυμαστή, και γι’ αυτό συνήθως νικά.
Διότι το βιβλίο αυτό ακριβώς υπογραμμίζει, μέσα από τις ευφραδείς και ωραιότατες εικόνες του. Γι’ αυτό το συνιστούμε θερμά για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας αλλά και για τα μεγαλύτερα. Θα το χαρούν και μετά ίσως συλλογιστούν. “(Ελένη Σαραντίτη, Ελευθεροτυπία, Βιβλιοθήκη, 20/11/2009)

485486814 1726176924644943 8065974688295671592 n

eikona Viber 2025 03 28 19 28 30 219

486370829 1356656102323233 6373937213396772955 n

“Ο βασιλιάς λύκος” Ιωάννα Μπαμπέτα (ΕΚΔ.Μεταίχμιο)

images 1

“Πώς θα διαλέξουν οι λύκοι τον βασιλιά τους; Θα κάτσει στον θρόνο ο πιο δυνατός; Ο πιο διάσημος; Ο πιο χοντρός, ο πιο ψηλός; Ο πιο παλιός ή ο πιο κακός; Ή μήπως πρέπει να σκεφτούν κάτι… καινούριο εντελώς, για ν’ αρέσει σε όλους αυτός ο αρχηγός;”

eikona Viber 2025 03 21 14 54 35 272 eikona Viber 2025 03 21 14 54 50 237

484044432 644291994872136 6953087440104511237 n

“ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ: ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ… ‘Η ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ;” ΓΚΕΝΕΧΤΕΝ ΓΚΟΥΙΝΤΟ. ΒΑΝ (ΕΚΔ. ΔΙΟΠΤΡΑ)

B99442BB4F2A820A0664C760F8A0053E

“Όλοι πιστεύουν ότι οι δεινόσαυροι έχουν εξαφανιστεί. Είναι άραγε αλήθεια; Μήπως κάποιοι βρίσκονται ακόμη στη Γη και ζουν ανάμεσά μας;
Ένα αυθεντικό άλμπουμ με φωτογραφίες από πολύ πολύ παλιά, που έρχεται στο φως για πρώτη φορά, θα δώσει την απάντηση…
Ένα διασκεδαστικό ταξίδι στον θαυμαστό κόσμο των δεινόσαυρων! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)”

εικόνα Viber 2025 03 15 12 14 22 287

482859733 1363125361382233 2675443719452509700 n

483303357 3802031020037701 397205088683935922 n

“ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ” Naylor-Ballesteros Chris (ΕΚΔ. ΔΙΟΠΤΡΑ)

68C566F73A11B0159BD2D8309C8C361D

“Πέντε Δέκα Δεκαπέντε…

Το κρυφτό είναι το αγαπημένο τους παιχνίδι.
Ο Μπερτ νομίζει ότι βρίσκει τις καλύτερες κρυψώνες – αλλά όχι!
Συνέχεια ο Φρανκ τον ξετρυπώνει…
Έτσι εκείνος κερδίζει κάθε φορά.
Σε κάθε παιχνίδι.
Κερδίζει πάντα.
Μερικές φορές, όμως, ο Φρανκ σκέφτεται ότι αγαπάει το κρυφτό… αλλά αγαπάει τον φίλο του περισσότερο!
Και θέλει να του δώσει μια ευκαιρία…”

483127243 513393091473442 168519971097222655 n

475641966 1396888921662210 491344869577554073 n

Μάρτιος 2025

d6e9493b 5533 4eb5 810e 05e47005068a

25η Μαρτίου 2025

Η 25η Μαρτίου είναι μέρα αργίας που έχει διπλή σημασία για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική και εθνική γιορτή. Είναι θρησκευτική, γιατί γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και εθνική, γιατί η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821. 

482851471 1122746172936888 8952211755742563047 n

eikona Viber 2025 03 24 15 35 41 458 eikona Viber 2025 03 24 15 35 59 971 eikona Viber 2025 03 24 15 36 12 006 eikona Viber 2025 03 24 15 36 26 483

485920979 1044862017472505 8272219154076554925 n 486454607 1046934807471699 883265044580033455 n 485782426 587807040962832 6515678430061648916 n

481624366 3918954478351884 4117913718632603119 n

eikona Viber 2025 03 21 14 41 41 126 eikona Viber 2025 03 21 14 41 56 399 eikona Viber 2025 03 21 14 42 08 599

480837688 1705325877001256 6567740877674343758 n

εικόνα Viber 2025 03 15 12 12 31 977

6 Μαρτίου Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού 2025

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

H 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι και ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο το μαθητή που εκφοβίζει και εκείνον που εκφοβίζεται, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  στην πανελλαδική, ετήσια εκστρατεία

“Μίλα Τώρα”

που υλοποιεί  “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και το «YouSmile», το Ευρωπαϊκό Εθελοντικό Δίκτυο Μαθητών και Μαθητριών του Οργανισμού με τη συνεργασία του Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (E.A.N).

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

εικόνα Viber 2025 03 06 16 40 21 564 εικόνα Viber 2025 03 06 16 40 21 965

483158596 647392447981756 7900480459743134518 n 483178045 4123888937898085 4348385853467048321 n

482292486 1036721425145448 2363173101762462964 n

Εγγραφές 2025-26

475244384 558458697209447 3655157141128940773 n

Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 θα εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο:

Προνήπια γεννηθέντα κατά το έτος 2021

Οι εγγραφές  υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση/link:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

από τον γονέα/ κηδεμόνα του παιδιού από 5 μέχρι 24 Μαρτίου 2025.

Ώρες επικοινωνίας με το 3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου:12.10μμ.-1.00μμ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας:2831022984

email :mail@3nip-rethymn.reth.sch.gr

Τα δικαιολογητικά που προσκομίζονται από τους γονείς μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης  κατά την επίσκεψη τους  στη σχολική  μονάδα είναι :

  • 1.Αίτηση  εγγραφής (δίνεται από το σχολείο)
  • 2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (δίνεται από το σχολείο και συμπληρώνεται από τον παιδίατρο )
  • 3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  • 4.Λογαριασμός  ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου
  • 5.Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Όρια Σχολικής Μονάδας

H περιοχή των ορίων του περικλείεται από τις οδούς: Δυτικά από την οδό Λεωφ. Εμμανουήλ Κεφαλογιάννη από το σημείο που τέμνεται με την Λεωφόρο Ηγ. Γαβριήλ και περιφερειακά από το κάστρο σε όλη τη βόρεια πλευρά του από το ενετικό λιμάνι, οδός Αρκαδίου, οδός Πετυχάκη μέχρι την οδό Ε. Βενιζέλου, και ανατολικά όλη η οδός Ε. Βενιζέλου μέχρι την πλατεία Αγνώστου στρατιώτη και την οδό Εθνάρχου Μακαρίου μέχρι την οδό Γερακάρη. Νότια η οδός Γερακάρη μόνο η Νότια πλευρά μέχρι την οδό Καψάλη. ( Η βόρεια πλευρά ανήκει στην περιφέρεια του 2ου Νηπ. Ρεθύμνου), η λεωφόρος Κουντουριώτη, η οδός Ηγουμένου Γαβριήλ μέχρι την λεωφ. Εμμ.Κεφαλογιάννη μόνο η βόρεια πλευρά τους. ( Η νότια πλευρά των οδών αυτών κατανέμεται σε διάφορά άλλα νηπιαγωγεία) . Επίσης στην σχολική περιφέρεια του 3ου Νηπιαγωγείου ανήκει και η οδός Βαλέστρα εξ΄ ολοκλήρου

Διδακτικές ασκήσεις φοιτητών/φοιτητριών Δ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης (β’ εξάμηνο 2024-25)

eikona Viber 2025 05 14 14 54 40 917

eikona Viber 2025 05 13 15 46 58 130

«Μητέρα λέξη ιερή, ύπαρξη ευλογημένη, σε όλο τον κόσμο αγαπητή, για πάντα

τιμημένη»

f3b130a3 98ab 41ee a3a3 98af01383538

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι οι φοιτητές/φοιτήτριες να φέρουν σε επαφή τα παιδιά με την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας (Κυριακή 11 Μαΐου 2025) ώστε να αντιληφθούν τη σημασία του ρόλου της στη ζωή τους και να εκφράσουν με ποικίλους τρόπους τα ανάλογα συναισθήματά τους.” (Α. Πέκης)

7729cfbf 2c78 48c0 aec3 cf4f4ce9e2ac

40aab6c4 7f9c 4c0f a4e2 6146290b689e

eikona Viber 2025 05 09 13 45 18 897

 

«Στον δρόμο θα’ σαι ασφαλής, όταν τα σήματα τηρείς, σαν δεις Σταμάτη σταματάς, αν

δεις Γρηγόρη προχωράς»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι οι φοιτητές/φοιτήτριες να φέρουν σε επαφή τα παιδιά με τους βασικούς κανόνες της κυκλοφοριακής αγωγής και της οδικής ασφάλειας, ώστε να συμπεριφέρονται με ασφάλεια ως πεζοί, ποδηλάτες ή επιβάτες.” (Α. Πέκης)

8dc0c258 8822 4d4c b242 b1dc8bf39669 68ec30a5 dac3 4b85 b3a0 df642d41826b 1783b4a5 d034 43d7 8f62 69c2f9b255f7

eikona Viber 2025 04 30 15 35 00 073 eikona Viber 2025 04 30 15 35 29 491

«Ήρθε πάλι Πασχαλιά, με χαρές και με φιλιά, ηλιολούλουδα και φως, αναστήθηκε ο Χριστός»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι οι φοιτητές/φοιτήτριες να οργανώσουν δραστηριότητες προκειμένου τα μικρά παιδιά να γνωρίσουν θρησκευτικές παραδόσεις, να αναπτύξουν συναισθήματα αγάπης και αδελφοσύνης για όλα τα πλάσματα της γης, γνωρίζοντας τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας αλλά και τα ήθη και έθιμα του Πάσχα.” (Α. Πέκης)

490460852 3094837567347499 3421284928144559040 n

487906074 683029004275077 4503483601922943432 n

489560849 1239378791241419 3830324937452498180 n

eikona Viber 2025 04 10 15 39 49 495 eikona Viber 2025 04 10 15 40 08 063

 

«Με ένα βιβλίο ταξιδεύω, τον κόσμο όλο αγναντεύω, την ομορφιά του να γνωρίσω και

όμορφες στιγμές να ζήσω»

ibby afisa 2025 netherlands2

486400032 609288788775230 5309947290832860189 n

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να οργανώσουν δραστηριότητες οι φοιτητές/φοιτήτριες προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά με το βιβλίο αλλά και να αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές προς αυτό, υλοποιώντας φιλαναγνωστικές δράσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου.”(Α.Πέκης)

eikona Viber 2025 04 03 19 07 15 459

487431778 1186976536435235 974030463056262255 n

eikona Viber 2025 04 03 19 03 57 741

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου μία μαμά μας ήρθε στο σχολείο μας και μας διάβασε ένα υπέροχο βιβλίο.

487876418 1189519412790180 6811523054816863912 n

eikona Viber 2025 04 03 19 04 48 288

488005645 1658712048185129 5403235058194298735 neikona Viber 2025 04 03 19 04 17 165

486297540 1302577047468850 3839928098574858296 n

486794298 1174294127668356 2847617285317856709 n

 

«Στις 25 του Μαρτιού, σαν άγρια θηρία, Έλληνες αγωνίστηκαν για την ελευθερία»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/φοιτήτριες σε επαφή τα παιδιά με την ιστορία του τόπου μας, να κατανοήσουν την αξία της ελευθερίας και να έρθουν σε επαφή με διάφορα στοιχεία της θρησκείας, με αφορμή τη διπλή γιορτή του εορτασμού της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.” (Α.Πέκης)

482865940 640608155348510 2039150829164696861 n

483551778 694617552896055 3058167257543168318 n 483618807 9246604808750398 2213415776909283991 n 483842193 1697812797773801 6737510168234565292 n

485475350 1384291539243511 7866047924203085919 n

«Τον χρόνο πίσω θα γυρίσω, δεινόσαυρους για να γνωρίσω, να δω πως ζούσανε στη

γη και τι άλλο έκαναν εκεί»

Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/φοιτήτριες σε επαφή τα παιδιά με ορισμένες κατηγορίες ζώων που έζησαν σε παλαιότερες εποχές και δεν υπάρχουν σήμερα και να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους δεινόσαυρους. (Α.Πέκης)

εικόνα Viber 2025 03 15 12 13 00 942 εικόνα Viber 2025 03 15 12 13 15 086

483128947 1818657688909071 6277813553156780091 n

482847083 1162789298730531 2462613722556900620 n 482877846 652400900976202 2819616609840762258 n 483592847 1305408407405690 85660948706484749 n

«Ελιές, χαλβάς και ταραμάς, χαρταετοί πιο πέρα, ξεκίνησε η Σαρακοστή και η Καθαρά

Δευτέρα»

Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/φοιτήτριες σε επαφή τα
παιδιά με τα ήθη και τα έθιμα που συνδέονται με την Καθαρά Δευτέρα και τη Σαρακοστή,
προσεγγίζοντας την πολιτιστική και θρησκευτική παράδοση του τόπου μας μέσα από
σχετικές αναφορές στα Κούλουμα, στους χαρταετούς, τη λαγάνα, τη νηστεία και τον
ερχομό της Μεγάλης Τεσσαρακοστής. (Α.Πέκης)

482371233 1180228693779602 5252548092537059364 n

480810000 2709325992790519 4718407767557264376 n

εικόνα Viber 2025 03 06 15 33 31 593 εικόνα Viber 2025 03 06 15 33 31 967

«Ήρθαν οι Απόκριες, το γλέντι ας αρχίσει, δες πως μασκαρεύτηκα, ποιος θα με

γνωρίσει;»

Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να οργανώσουν δραστηριότητες οι φοιτητές/φοιτήτριες ώστε είναι να φέρουν σε επαφή τα παιδιά με τα ήθη και έθιμα που συνδέονται με τη γιορτή της Αποκριάς προκειμένου οι μικροί μαθητές να κατανοήσουν και να αναπτύξουν ενδιαφέρον για τα γεγονότα, τις παραδόσεις, τις εκδηλώσεις και τα δρώμενα που συνθέτουν αυτή τη γιορτή. (Α.Πέκης)

εικόνα Viber 2025 02 26 19 54 59 799 1

εικόνα Viber 2025 02 26 19 54 59 300

εικόνα Viber 2025 02 26 19 54 58 994 εικόνα Viber 2025 02 26 19 54 59 226

481148656 2108580542909972 3747311202704384904 n

480146166 879404584211695 8475375772418846375 n482292486 2351933511838408 4228042447430067516 n

481307623 669632888829588 1040909363299162054 n 481322191 916379380574561 8935341642580142530 n

480514224 2159558357833332 1551299538664444909 n

“Little Change Ambassadors” (Safe house design) eTwinning 2024-25

Η συμμετοχή μας στη δημιουργία του συνεργατικού σχολείου του έργου μας.

 

476044346 1331527908120079 1855874257835078358 n eikona Viber 2025 03 26 14 28 32 335

Οι ομάδες του σχολείου μας που είναι υπεύθυνες για το θέμα της κατοικίας σχεδιάζουν και κατασκευάζουν το σπίτι.

house

εικόνα Viber 2025 03 06 16 46 14 347 εικόνα Viber 2025 03 06 16 53 32 833

Τα παιδιά παρουσιάζουν τους τύπους κατοικίας

εικόνα Viber 2025 03 06 16 57 08 121

εικόνα Viber 2025 03 06 17 08 56 150

Παίζουμε τα online  παιχνίδια

eikona Viber 2025 03 26 14 28 32 279

482904271 1533961430877993 8421468044943469488 n

Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε το online παιχνίδι ταύτισης

online game

Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε το online puzzle

εικόνα Viber 2025 03 06 16 53 32 833

Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε το online puzzle

εικόνα Viber 2025 03 06 16 46 14 347

Το πρώτο θέμα του έργου μας που αφορά την κατοικία ξεκίνησε με το παραμύθι “Τα 3 γουρουνάκια” και τη δραματοποίηση του.

εικόνα Viber 2025 02 21 18 16 54 583

“Little Change Ambassadors” (logo and commom story) eTwinning 2024-25

Ζωγραφίζουμε για την συνεργατική ιστορία του έργου μας.

864977ca 79b9 446c a327 2ac079d7c6de

eikona Viber 2025 06 11 16 50 54 973 eikona Viber 2025 06 11 16 50 55 187

Common story

O λογότυπος του έργου μας δημιουργία των παιδιών των συνεργαζόμενων σχολείων μας.

logo

Ετοιμάζουμε το λογότυπο του έργου μας. Οι ομάδες του σχολείου μας δημιούργησαν τα γράμματα που ανέλαβαν.

letter

εικόνα Viber 2025 02 07 18 47 35 769

εικόνα Viber 2025 02 22 12 13 57 233

“Nature’s hope is children and their parents” (Φεβρουάριος-Μάρτιος-Aπρίλιος-Μάιος) eTwinning 2024-25

 

Το συνεργατικό τραγούδι του έργου μας στον  παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.canva.com/design/DAGrNP5g2Ac/IwBHQHBplYSfVqTCTJTKVw/watch

Η  αξιολόγηση του προγράμματος από τους μαθητές σε ερωτηματολόγιο Google form:Nature’s Hope Child and Parents

Ο Διαγωνισμός μας με ερωτήσεις σε σχέση με τη φύση και την προστασία του πλανήτη μας ως αξιολόγηση και ολοκλήρωση του έργου μας.

eikona Viber 2025 05 29 14 35 13 834

To συνεργατικό πόστερ των εκπαιδευτικών του έργου μας για την Παγκόσμια ημέρα etwinning

Πατήστε στην εικόνα:

eikona Viber 2025 05 27 18 34 50 540

 https://www.canva.com/design/DAGnQYDWZCw/TNNEbugNk_1SNWcOxjuz5w/watch

Δημιουργίες από λάσπη!!!

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Alev madenciBerhan at emaze Presentation

Δημιουργίες από λάσπη!!!

eikona Viber 2025 05 16 14 39 38 499

Διαβάσαμε “Το Δέντρο που έδινε” και παίξαμε θεατρικό παιχνίδι με ζώα μέσα στο Δάσος….

Το τραγούδι που δημιουργήσαμε με τα παιδιά με δικούς μας στίχους και μελωδία για την αγάπη μας για τη Φύση….

Το συγκεντρωτικό video  με τα πικ νικ των συνεργαζόμενων σχολείων

https://www.canva.com/design/DAGfzK9wmhE/G4TnTSjYhWO3wC0_Ov1f3Q/watch

eikona Viber 2025 04 01 14 46 39 965

Συνεργατικό βιβλίο με παραδοσιακές βιολογικές συνταγές που φτιάχνουμε με τα παιδιά στο σχολείο. Η δική μας θα είναι χωριάτικη βιολογική κρητική σαλάτα.

Stigmiotypo othonhς 2025 03 24 170611

Cretan village salad,organic tomatoes,organic cucumbers,organic peppers,organic onions,organic rusk,organic feta cheese
organic olives,organic olive oil,oregano,salt

eikona Viber 2025 04 01 14 46 25 844

Το video χαιρετισμού στις άλλες χώρες με τη μητρική μας γλώσσα.

Το Global Poster του έργου μας

εικόνα Viber 2025 03 08 12 02 42 449

Το  συνεργατικό ηλεκτρονικό βιβλίο με τα ανακυκλώσιμα παιχνίδια που έφτιαξαν τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων.

Πατήστε στην εικόνα και ξεφυλλίστε το…

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 26 170255

Η συνεργατική αφίσα με τα Αvatars των συνεργατών του έργου.

εικόνα Viber 2025 02 26 17 02 44 242

Κατασκευή πολικής αρκούδας για τη δημιουργία ομαδικού πόστερ σχετικά με τη σωτηρία των πολικών αρκούδων του πλανήτη μας.

εικόνα Viber 2025 02 18 22 51 20 735 εικόνα Viber 2025 02 18 22 51 21 313

Η συνεργατική μας αφίσα για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.

εικόνα Viber 2025 02 24 14 51 27 705

Το κομμάτι μας για το συνεργατικό πόστερ σε σχέση με την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο.

εικόνα Viber 2025 02 13 15 07 09 218

Παίζουμε τα online  παιχνίδια του έργου μας.

εικόνα Viber 2025 02 11 13 22 04 833

Το δέντρο-μασκότ της τάξης μας πρωτότυπη δημιουργία σε συνεργασία με τους γονείς μας.

εικόνα Viber 2025 02 10 15 30 55 499

O λογότυπος του έργου μας ο οποίος ψηφίστηκε από τα συνεργαζόμενα σχολεία.

εικόνα Viber 2025 02 04 19 24 25 836

To δικό μας  web2 παιχνίδι σε σχέση με τη φύση

 https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3f8f62e1fb22

Ακολουθεί το συνεργατικό padlet με τα online  πρωτότυπα παιχνίδια του έργου μας:

https://padlet.com/gulguler2306/our-web2-archive-ypn5lf676fzd0j7p

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του σχολείου μας

Ακολουθούν τα βασικά στοιχεία της πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του σχολείου μας όπως συμφωνούνται και καταγράφονται στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων.

 



Λήψη αρχείου

Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού 2025

ημέρα παιχνιδιού Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 05 161034

“Κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Σχολικού Παιχνιδιού, οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να δώσουν στους μαθητές άφθονο χρόνο για ελεύθερο παιχνίδι χωρίς τη χρήση οθονών, δομημένων παιχνιδιών ή κατεύθυνσης ενηλίκων. Η ιδέα είναι να αφήσουμε τα παιδιά να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις σε ένα αδόμητο και αυθόρμητο περιβάλλον.”

Με χαρά και ενθουσιασμό συμμετέχουμε και εμείς στην “Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού”

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

Safer Internet Day 2025 banner

H ασφάλεια στο Διαδίκτυο ή η διαδικτυακή ασφάλεια είναι η γνώση των κινδύνων προσωπικής ασφάλειας και ασφάλειας του χρήστη σε ιδιωτικές πληροφορίες και περιουσίες που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου και την αυτοπροστασία από κακόβουλες ενέργειες (από τη Bικιπαίδεια).

11 Φεβρουαρίου  Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

108e36a3 6be2 4d93 ae1b f42f2e280c3d d5fc6e05 eb57 4b40 8500 a1d536f45873

7b43765e 1702 423f b1b2 c6fbe0480ba1 dc2d4375 dd1c 4a32 810c 0eb8f232f98d

εικόνα Viber 2025 02 13 15 06 36 320

certificate 1 page 0001

certificate3ολοημερο page 0001

certification page 0001 certification 2 page 0001

cert page 0001

Code Week Excellence

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε Φεβρουάριο για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των νέων. Κατά την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, εκατομμύρια άνθρωποι ενώνονται για να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιήσουν σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο.https://saferinternet4kids.gr/nea/sid_news_2025/

Διαδικτυακή ενημέρωση για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές Νηπιαγωγείου και Α’ τάξης Δημοτικού σχολείου. Θίγονται θέματα όπως η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η υπερβολική ενασχόληση, το ασφαλές online gaming, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η θετική αλληλεπίδραση με φίλους στο διαδίκτυο κ.α.Η ενημέρωση διαρκεί μία  (1) διδακτική ώρα.

Ώρα: 10:00 – 10:45

17 φεβρουαριου Γινε ηρωας του διαδικτυου page 0001

Γινε Ηρωας του Διαδικτύου για μικρά παιδιάΚράτα καλά τα μυστικά σου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΑΛΛΑ ΦΥΛΑΞΟΥ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ

 

Ακολουθεί…

Χρήσιμος σύνδεσμος/link  για τους γονείς μας…

https://saferinternet4kids.gr/

 

και λίγα λόγια

 από τα eTwinning σεμινάρια εκπαιδευτικών

«V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο» 

«Οι γονείς είναι σημαντικό να κατανοήσουν την προσωπική τους συμβολή στην καθοδήγηση των παιδιών τους. Η γονεϊκή διαμεσολάβηση (parental mediation) δεν αφορά μόνο τις γνώσεις και τις δεξιότητες εγκατάστασης γονικού ελέγχου στις ψηφιακές συσκευές που χρησιμοποιούν τα παιδιά (περιοριστικές στρατηγικές), αλλά συμπεριλαμβάνει τον προσωπικό τρόπο αξιοποίησης των ψηφιακών συσκευών και του διαδικτύου, τις ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες και σχετικές πεποιθήσεις (ενεργητικές στρατηγικές).

Όσον αφορά στη χρήση των ψηφιακών συσκευών από μικρά παιδιά, οι βασικές συστάσεις της Αμερικανικής Παιδιατρικής Εταιρίας (AAP, 2016) είναι οι εξής:

(α) αποφυγή χρήσης ψηφιακών συσκευών πριν τους 18–24 μήνες εκτός από τη χρήση βιντεοκλήσεων με την παρουσία γονέων, (β) να μην επιτρέπεται στα παιδιά (18–24 μηνών) η χρήση ψηφιακής συσκευής μόνα τους περισσότερο από 1 ώρα τη μέρα (γ) να μην πιέζονται τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές συσκευές, θα τις χρησιμοποιήσουν όταν νιώθουν έτοιμα και το ζητήσουν (δ) να υποστηρίζονται τα παιδιά να εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν ψηφιακά στην πραγματική ζωή, (ε) ειδικά στη νηπιακή ηλικία και την πρώτη σχολική τα βιώματα, ο χειρισμός αντικειμένων και το ελεύθερο παιχνίδι είναι σημαντικά για τη γνωστική, κοινωνική και γλωσσική ανάπτυξη, (ζ) να αποφεύγονται προγράμματα με πολλά διασπαστικά ερεθίσματα και βίαιο περιεχόμενο, (η) να αποφεύγεται η χρήση των ψηφιακών συσκευών για να ηρεμεί ένα παιδί η πριν τον ύπνο (όχι χρήση συσκευής τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον ύπνο) και (ι) συνεχής έλεγχος των πληροφοριών στα οποία εκτίθεται το παιδί.

Σχετικά με τα παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας, έρευνες μεγάλης κλίμακας σε παιδιά από 9 έως 16 ετών αναφέρουν ότι οι γονείς ανησυχούν για την ευρύτητα χρήσης των φορητών συσκευών στις καθημερινές δραστηριότητες, καθώς ο γονικός έλεγχος μειώνεται σε αυτές τις συνθήκες (Livingstone et al., 2011). Οι ίδιοι ερευνητές (Livingstone et al., 2017) κατέγραψαν τις εξής απόψεις γονέων για τα παιδιά τους κάποια χρόνια μετά: πολλοί γονείς ανέφεραν ότι δε γνωρίζουν τις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών τους και έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην παρακολούθηση του χρόνου έκθεσης των παιδιών τους στην οθόνη. Φάνηκε να γνωρίζουν περισσότερα για τους κινδύνους του διαδικτύου και να δείχνουν μεγαλύτερη διάθεση να συζητήσουν για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, παρά να επιβάλουν περιορισμούς με μορφή γονικών ελέγχων. Έχει καταδειχθεί η συμβολή των γονέων είτε στην ενθάρρυνση της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων είτε στον περιορισμό της χρήσης τους ανάλογα με το πώς οι γονείς αντιμετωπίζουν τις ψηφιακές τεχνολογίες, ως ευκαιρίες ή ως κίνδυνο.  Γενικότερα, οι απόψεις των γονέων και ο τρόπος χρήσης των συσκευών από τους ίδιους αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση των ψηφιακών συσκευών και του διαδικτύου από τα παιδιά.

Ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια με την πανδημία COVID-19, η έκθεση στις οθόνες έχει αυξηθεί σε όλες τις οικογένειες και σε κάποιες περιπτώσεις η συνθήκη αυτή δημιουργούσε ικανοποίηση στους γονείς, καθώς τα παιδιά τους μπορούσαν να συνεχίζουν τα μαθήματά τους και την επικοινωνία με τους συνομηλίκους τους. Αποφεύχθηκαν συναισθήματα ανίας με τα βιντεοπαιχνίδια, με εφαρμογές και ιστοσελίδες μουσικής ή δημιουργικότητας κ.α. Από την άλλη, αυτή η έντονη ενασχόληση με το διαδίκτυο αύξησε τις ανησυχίες των γονέων σχετικά με την απομόνωση, ειδικά στους εφήβους, τη μειωμένη φυσική κινητικότητα, τις αλλαγές στον ύπνο, τις κακές σχολικές επιδόσεις και τη βύθιση στον ψηφιακό κόσμο.

Γενικότερα, οι δυσκολίες των γονέων πηγάζουν από το γεγονός ότι οι ίδιοι έχουν διαφοροποιήσεις στο επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και πεποιθήσεων και όλα αυτά επιδρούν στον διαμεσολαβητικό ρόλο τους στη χρήση των συσκευών και του διαδικτύου. Επομένως, αυτό που είναι σημαντικό είναι η κατάκτηση του ψηφιακού εγγραμματισμού (Digital literacy) από την πλευρά των γονέων, παράλληλα με τις προσπάθειες εγγραμματισμού των παιδιών στο σχολείο.

Εάν οι γονείς δε νιώθουν ικανοί στον χειρισμό των ψηφιακών εργαλείων ή φοβούνται τους κινδύνους του διαδικτύου λειτουργούν με απαγορεύσεις και περιορισμούς, χωρίς να προχωρούν σε επικοικοδομητικές συζητήσεις που οδηγούν στην κριτική αντιμετώπιση των κινδύνων μαζί με τα παιδιά τους. Επίσης, αρκετοί γονείς είναι ανενημέρωτοι και δεν νιώθουν ικανοί να παρακολουθήσουν την ψηφιακή δράση των παιδιών τους. Αρκετές φορές συμβουλεύονται ιστοσελίδες σχετικά με τον γονικό έλεγχο, ωστόσο οι πληροφορίες που ανασύρουν δεν είναι πάντα επιστημονικά τεκμηριωμένες, αλλά ψευδής ειδήσεις (fake news). Η ορθή γονεϊκή διαμεσολάβηση μεταξύ του ψηφιακού περιβάλλοντος και των δραστηριοτήτων των παιδιών πρέπει να στηρίζεται σε επιστημονική γνώση και πληροφόρηση από ειδικούς. ..»

( American Academy of Pediatrics (AAP), Council on Communications and Media. Media and young minds. Pediatrics. 2016;138(5):e20162591

Livingstone, S., Haddon, L, Görzig, A., & Ólafsson, K. (2011). Risks and Safety on the Internet: The Perspective of European Children. Full Findings. London: EU Kids Online, LSE

Livingstone, S., Ólafsson, K., Helsper EJ., Lupiáñez-Villanueva, F., Veltri. GA., & Folkvord. F. (2017). Maximizing opportunities and minimizing risks for children online: The role of digital skills in emerging strategies of parental mediation. Journal of Communication, 67, 82-105

Μάλλιαρη, Β. (2020). Απόψεις γονέων για τη χρήση των Ψηφιακών Συσκευών από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας στο σπίτι και στο Νηπιαγωγείο. Μεταπτυχιακή εργασία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Preradovic, N., M., Lesin, G., & Sagud M. (2016). Investigating Parents’ Attitudes towards Digital Technology Use in Early Childhood: A Case Study from Croatia. Informatics in Education, 15(1), 127–146. DOI: 10.15388/infedu.2016.07 Wolf C, Wolf S, Weiss M, & Nino G.(2018). Children’s environmental health in the digital era: Understanding early screen exposure as a preventable risk factor for obesity and sleep disorders. Children. 5(2),31. DOI: 10.3390/children5020031)

Διάχυση προγραμμάτων eTwinning

Σε online  επικοινωνία πραγματοποιήσαμε την παρουσίαση προγραμμάτων eTwinning  σε εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και  άλλων σχολείων της πόλης μας. Η παρουσίαση περιελάμβανε την παρουσίαση των eTwinning έργων “Color Hunters” και “Turtle Guards” τα οποία παρουσιάστηκαν στο 10ο Πανελλήνιο συνέδριο eTwinning καθώς και παιδαγωγικές μεθόδους και εργαλεία που εφαρμόστηκαν κατά την υλοποίηση τους.

1a5b6d21 a512 44e4 8a58 4d652ea464ec 1afc118e bf44 4048 b8a3 66b69bf6e26d 4e585bf5 c069 4ad3 a6de 72aab62a75c5 41f88692 8b8f 4c42 80f7 b6e87a300811

c438d8a6 17fe 4d72 8067 94276e4b7d04

“Nature’s hope is children and their parents” (Δεκέμβριος-Ιανουάριος) eTwinning 2024-25

Δημιουργία παιχνιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά σε συνεργασία με τους γονείς μας!

εικόνα Viber 2025 02 03 20 14 44 310

Ψηφίζουμε για το logo μαζί με τους γονείς μας

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSea9sunA4CfkuCgfV9wx5TbUfhhZn3pJCglC_AjvTvY3kL85Q/viewform

‘Nature’s hope is children and their parents’

Ευχόμαστε για τη Φύση και τον Πλανήτη μας μέσα από βίντεο κρατώντας υλικά της Φύσης!

Συζητήσαμε για τη φύση και τον πλανήτη Γη, τα προβλήματα, τις επιπτώσεις από τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την κακή διαχείριση του ανθρώπου! Προβληματιστήκαμε και κάναμε πολλές ευχές για τη σωτηρία του, τι οποίες καταγράψαμε! Κρατώντας στα χέρια μας φύλλα και λουλούδια, βγήκαμε στην αυλή του σχολείου μας και φωνάξαμε δυνατά τις ευχές μας για ένα υγιή πλανήτη!

Το δικό μας Logo με τη βοήθεια των γονέων μας

εικόνα Viber 2025 01 18 08 38 50 146 

Σε συνεργασία με τους γονείς, τα παιδιά έφεραν στο σχολείο ποικίλα υλικά παρμένα από τη φύση, όπως κουκουνάρια, φύλλα, λουλούδια, πέτρες, κυπαρισσόμηλα, κ.α. Βγήκαμε ανά ομάδες στην αυλή του σχολείου μας και δημιουργήσαμε το logo του προγράμματός μας με μεγάλη χαρά και αγάπη! Έπειτα το καμαρώναμε!

Από τις συνεργαζόμενες  χώρες logo

εικόνα Viber 2025 01 18 08 38 28 282 εικόνα Viber 2025 01 18 08 38 32 208 εικόνα Viber 2025 01 18 08 38 33 348 εικόνα Viber 2025 01 18 08 38 35 160

εικόνα Viber 2025 01 10 14 45 40 129

Το σχολείο μας συμμετέχει στο eTwinning  έργο “Nature’s hope is children and their parents” μαζί με σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, Ρουμανία, Ιταλία, Πολωνία, Λιθουανία και Εσθονία. Στο έργο συμμετέχουν 23 εκπαιδευτικοί των συνεργαζόμενων χωρών.

Σχετικά με το πρόγραμμα:

«Η ελπίδα της φύσης είναι τα παιδιά και οι γονείς τους»

Ο κύριος στόχος μας είναι να μεγαλώσουμε άτομα με περιβαλλοντική συνείδηση μέσω της τακτικής εκπαίδευσης στη φύση. Σήμερα, καθώς αυξάνεται η χρήση tablet και τηλεφώνων, παρατηρείται σαφώς ότι οι δεσμοί με τη φύση μειώνονται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια γενιά που δεν είναι ευαίσθητη στο περιβάλλον σε μεγαλύτερη ηλικία. Στο έργο μας, προκειμένου να αναλάβουμε υπεύθυνες δράσεις για την αειφορία λαμβάνοντας συνειδητές αποφάσεις και να εξοπλίσουμε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με πράσινες δεξιότητες αναπτύσσοντας γνώσεις, δεξιότητες, αξίες και στάσεις:

«Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σε περιβαλλοντικά προβλήματα, να παράγουν ιδέες για την επίλυση αυτών των προβλημάτων, να αναπτύξουν υπεύθυνες συμπεριφορές και να καλλιεργήσουν γνώσεις,  δεξιότητες, στάσεις και συμπεριφορές που μπορούν να λειτουργήσουν για την πρόληψη μελλοντικών προβλημάτων.»

Αναμενόμενα αποτελέσματα:

Ως αποτέλεσμα των μελετών του έργου.
* Παροχή τακτικών προγραμμάτων εκπαίδευσης στη φύση σε όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς και εξασφάλιση της ενεργού συμμετοχής τους
* Η ευαισθητοποίηση σχετικά με το έργο που πρέπει να γίνει για την προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς
* Συμβολή στους παγκόσμιους στόχους για βιώσιμη ανάπτυξη

 

“Little change ambassadors” (The first step to becoming a change ambassator) eTwinning 2024-25

Το υποθαλάσσιο μετρό, το ελικόπτερο και το καράβι είναι τα οχήματα των ομάδων του σχολείου μας για το φανταστικό ταξίδι στο φανταστικό νησί του έργου μας. Η επιλογή των οχημάτων έγινε με ψηφοφορία από τα παιδιά. Καλό ταξίδι καθώς ολοκληρώσαμε τις αρχικές προετοιμασίες για να γίνουμε “Little Ambassadors”-“Μικροί Πρεσβευτές”.

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 17 205222

Ένα γράμμα ήρθε στο σχολείο μας με αποστολέα τον “Κυανόφτερο”, ένα πουλί κάτοικο του φανταστικού νησιού του έργου μας που μας αναφέρει τα προβλήματά του και ζητά την βοήθειά μας. Το διαβάσαμε και αποφασίσαμε να βοηθήσουμε όπως μπορούμε στη λύση των προβλημάτων του που είναι η λειψιδρία, ο αέρας, η μόλυνση της Γης, ο εκφοβισμός. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τον “Κυανόφτερο”.

476378832 612676481362717 9017616563351394746 n

εικόνα Viber 2025 02 03 19 35 11 598 εικόνα Viber 2025 02 03 22 15 48 092

Μία έκθεση με στοιχεία της άυλης πολιτιστικής μας κληρονομιάς οργανώσαμε στο Νηπιαγωγείο μας για το έργο μας και την παρουσίαση του τόπου μας και ψηφίσαμε ποιο στοιχείο θα πάρουμε στο φανταστικό νησί μας.

εικόνα Viber 2025 01 21 14 09 03 840 εικόνα Viber 2025 01 21 15 40 58 801

εικόνα Viber 2025 01 21 15 41 24 839 εικόνα Viber 2025 01 21 14 09 03 875

474703203 1327672428413218 5176521598343389429 n

Η πρώτη δραστηριότητα για να γίνουμε a change ambassators-πρεσβευτές της αλλαγής” ξεκινά με τη συνέντευξη που παίρνουν τα παιδιά από τους συμμαθητές/συμμαθήτριές τους ρωτώντας τις παρακάτω ερωτήσεις.

  • Ποια είναι τα δικαιώματα του παιδιού;
  • Πώς γίνεται κάποιος καλός άνθρωπος;
  • Αν υπήρχε ένα νησί όπου όλα τα παιδιά θα ήταν χαρούμενα και ευτυχισμένα πώς θα λέγονταν;

interview 1

εικόνα Viber 2025 01 18 08 39 15 116

εικόνα Viber 2025 01 20 19 45 22 816

Η παρουσίαση της ομάδας μας στο έργο

 

εικόνα Viber 2025 01 30 18 45 48 337 εικόνα Viber 2025 01 30 22 59 56 244

To έργο μας ξεκινά με την φιλική online  επικοινωνία των συνεργατών με θέμα τον σχεδιασμό του.

online meeting

1000032057 0

To  σχολείο μας συμμετέχει στο έργο “Little change ambassators”  με σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Λιθουανία, την Ρουμανία, την Βουλγαρία και την Τυνησία και 25 εκπαιδευτικούς. Το έργο αφορά την ευαισθητοποίηση των παιδιών ως προς το περιβάλλον. Για αυτό θα πραγματοποιήσουμε δραστηριότητες  που θα  βοηθήσουν τα παιδιά να γνωρίζουν τα περιβαλλοντικά προβλήματα, να αναζητούν και να βρίσκουν λύσεις σε αυτά τα προβλήματα. Δράσεις ευαισθητοποίησης θα πραγματοποιηθούν μέσω διαφόρων δραστηριοτήτων που βασίζονται στην εκπαίδευση του πολίτη για έναν καλύτερο κόσμο. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας  από τα συνεργαζόμενα σχολεία των  διαφορετικών  χωρών θα υποστηριχθούν ώστε να έχουν γνώση για τα προβλήματα στον κόσμο και να συνεργαστούν για να λύσουν αυτά τα προβλήματα.