Δράσεις

🎄 Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον Διαγωνισμό Χριστουγεννιάτικης Κάρτας! 🎨✨

Με μεγάλο ενθουσιασμό το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος στον Διαγωνισμό Καλύτερης Χριστουγεννιάτικης Κάρτας – Ευχής του Δήμου Μαρκοπούλου!

Τα παιδιά μας, με πολλή φαντασία, χαρά και δημιουργικότητα, ένωσαν τις μικρές τους ιδέες και τα μεγάλα τους χαμόγελα για να φτιάξουν μια μοναδική χριστουγεννιάτικη κάρτα. Χρησιμοποιήσαμε χρώματα, υλικά, γκλίτερ και φυσικά… άφθονο χριστουγεννιάτικο κέφι για να δημιουργήσουμε μια κάρτα γεμάτη αγάπη και ευχές για τις γιορτές.

Η διαδικασία ήταν μια υπέροχη ευκαιρία για συνεργασία, έκφραση και παιχνίδι με την τέχνη. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και είμαστε πολύ περήφανοι για το αποτέλεσμα!

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο για την όμορφη αυτή δράση και ανυπομονούμε να ζήσουμε ακόμη περισσότερες δημιουργικές στιγμές στο μέλλον.

🎅🎁 Καλές Γιορτές σε όλους! 🎄✨

original E9EE328C 325D 4745 9169 A9F30EF39875

📚🔋 Δράση Ανακύκλωσης – «Αγαπημένε Ριμπατερούλη…»
Στο νηπιαγωγείο μας είχαμε μια όμορφη έκπληξη! Λάβαμε υπέροχο υλικό από τη Re battery : σελιδοδείκτες, βιβλία και άλλα δημιουργικά βοηθήματα που μας ενέπνευσαν να οργανώσουμε μια ξεχωριστή δράση ανακύκλωσης.
Με αφορμή τον αγαπημένο μας Ριμπατερούλη, τα παιδιά ανέλαβαν δράση: χρωμάτισαν και έκοψαν μπαταρίες από χαρτί, οι οποίες τοποθετήθηκαν γύρω γύρω σε μια μεγάλη αφίσα. Κάθε μπαταρία «μίλησε» μέσα από τη φράση: «Εμένα με ανακύκλωσαν!». Στο κέντρο της αφίσας τα παιδιά έγραψαν με πολλή χαρά: «Αγαπημένε Ριμπατερούλη, εμείς στο σχολείο μας ανακυκλώνουμε με χαρά!»
Παράλληλα, μιλήσαμε για τον τρόπο σωστής απόρριψης των μπαταριών και τα παιδιά γνώρισαν τον ειδικό κάδο ανακύκλωσης μπαταριών που υπάρχει στο σχολείο μας. Κάθε παιδί έριξε μέσα και μία χαλασμένη μπαταρία από το σπίτι του, συμμετέχοντας ενεργά στη διαδικασία.
Η δράση αυτή ένωσε τη δημιουργικότητα με την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν ότι η ανακύκλωση είναι χαρά και ευθύνη!
Μπράβο σε όλους τους μικρούς μας ανακυκλωτές! 🌱💚✨

original 88841627 BCC9 40F9 B366 E7E576055B93 original 6692CB81 2845 4312 89C7 5A38710F5737

«Το πάρκο των φίλων μας – όλοι μαζί μπορούμε να παίξουμε!
Στο πλαίσιο της δράσης «Αυτό που μας ενώνει… πάει πάρκο»
Μια γιορτή αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία!
9530652444313235618
τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας δημιούργησαν ένα συνεργατικό έργο με τίτλο «Το πάρκο των φίλων μας – όλοι μαζί μπορούμε να παίξουμε!».
Μέσα από συζήτηση, παιχνίδι και δημιουργία, τα παιδιά εξέφρασαν με ζωγραφική και κολάζ πώς φαντάζονται ένα πάρκο ανοιχτό για όλους, όπου κάθε παιδί —ανεξάρτητα από τις δυνατότητές του— μπορεί να παίξει, να χαρεί και να νιώσει αποδεκτό.
Το έργο συνοδεύεται από ένα μικρό φωτογραφικό υλικό, όπου τα παιδιά περιγράφουν το πάρκο τους και όσα τα «ενώνουν».
Η συμμετοχή αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για να μιλήσουμε για τη φιλία, τη διαφορετικότητα και τη σημασία του να παίζουμε όλοι μαζί.
original 05979C27 A61F 43BF BF11 20BD1BE4047B
Επίσκεψη του Οργανισμού «Παιδικό Τραύμα» στο Νηπιαγωγείο μας!

Την εβδομάδα που πέρασε είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο νηπιαγωγείο μας τους εκπροσώπους του Οργανισμού «Παιδικό Τραύμα». Οι επισκέπτες μας μίλησαν στα παιδιά με απλό και κατανοητό τρόπο για τη σημασία της αυτομέριμνας και της αυτοπροστασίας, τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο ή την παιδική χαρά.

Μέσα από ενδιαφέρουσες συζητήσεις και παραδείγματα, τα παιδιά έμαθαν πώς μπορούν να προστατεύουν τον εαυτό τους από μικρούς και μεγάλους τραυματισμούς, να προσέχουν στο παιχνίδι, να χρησιμοποιούν σωστά τα αντικείμενα του σπιτιού και να ζητούν βοήθεια όταν τη χρειάζονται.

Στο τέλος της δράσης, ο Οργανισμός προσέφερε στα παιδιά μπλουζάκια με το λογότυπο “Παιδικό Τραύμα” ως αναμνηστικό της όμορφης αυτής επίσκεψης.

Ευχαριστούμε θερμά τον Οργανισμό «Παιδικό Τραύμα» για την πολύτιμη παρουσία και το εκπαιδευτικό τους έργο! Μέσα από τέτοιες δράσεις τα παιδιά μας μαθαίνουν με ευχάριστο τρόπο να φροντίζουν και να προστατεύουν τον εαυτό τους. 💛

processed FF933FA2 890F 4C91 A342 1F3D9DF02BD5
Μια Μαγευτική Συνάντηση με την Παράδοση στο Σχολείο μας!
Σήμερα ήταν μια ιδιαίτερη μέρα για τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας! Είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε την Αρετή Γιαννάκη και την Αναστασία Γραμματικού από το Λαογραφικό Σύλλογο Μυρρινούς, οι οποίες ήρθαν στο σχολείο μας για να μας μυήσουν στους παραδοσιακούς χορούς του τόπου μας. Μαζί τους, ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο της παράδοσης και της ελληνικής κουλτούρας μέσα από τον χορό και τη μουσική!
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν και να χορέψουν μερικούς από τους πιο αγαπημένους παραδοσιακούς χορούς, αναπτύσσοντας παράλληλα την κίνηση, τη μουσικότητα και τη συνεργασία. Κάθε χορός ήταν μια γιορτή γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό, όπου όλοι συμμετείχαν με ενέργεια και ζωντάνια. Η δράση αυτή προσέφερε στα παιδιά όχι μόνο την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την παράδοση, αλλά και να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες, όπως η ομαδικότητα και η επικοινωνία, ενώ παράλληλα ενίσχυσαν την αίσθηση του σεβασμού και της αγάπης για την πολιτιστική κληρονομιά.
Η συμμετοχή σε τέτοιες δράσεις συμβάλλει στην ανάπτυξη του *ευ ζην* των παιδιών, εντάσσοντας την κίνηση και τη σωματική έκφραση στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Μαθαίνουν πώς να συνεργάζονται με τους φίλους τους, να εκφράζονται δημιουργικά και να βιώνουν τη χαρά της συλλογικής προσπάθειας. Επίσης, η γνωριμία με την παράδοση και τις πολιτιστικές αξίες συμβάλλει στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της αίσθησης ταυτότητας.
Ευχαριστούμε θερμά την Αρετή και την Αναστασία για την υπέροχη εμπειρία που μας χάρισαν και ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντησή μας με την παράδοση!

🌈 Οι μαμάδες φτιάχνουν ουράνια τόξα 🌈

Στο νηπιαγωγείο μας ζήσαμε μια πολύ όμορφη και συγκινητική εμπειρία! Προσκαλέσαμε τις μαμάδες για τσάι και κέικ, να περάσουμε όλοι μαζί μια ζεστή, δημιουργική και χαρούμενη στιγμή. Οι μαμάδες διάβασαν στα παιδιά το παραμύθι «Οι μαμάδες φτιάχνουν ουράνια τόξα», ένα τρυφερό βιβλίο γεμάτο αγάπη, χρώματα και θετικά μηνύματα.

archeio lhpshs

Μετά την ανάγνωση, μαμάδες και παιδιά συνεργάστηκαν σε μια όμορφη δραστηριότητα. Οι νηπιαγωγοί είχαν ετοιμάσει λωρίδες χαρτιού στα χρώματα του ουράνιου τόξου και ένα μεγάλο χαρτόνι με σχεδιασμένες τις λωρίδες. Μαμάδες και παιδιά έκοβαν μικρά τετραγωνάκια από τα χρωματιστά χαρτάκια και τα κολλούσαν στην αντίστοιχη λωρίδα, δημιουργώντας όλα μαζί ένα υπέροχο πολύχρωμο ουράνιο τόξο — σύμβολο αγάπης, συνεργασίας και ελπίδας.


🏫 Το σχολείο ανοιχτό στους γονείς

Η συγκεκριμένη δράση ήταν μια ακόμη ευκαιρία να θυμηθούμε πόσο σημαντικό είναι το σχολείο να είναι ανοιχτό στους γονείς. Όταν οι γονείς συμμετέχουν ενεργά στη σχολική ζωή, ενισχύεται η επικοινωνία, η εμπιστοσύνη και η συνεργασία ανάμεσα στην οικογένεια και το σχολείο.

Τα παιδιά νιώθουν χαρά, περηφάνια και ασφάλεια βλέποντας τους γονείς τους να μπαίνουν στον χώρο του σχολείου, να διαβάζουν, να δημιουργούν και να μοιράζονται στιγμές μαζί τους. Οι γονείς, από την άλλη, κατανοούν καλύτερα τη μαθησιακή πορεία και τις ανάγκες των παιδιών τους, ενώ αισθάνονται ότι αποτελούν ενεργό και πολύτιμο μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ένα σχολείο που ανοίγει την αγκαλιά του στους γονείς είναι ένα σχολείο ζωντανό, χαρούμενο και γεμάτο αγάπη — ένας τόπος όπου όλοι μαζί, παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί, φτιάχνουν το δικό τους ουράνιο τόξο σχέσεων, μάθησης και χαμόγελων! 🌈💖

processed A1E4A35A 8B59 4885 935A DFACC24CF0ECprocessed B658793B E0CF 40E0 A477 68F1E3BCAD1CIMG 9835original 6CF0A940 495D 4568 9127 397F7BA8B52D

«Μια Εβδομάδα με την Καρδιά μας»

Μια δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Το λευκό λιοντάρι» του Τζιμ Χέλμορ – Μια ιστορία για τα συναισθήματα 🦁💖

Στο νηπιαγωγείο μας διαβάσαμε το υπέροχο παραμύθι «Το λευκό λιοντάρι» του Τζιμ Χέλμορ, μια τρυφερή ιστορία για τη φιλία και τη δύναμη των συναισθημάτων.
Μέσα από τις περιπέτειες του λευκού λιονταριού και της ηρωίδας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για το πώς αισθανόμαστε όταν νιώθουμε διαφορετικοί, πώς εκφράζουμε τη χαρά, τη λύπη ή τον φόβο μας, αλλά και πώς η αγάπη και η αποδοχή μπορούν να κάνουν τον καθένα μας να λάμψει!

Μετά την ανάγνωση, τα παιδιά μοιράστηκαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους και ζωγράφισαν ό,τι τους έκανε εντύπωση από την ιστορία. Οι ζωγραφιές τους αποτύπωσαν με τον πιο όμορφο τρόπο τη φαντασία, την ευαισθησία και τη μοναδική ματιά τους πάνω στο παραμύθι.

Η δραστηριότητα αυτή αποτέλεσε την αφορμή για να ξεκινήσουμε την ενότητα των συναισθημάτων, μαθαίνοντας να τα αναγνωρίζουμε, να τα ονομάζουμε και να τα εκφράζουμε μέσα από τον λόγο, το παιχνίδι και την τέχνη.

Δείτε τις όμορφες ζωγραφιές των παιδιών παρακάτω!

processed DCB31026 69A7 4795 B7AE C9428850ABF4 processed 16BA8303 870A 4406 9B7B 6C25D73CE5A0 processed 0C3418BE F110 4983 B5D3 42F009834AC4 processed CF3421F7 56BD 49C7 9175 CD543E7ECA91 processed 4F64A698 EA2A 4F4D A039 6BFE97095F4A processed F38DFC05 781F 4365 B361 811EF1536C25 processed C7CACAA5 3223 4084 B3D6 325E3A9DBEBE

Το βάζο των συναισθημάτων

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας με αφορμή το παραμύθι «Το λευκό λιοντάρι» του Τζιμ Χέλμορ, μιλήσαμε στην ολομέλεια για τα βασικά συναισθήματα που όλοι νιώθουμε: χαρά, λύπη, φόβο και έκπληξη.
Παρατηρήσαμε εικόνες, εκφράσεις προσώπου και συζητήσαμε πότε μπορεί να αισθανόμαστε έτσι — όταν κάτι μας κάνει χαρούμενους, όταν στενοχωριόμαστε, όταν κάτι μας τρομάζει ή όταν μας ξαφνιάζει!

Στη συνέχεια, κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του “βάζο συναισθημάτων”.
Μέσα στο βαζάκι ζωγράφισε τη φατσούλα που έδειχνε το συναίσθημα που ήθελε ή που ένιωθε εκείνη τη στιγμή.
Έπειτα, έκανε αντιγραφή της λέξης που αντιστοιχούσε στο συναίσθημα — χαρά, λύπη, φόβος ή έκπληξη — και τέλος, η δασκάλα κατέγραψε πότε αισθάνεται το παιδί αυτό το συναίσθημα, ύστερα από μια μικρή, όμορφη συζήτηση μαζί του.

Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τον εαυτό τους, να αναγνωρίσουν και να ονομάσουν τα συναισθήματά τους, και να καταλάβουν πως όλα τα συναισθήματα είναι σημαντικά και φυσιολογικά!

Δείτε παρακάτω τα πολύχρωμα βάζα των συναισθημάτων που δημιούργησαν τα παιδιά μας!

original 9E5C07D0 599F 4629 8E74 C56759C22EDD original 45F89622 EF39 433E 838F 5C432C35BD5A processed 545FBE6A 8319 4704 AA11 C420D545F114 processed 11D3C04B 0110 4930 8060 DF42776E9187 processed BC2045CF 0F67 41BB AE76 934239A9499E processed BC5D9417 C307 4CF7 946D A03E29ED0A26 processed A0D6AE0D 91AD 4472 8329 41B843C37A09

🎭 Θεατρικό Εργαστήριο: «Τα Συναισθήματά μας Χορεύουν με τη Μουσική»

Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ψυχικής Υγείας, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε ένα ξεχωριστό θεατρικό εργαστήριο, όπου ο ήχος, η κίνηση και το συναίσθημα έγιναν ένα!

Με οδηγό τη μουσική, τα παιδιά κινήθηκαν ελεύθερα στο χώρο, ακολουθώντας τον ρυθμό και τη διάθεση κάθε μελωδίας. Άλλοτε η μουσική ήταν χαρούμενη, κι εκεί οι κινήσεις γίνονταν ανάλαφρες, γεμάτες ενέργεια και χαμόγελα· άλλοτε λυπημένη, και τότε τα σώματα λύγιζαν, τα πρόσωπα γέμιζαν ευαισθησία και στοχασμό· κι όταν η μουσική έφερνε φόβο ή ένταση, οι μικροί μας ηθοποιοί έπαιρναν στάσεις προσεκτικές, με εκφράσεις γεμάτες αγωνία και προσμονή.

Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό να βλέπει κανείς πώς τα παιδιά μπήκαν μέσα στη μουσική, ένιωσαν τα συναισθήματα και τα απέδωσαν με το σώμα και το πρόσωπό τους. Μέσα από το παιχνίδι και την έκφραση, αναγνώρισαν και εξωτερίκευσαν συναισθήματα, αναπτύσσοντας έτσι την ενσυναίσθηση και τη συναισθηματική τους νοημοσύνη.

Μια δραστηριότητα γεμάτη κίνηση, έκφραση και ψυχική εκτόνωση, που μας θύμισε πως η τέχνη είναι ένας υπέροχος τρόπος να γνωρίζουμε τον εαυτό μας και τους άλλους. 💚

processed E1D84955 9EA7 4CA6 8ABA 3689BA4C20CE processed E56AACF0 C64C 4047 9BC6 00BD8A3A80E0 processed E929E7E3 6DFC 42B4 A4B5 A5FBD3820D90 processed F5BE2BC5 F6F5 47B5 84E4 F8CC0713C65C

🎈 «Πετάμε τον Φόβο Μακριά!» – Ανάγνωση του παραμυθιού Το Γκρότλιν

Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ψυχικής Υγείας, ταξιδέψαμε μέσα από τη μαγεία του παραμυθιού «Το Γκρότλιν», μιας τρυφερής ιστορίας που μιλάει για τον φόβο — αυτόν τον μικρό, αόρατο επισκέπτη που συχνά υπάρχει μόνο στη φαντασία μας.

Μέσα σε ατμοσφαιρικό, ήρεμο και μαγικό περιβάλλον, τα παιδιά άκουσαν προσεκτικά το παραμύθι, αφήνοντας τη φαντασία τους να ταξιδέψει στις εικόνες και στους ήχους της νύχτας. Στη συνέχεια, ζωγράφισαν τις σκηνές που τους έκαναν εντύπωση, αποτυπώνοντας στο χαρτί ό,τι τους άγγιξε περισσότερο.

IMG 9727 IMG 9726 IMG 9725IMG 9730 IMG 9729 IMG 9728IMG 9724 IMG 9723 IMG 9722

Έπειτα, μιλήσαμε για τους δικούς μας φόβους — μικρούς ή μεγάλους, πραγματικούς ή φανταστικούς. Τα παιδιά τους ζωγράφισαν, τους έδωσαν όνομα και, με θάρρος και χαμόγελο, τους έριξαν μέσα στο “κουτί του Γκρότλιν”, ένα κουτί-μαϊμού που συμβολικά τους πήρε όλους μακριά με το αερόστατό του!

Έτσι, κλείσαμε τη δράση μας με το σύνθημα που έγινε και το αγαπημένο μας μότο:
💨✨ «Πετάμε τον φόβο μας μακριά — για να μη φοβηθούμε ποτέ ξανά!» ✨💨

Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά έμαθαν πως ο φόβος, όταν τον αναγνωρίζουμε και τον εκφράζουμε, παύει να είναι τρομακτικός. Και τότε… μένει χώρος μόνο για φως, χαρά και δύναμη! 🌟

IMG 9705 IMG 9706 IMG 9707 IMG 9708 IMG 9709 IMG 9711 IMG 9714 IMG 9715IMG 9717

Φτιάξαμε τις Ασπίδες των Φόβων μας! 🛡️✨

Στο πλαίσιο της δραστηριότητάς μας για τη διαχείριση των συναισθημάτων, αποφασίσαμε να αντιμετωπίσουμε κάτι που όλοι κουβαλάμε μέσα μας… τους φόβους μας!
Κάθε παιδί έφτιαξε τη δική του ασπίδα, μια ξεχωριστή δημιουργία που συμβολίζει τη δύναμη και το θάρρος που έχουμε μέσα μας.

Κάποια παιδιά διάλεξαν να ζωγραφίσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αντιμετωπίσουν τους φόβους τους — όπως τη βοήθεια από τους φίλους και την οικογένεια, τη θετική σκέψη ή τη βαθιά αναπνοή.
Άλλα παιδιά προτίμησαν να ζωγραφίσουν τους ίδιους τους φόβους πάνω στην ασπίδα τους, δίνοντάς τους μορφή και χρώμα, ώστε να τους κοιτάξουν κατάματα και να μην τους φοβούνται πια!

Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, ανακαλύψαμε ότι όλοι έχουμε φόβους, αλλά και ότι όλοι έχουμε τη δύναμη να τους αντιμετωπίσουμε. Οι ασπίδες μας έγιναν σύμβολα θάρρους, φαντασίας και αυτοπεποίθησης!

Γιατί όταν μοιραζόμαστε τους φόβους μας, αυτοί μικραίνουν… και η δύναμή μας μεγαλώνει!

processed 4EBD561B 8689 4128 BA1A C6F8D698A951 processed 5CE71F0D 6C98 49A8 9A1E 4F6F613A7EB2 processed 7FB105C9 098F 4224 BFFF 1750E7EFBA15 processed 254F980E 8F93 40C5 86F9 ABDD79CA05BB processed 39E690F7 5F44 4BAE 9E0D 9FB8B0AC35FD processed 8C8F3FDD E2AA 4E77 8186 E154408539F1 processed 08DB247C 9EEA 437A B2E4 00168FB086B8processed 3657D512 37A6 483A B111 19A1168DB951processed 037079B3 CD12 4671 994D 4F17275AEAD2

Παραμύθι: Το τερατάκι που φυσήχτηκε μακριά

Μια φορά κι έναν καιρό, μέσα σε μια καρδούλα παιδιού, ζούσε ένα μικρό τερατάκι. Δεν ήταν κακό, ούτε ήθελε να τρομάζει κανέναν. Απλώς… ήταν ο Φόβος.

Είχε ένα σώμα γεμάτο τσουλούφια, μάτια που κουνιόντουσαν πέρα δώθε και ποδαράκια που έτρεμαν συνέχεια.

«Μπουυυ!» φώναζε πού και πού, όταν το παιδί σκεφτόταν σκοτεινά δωμάτια ή δυνατούς θορύβους.

«Μηηη!» έλεγε όταν το παιδί ήθελε να δοκιμάσει κάτι καινούργιο.

Αλλά ξέρετε κάτι; Το παιδί κουράστηκε.

«Δεν θέλω άλλο να με τρομάζεις!» του είπε.

Και τότε, σκέφτηκε κάτι μαγικό…

Πήρε ένα καλαμάκι, έβαλε λίγο χρώμα στο χαρτί και **φύσηξε**.

Φύσηξε δυνατά!

Φύσηξε απαλά…

Φύσηξε ξανά και ξανά, μέχρι που το τερατάκι **άρχισε να αλλάζει**!

Το σώμα του απλώθηκε σαν πιτσιλιά, τα ματάκια του πέσαν σε παράξενα σημεία, και το στόμα του έγινε… **χαμόγελο!**

«Χαχαχα! Κοίτα πώς έγινα!» είπε το τερατάκι.

«Δεν με φοβάσαι πια;»

«Όχι!» είπε το παιδί. «Τώρα είσαι αστείο! Και λίγο… γαργαλιστικό!»

Από τότε, κάθε φορά που ένα συναίσθημα ήταν πολύ δυνατό, το παιδί το ζωγράφιζε, το φυσούσε μακριά, και το έκανε… **φίλο!**

🎈 Πώς σας φάνηκε το τερατάκι;

Έχετε νιώσει κι εσείς έτσι;

Θέλετε να φυσήξουμε κι εμείς τα τερατάκια μας;

Ποιο συναίσθημα θα φυσήξεις σήμερα; (φόβο, θυμό, λύπη, ντροπή κ.ά.)

Και…έτσι φυσήξαμε!!

processed E65D63A4 D1BA 46FE B8EF 9E0997177EC7 processed 43BE703C 0ABD 44FA A98B 99583C7164FC processed 36F5C058 4A6C 47BA B154 0E0A568EE9A2 processed F787A91E EBFB 403B B0F5 5FD9D6B0F012 processed CB1DE5AA E3D1 4EE3 B28F 209D95B7A8FC processed 67AFB1F9 D6E7 4D41 A0E7 7B2F3D02D963 processed 9AFFAD60 4597 4816 BA55 99925766F8E2processed 621742D3 BCFA 4F46 8928 26BE543AB122IMG 9746

Έτσι, το «άσχημο» έγινε όμορφο και διασκεδαστικό.
Μάθαμε ότι ακόμα κι ένα δύσκολο συναίσθημα, αν το «φυσήξουμε» με φαντασία και χαμόγελο, μπορεί να μεταμορφωθεί σε κάτι αστείο και να μη μας φοβίζει πια! 🌈😊

Επίσκεψη της Πυροσβεστικής στο Νηπιαγωγείο μας! 🚒🔥

Οι αξιωματικοί Ανθυποπυραγός Σταύρου Ιωάννης και Υπαρχιπυροσβέστης Κασβίκης Ιωάννης μίλησαν στα παιδιά με απλό και κατανοητό τρόπο για το πώς ξεσπούν οι φωτιές, τι πρέπει να κάνουμε για να προστατευτούμε σε περίπτωση πυρκαγιάς ή σεισμού, και πόσο σημαντικό είναι να διατηρούμε την ψυχραιμία μας και να ζητούμε βοήθεια από τους μεγάλους.

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έκαναν πολλές ερωτήσεις και έμαθαν πολύτιμα πράγματα για την ασφάλεια στο σπίτι και στο σχολείο. Η επίσκεψη έκλεισε με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο: οι πυροσβέστες έδειξαν στα παιδιά πώς λειτουργεί η πυροσβεστική μάνικα και όλοι παρακολούθησαν με χαρά το νερό να εκτοξεύεται ψηλά! 💦 Έπειτα, έγιαν όλοι μικροί πυροσβέστες αφού κράτησαν την μάνικα για να πετάξουν νερό!

Ευχαριστούμε θερμά την Πυροσβεστική Υπηρεσία και ιδιαίτερα τους κ. Σταύρου Ιωάννη και Κασβίκη Ιωάννη για την υπέροχη παρουσίασή τους, την υπομονή και την αγάπη τους για τα παιδιά. Ήταν μια εμπειρία που θα θυμόμαστε όλοι με χαμόγελο! ❤️

Στο τέλος, κάθε παιδί πήρε βεβαίωση συμμετοχής ως ενθύμιο αυτής της όμορφης και εκπαιδευτικής εμπειρίας.

processed 5F5052A8 E4A8 4C1E 9E9D 84105C883AA7 processed 8C87347E 1D39 4A91 8F6A 6BC0E7AD1AB9

Η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα



Λήψη αρχείου

🎉 Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων – 4 Οκτωβρίου 2025 🐾
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας μια ξεχωριστή επίσκεψη από τη Διεύθυνση Υγειονομικού του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας.

Οι κύριοι Χανιωτάκης (αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας), Παπαγεωργίου (εκπαιδευτής ζώων) και Διαμαντάκος (συμπεριφοριστής ζώων) μίλησαν στα παιδιά μας για την ανιδιοτελή αγάπη που προσφέρουν τα ζώα, αλλά και για τη σπουδαία βοήθεια που παρέχουν σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη — όπως παιδιά με αναπηρίες ή παιδιά που νοσηλεύονται σε νοσοκομεία.

Μαζί τους ήρθε και ο εκπαιδευμένος σκύλος Σπίθας, που έκλεψε τις καρδιές όλων! Μας εντυπωσίασε με τις ικανότητές του και χάρισε στα παιδιά μοναδικές στιγμές χαράς και συγκίνησης.

🙏 Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή του Υγειονομικού του Γενικού Επιτελείου της Αεροπορίας   και τους αξιωματικούς   για την υπέροχη εμπειρία!

processed 59C451ED 3F6B 4182 9C0D EE772032AB95processed 2E5BA2E1 ACE8 46E4 B7D2 9D57B6BBEDFFprocessed 665FE6D9 56D5 4638 8F87 67F3A9E2C286processed B7AD1D11 3AF7 4061 8661 F40EE3B34D5C

Βοτανικό Πάρκο  Αττικής
Στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη επισκεφτήκαμε το Βοτανικό Πάρκο Αττικής στο Κορωπί
Περιηγηθήκαμε μικροί και μεγάλοι ,στους κήπους του, αγγίξαμε και μυρίσαμε λουλούδια και αρωματικά φυτά…είδαμε ψαράκια στη λίμνη του,μαζέψαμε φυτά, παίξαμε παιχνίδια και φυτέψαμε ντοματίνια
Συμμετοχή στη Δράση της Δ/νσης Π.Ε.Αν.Αττικής 
0cfbd6c1 01ad 4c45 86be b1c124623c91
με την αφίσα
Capture
Τα μαγικά κουτιά 2025
Στα πλαίσια των δράσεων του νηπιαγωγείου μας, η κ. Ευδοκία Μεθενίτη ,εικαστικός στο Δήμο Μαρκοπούλου -Μεσογαίας
 IMG 6156
μας παρουσίασε το πρόγραμμα : Μαγικά Κουτιά 2025.
IMG 6155
Παρατηρήσαμε το σχέδιο.
Σχεδιάσαμε στο χαρτί ..τι μπορούμε να βάλουμε στο κενό
Ζωγραφίσαμε το μελλοντικό μας σπίτι
Εμβαθύναμε στη φαντασία μας και κάναμε τη σκέψη μας εικόνα
Αναλύσαμε τις λεπτομέρειες και ενθαρρύναμε τα παιδιά να δημιουργήσουν το δικό τους σενάριο.
IMG 6166 IMG 6158 IMG 6159 IMG 6160 IMG 6161 IMG 6162 IMG 6163 IMG 6164 IMG 6165
οι δημιουργίες μας
IMG 6187 IMG 6181 IMG 6185 IMG 6186
Δεντροφύτευση
Στα πλαίσια δράσεων του ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Ανάπτυξης Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολίτη

Τίτλος Δράσης

«Γινόμαστε εθελοντές φύτευσης»

Επίπεδο

Νηπιαγωγείο

Θεματικό Πεδίο

Η Δράση ανήκει στα θεματικά πεδία 4,11,12,13,15 και 17 του Προγράμματος Σπουδών Δράσεων Ενεργού Πολίτη.

Σύντομη περιγραφή της Δράσης

Η δράση ξεκινάει με παρουσίαση και συζήτηση στην αίθουσα σχετικά με το περιβάλλον. Ακολουθεί παιχνίδι περιβαλλοντικού χαρακτήρα με έννοιες του περιβάλλοντος και έπειτα οι μαθητές/τριες φυτεύουν αρωματικά φυτά σε γλάστρες στην αυλή του σχολείου.

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

  1. Να αναγνωρίζουν την έννοια περιβάλλον.

2.Να  κατανοούν την άσχημη συμπεριφορά των ανθρώπων στο περιβάλλον.

  1. Να προβληματίζονται για τους τρόπους που μπορούν να προστατεύσουν το περιβάλλον.
  2. Να αναγνωρίζουν τα οφέλη της φύτευσης φυτών και δέντρων.
  3. Να οραματίζονται τα αποτελέσματα των φυτεύσεων στην αυλή τους.

Πεδίο Υλοποίησης

Αίθουσα του σχολείου και αυλή.

 Φάσεις Υλοποίησης Δράσης

Διερεύνηση

Οι μαθητές/τριες συζητούν στην αίθουσα με αφορμή τις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Τι σημαίνει περιβάλλον;
  • Τι κακό προκαλεί ο άνθρωπος με τις καθημερινές του δραστηριότητες στο περιβάλλον;
  • Πως μπορούμε να προστατεύσουμε τον πλανήτη μας;
  • Πώς και γιατί φυτεύουμε δέντρα και φυτά;
  • Ποια τα οφέλη της δενδροφύτευσης;

Κατά το στάδιο της διερεύνησης οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με τους μαθητές συζήτησαν και αντάλλαξαν ιδέες και προτάσεις για το περιβάλλον και την έννοια «Ενεργός Πολίτης». Σύνδεσαν το θέμα με τις προηγούμενες δράσεις του Αναλυτικού Προγράμματος και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Παρουσίασαν εικόνες,  πίνακες ζωγραφικής με φυτά και τόνισαν την σημαντικότητα της ύπαρξης δέντρων και φυτών για τον πλανήτη και το περιβάλλον.

Προετοιμασία/Σχεδιασμός

Οι μαθητές/τριες με καταιγισμό ιδεών προσδιορίζουν και αποφασίζουν τις δραστηριότητες τις οποίες επιθυμούν και θεωρούν αποτελεσματικότερες. Καθορίζουν τα υλικά που θα χρειαστούν. Βγαίνουν στην αυλή του σχολείου και  καταγράφουν σε ποια σημεία μπορούν να βάλουν γλάστρες και πόσες θα χρειαστούν για να τοποθετήσουν τα φυτά. Μελετούν τη ποσότητα νερού που χρειάζονται για να αναπτυχθούν. Έτσι, καταλήγουν στο πλάνο της φύτευσης αρωματικών φυτών.

Υλοποίηση

Οι μαθητές/τριες με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών επικοινωνούν με έναν μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό για την δωρεά των φυτών. Οργανώνουν την ημέρα και τις ώρες φύτευσης. Φυτεύουν σε άδειες γλάστρες, που ήδη έχουν προμηθευτεί και τις έχουν γεμίσει με χώμα. Τοποθετούν μέσα σε αυτές τα αρωματικά φυτά και το χώμα. Κρεμούν καρτελάκια στα δέντρα με το όνομα και την ημερομηνία φύτευσής τους. Αναγράφουν πάνω σε αυτά την ημερομηνία που ποτίστηκαν τα φυτά. Αναλαμβάνουν εκ περιτροπής να τα ποτίζουν και να τα φροντίζουν σε ομάδες.

Επικοινωνία-Διάχυση

Ανάρτηση του υλικού και των φωτογραφιών της δράσης στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Αναστοχασμός

Στην παρεούλα μαθητές/τριες μοιράστηκαν σκέψεις και συναισθήματα σχετικά με τη συμμετοχή τους στη δράση. Αυτά αφορούσαν τη συλλογή υλικού και τις γνώσεις που απέκτησαν σχετικά με το περιβάλλον, τη φύτευση φυτών, καθώς και τη συνεργασία τους σε ομάδες. Επίσης, οι μαθητές/ μαθήτριες θα γράψουν και θα ζωγραφίσουν ιστορίες για το πως φαντάζονται ύστερα από κάποιους μήνες τις ανθισμένες γλάστρες που πρόσθεσαν στην αυλή του σχολείου τους.

υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας τις κ.κ. Παπανικολάου Άσπα και Σούρα Ιωάννα από τον https://we4all.com/ .
Μίλησαν στα παιδιά για τις δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος ..
IMG 6044  IMG 6037 IMG 6048 IMG 6047 IMG 6044 1
και στη συνέχεια τα παιδιά έγιναν μικροί  κηπουροί και φύτευσαν στην αυλή μας αρωματικά φυτά
  IMG 6056 IMG 6055 IMG 6054  IMG 6052 IMG 6051 IMG 6050 1
IMG 6063
Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα του we4all, για την όμορφη δράση ,όπως επίσης και τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Μαρκοπούλου για τη δωρεά του χώματος και των γλαστρών.
Εθελοντισμός
Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου μας στα πλαίσια της Δράσης: Εθελοντές τροφίμων, πρόσφεραν τρόφιμα για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας.
IMG 5974
Ημερίδα
Το νηπιαγωγείο μας μαζί με  το 3ο Νηπιαγωγείο Μαρκοπούλου, το 4ο Δημοτικό Σχολείο Μαρκοπούλου, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Πόρτο Ράφτη, και το 2ο Νηπιαγωγείο Πόρτο Ράφτη, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο ΑΝΕΛΙΞΗ, τη Δευτέρα 7-4-25, στις 18:30 μ.μ. πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα: Όρια και κανόνες στην οικογένεια
  IMG 5955IMG 5952
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ντορίνα Καββαδία για την παρουσίαση , τους γονείς και τους συναδέλφους που συμμετείχαν.
Πλανόδια Βιβλιοθήκη
Είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την Πλανόδια Βιβλιοθήκη και συγκεκριμένα την Νίκη και την  Άλκηστη από το δίκτυο για τα δικαιώματα του παιδιού.
Ξεκινήσαμε πρώτα με ερωτήσεις όπως: Πώς μπορούμε να ονομάσουμε την βιβλιοθήκη που ήρθε στο σχολείο μας; Φυσικά οι απαντήσεις ήταν μοναδικές.
-Η βιβλιοπόδια
-Το βιβλιοσπίτι
-Η βιβλιοθήκη που περπατάει και πάει παντού
-Η βιβλιοθήκη που τριγυρνά παντού και μοιράζει βιβλία  και άλλες  πολλές ….
μιλήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών και παίξαμε παντομίμα
παίξαμε παιχνίδια και μοιραστήκαμε συναισθήματα
IMG 9522
διαβάσαμε το παραμύθι  ”το τερατάκι των χρωμάτων”
αναλύσαμε και συζητήσαμε τα συναισθήματα της χαράς, του θυμού, της λύπης και τα κλείσαμε το καθένα ξεχωριστά στο δικό τους βαζάκι. Αφήσαμε ανοιχτό μόνο το βαζάκι της ηρεμίας
IMG 9515 IMG 9532
δανειστήκαμε μερικά παραμύθια και τα διαβάσαμε σε ομαδούλες
8367FFB9 D2CB 46F8 A345 621478C95BC8   IMG 9530 1
 Ευχαριστούμε θερμά την Πλανόδια Βιβλιοθήκη που μας μετέδωσε μέσα από τα βιβλία της, όμορφα και γεμάτα σκέψεις μηνύματα για τα παιδιά μας!!
Μπορείτε να επισκεφθείτε και την σελίδα τους:
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη δράση :”Διαβάζουμε Μαζί!”
που διοργανώθηκε από : Την  Κυψέλη, τη σχολική βιβλιοθήκη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού, σε συνεργασία με την ομάδα “Νηπιαγωγοί εν δράσει”του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “ Δ. Θεοτοκόπουλος”και δημιούργησε τη δική της αφίσα, εμπνευσμένη από το παραμύθι : Το λιοντάρι της βιβλιοθήκης
Το λιοντάρι της βιβλιοθήκης
Η Αφίσα μας
81836ee6 9eca 4d10 896a 47b89e02ee04
στο παρακάτω padlet μπορείτε να δείτε την συμμετοχή μας:
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

Το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με την ΑΦΗΣφιλοξενεί  κάδο ανακύκλωσης μπαταριών στο χώρο του σχολείου.

Η εταιρεία ΑΦΗΣ ΑΕ ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2004 με σκοπό την οργάνωση συλλογικού συστήματος εναλλακτικής διαχείρισης φορητών ηλεκτρικών στηλών και συσσωρευτών σύμφωνα με τον νόμο 2939/6.8.2001 (ΦΕΚ 179A) και την ΚΥΑ  41624/2057/Ε103/2010 (ΦΕΚ 1625Β/11.10.2010). Λειτουργεί ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση φορητών μπαταριών προκειμένου να επιτευχθούν οι εθνικοί στόχοι, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή και Ελληνική Νομοθεσία.

Με βάση το Νόμο 2939/2001 (ΦΕΚ 179/6.8.2001) περί εναλλακτικής διαχείρισης των συσκευασιών και άλλων προιόντων όλες οι επιχειρήσεις που εισάγουν, παράγουν και διαθέτουν στην Ελληνική αγορά συσκευασμένα προιόντα καθώς και άλλα προιόντα όπως μπαταρίες, συσσωρευτές,ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, ελαστικά οχημάτων κλπ. είναι υποχρεωμένες να μεριμνούν για τη συλλογή και την ανακύκλωση τους.

Ως εναλλακτική διαχείριση προσδιορίζονται οι εργασίες συλλογής, μεταφοράς, μεταφόρτωσης, προσωρινής αποθήκευσης, επαναχρησιμοποίησης και αξιοποίησης των χρησιμοποιημένων προιόντων ώστε να επιστρέφουν στο ρεύμα της αγοράς.

Οι βασικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική διαχείριση περιλαμβάνουν:

Α) Την αρχή της πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων με τη μείωση του συνολικού όγκου τους και των επικίνδυνων συστατικών τους καθώς και την επαναχρησιμοποίηση ή την ανάκτηση των υλικών που αποτελούνται.

Β) Την αρχή της ευθύνης του προσώπου που ρυπαίνει

Γ) Την αρχή της ευθύνης όλων των εμπλεκομένων οικονομικών παραγόντων, δημοσίων και ιδιωτικών.

Δ) Την αρχή της ενημέρωσης του χρήστη και καταναλωτή και την συμβολή του στα προγράμματα της εναλλακτικής διαχείρισης.

ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια  της «Εφαρμογής του Προγράμματος Σπουδών:  «Δράσεις του Ενεργού Πολίτη»  στο Νηπιαγωγείο, στη θεματική ενότητα με  Τίτλο Δράσης: «Εθελοντές Τροφίμων», θα συλλέξουμε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας από τις  26-3-25 έως και τις  8-4-25.
Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας
«Γιατί η αξία της προσφοράς ξεκινάει από το σπίτι…»
Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Μαρκοπούλου Μεσογαίας Κωνσταντίνου Αλλαγιάννη και της Αντιδημάρχου Παιδείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης, Παιδικής Μέριμνας και Οικογένειας, Αθλητισμού και Νεολαίας Μένης Βαμποράκη, στα πλαίσια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της κοινότητας, ο Δήμος Μαρκοπούλου σας προσκαλεί όλους, μικρούς και μεγάλους, σε μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη αγάπη και προσφορά.
Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025, από τις 10:00 έως τις 14:00, στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας.
Σε μια εποχή που η αλληλεγγύη και η στήριξη, γίνονται «φάρος» για όλους μας, στόχος μας είναι να αναδείξουμε πόσο σπουδαία και απλή είναι η πράξη της προσφοράς. Μια πράξη που ξεκινά μέσα από το ίδιο μας το σπίτι, διδάσκεται στα σχολεία και ανθίζει στην ευρύτερη κοινωνία.
Μέσα από δράσεις και μικρές συμβολικές κινήσεις, θα δείξουμε πως κάθε χείρα βοηθείας – ακόμα και η πιο μικρή – μπορεί να κάνει τη διαφορά! Πως κάθε παιδί, κάθε οικογένεια, μπορεί να βάλει το λιθαράκι της, στη δημιουργία μιας πιο δίκαιης και ανθρώπινης κοινότητας.
Ελάτε να μοιραστούμε χαμόγελα, να καλλιεργήσουμε μαζί τις αξίες της αλληλεγγύης και να μάθουμε όλοι, πως η δύναμη της κοινωνίας μας, βρίσκεται στην καρδιά καθενός από εμάς.
Γιατί η προσφορά δεν έχει ηλικία. Έχει απλώς αγάπη.
Γιατί όταν προσφέρουμε, χτίζουμε το αύριο!
Σας περιμένουμε όλες και όλους στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Μαρκοπούλου (Παπαδημητρίου 33, στο ισόγειο, τηλ. 22990 20173).
Μπορεί να είναι εικόνα 5 άτομα και κείμενο που λέει "Ημέρα Εναισθητοποίησης της Κοινότητας Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025 10.00- 10.00-14.00 14.00 ηαξίατης η αξία της προσφοράς και ανθίζει. διδάσκεται στα σχολεία ξεκινά ξεκινάαπά από το τοσπίτι σπίτι στην κοινωνία! ΟΙΝΩ NIKO CAMTO ΠΑΝΤΟ ΠΩΛΕΙO ΡΚΟΠΟΥ សហ ΟΥΛΟΥ AOY RHMOY NeHanoNoy AHMOY ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ IKH ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ισόγειο Παπαδημητρίου 33, τηλ. 22990 20173"
Σήμερα επισκέφθηκαν   το νηπιαγωγείο μας οι  Επισκέπτριες Υγείας από το Κέντρο Υγείας Μαρκοπούλου. Προέβησαν σε οδοντιατρικό έλεγχο των παιδιών και μίλησαν στα παιδιά για τη φροντίδα και την προστασία των δοντιών τους.
c1eddbf0 1c9b 4ac4 b49a 8c15f3cad269 0c98ac8d 4863 4a05 8a96 1dec97301070
Μάθημα χορού με το Χορευτικό Λαογραφικό Όμιλο  :Μυρρινούς
Σήμερα είχαμε  τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας τις κ.κ. Αρετή Γιαννάκη και Αναστασία Γραμματικού από τον Χορευτικό Λαογραφικό Όμιλο  Μαρκοπούλου Πόρτο Ράφτη : Μυρρινούς. Δίδαξαν στα παιδιά  γνωστούς  παραδοσιακούς  χορούς  , με απλά και κατανοητά για την ηλικία τους βήματα.Σας ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο πρωινό.
489cbc17 aadc 440e a847 0b9a6ad46140 3926246f 4f05 4149 9b84 6a499860af1a  e34eb949 9209 43d5 9f73 930a7d62f94c f6b2ad0f bbaf 4d5c 9430 dc853cb29b49  71647432 c11f 4294 8a48 f5fb4507b8f2
Το Νηπιαγωγείο συμμετείχε για μια κόμη φορά στη πρόγραμμα: Κάνε μια ευχή Ελλάδος από το οποίο παραλάβαμε και το Πιστοποιητικό Υιοθεσίας μας.
Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.

Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.

Ας δώσουμε όλοι μαζί δύναμη στην ευχή.

Πιστοποιητικό υιοθεσίας_9521428_2_3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ

 

Το Νηπιαγωγείο μας διακρίθηκε στο Χριστουγεννιάτικο  Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Δήμου Μαρκοπούλου-Μεσογαίας στην κατηγορία : Ομαδική συμμετοχή. Το βραβείο μας για τη δικάριση μας και ο έπαινος μας
th
1
 Ευχαριστήρια επιστολή, για την προσφορά μας στο Κοινωνικό Παντοπωλείο  του Δήμου Mαρκοπούλου Μεσογαίας.

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ

Τα παιδάκια και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 3ου Νηπιαγωγείου Πόρτο Ράφτη ευχαριστούν το Σύλλογο Χειμερινών Κολυμβητών Πόρτο Ράφτη-Αυλακίου, Reckless για τη δωρεά 23 βιβλίων για τη Δανειστική μας Βιβλιοθήκη.

1734517873646 1 1734517873656

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς που αναταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μασς για τη συλλογή τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας

eaed62b9 b9ef 46d9 9bdf cef52098ea2d

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  στο διαγωνισμό του Δήμου Μαρκοπούλου: Ζωγραφίζουμε χριστουγεννιάτικες κάρτες

2f8820c6 6ad8 46e5 9ccc 40cb68c6874e 34a7b261 8240 4531 ac17 3ae4bc417948

Ο έπαινος για τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό του Δήμου Μαρκοπούλου , με αφορμή το μνημείο του παλιού ανεμόμυλου,που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εορτασμού των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2024

0ea6d3f8 206e 496c 8138 e97def823962

ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΟΓΚΑ

Σήμερα είχαμε τη χαρά να βρίσκεται στην παρέα μας, η μαμά της Καλλίστης, η κ. Μαρίνα . Μας έκανε μάθημα γιόγκας. Με τον δικό της ιδιαίτερο  τρόπο, προσαρμόζοντας το μάθημα στις ηλικίες των μαθητών/τριών μας , μας δίδαξε βασικές ασκήσεις γιόγκας , τόσο ακολουθώντας καρτέλες, τις οποίες διάλεγαν τα παιδιά , αλλά και με βιωματικό τρόπο, μέσω ενός παραμυθιού.

c373ba15 93f5 49b5 8f57 16708941846a 467d8454 08b5 41f0 ac56 0552dee95f1b be13f92b c668 4353 bd12 749213c01bcb

Ευχαριστούμε πολύ την κ.Μαρίνα για το όμορφο πρωινό που μας χάρισε. Την περιμένουμε ξανά!!!

 

H συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στον Διαγωνισμό του Δήμου Μαρκοπούλου: Ανιχνεύοντας διαδρομές 2024

https://www.facebook.com/people/%CE%91%CE%BD%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CF%82-2024/61565065717716/

Ενα πρωινό με λιχουδιές

Black White Brown Simple Cooking Ideas Pinterest Pin 20241202 173237 0000

Για το σχολικό έτος 2024-25, το νηπιαγωγείο μας θα διοργανώσει  :

  1. Σε συνεργασία με τον Κοινωνικό Λειτουργό κ. Ζιάβρο Κωνσταντίνο, σε ημερίδες-συναντήσεις με τους γονείς , τόσο διαδικτυακά όσο και δια ζώσης.
  2.  Θα συμμετάσχει σε δράσεις του Δήμου Μαρκοπούλου που αφορούν στην ενίσχυση  ευπαθών  ομάδων
  3.  Στη δράση: κάνε μια ευχή Ελλάδος
  4. Παρουσίαση προγράμματος Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
  5. Συνεργασία με ιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων
  6. Συνεργασία με διαιτολόγο-διατροφολόγο
  7. Παρουσίαση προγράμματος γυμναστικής -γιόγκα-χορού
  8. Παρουσίαση εκπαιδευτικού  προγράμματος : Παιδικό Τραύμα
  9. Συμμετοχή στο πρόγραμμα της https://afis.gr/#1 
  10. Συμμετοχή στο πρόγραμμα ΙΘΑΚΗ του Μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σωματείου : ΑΝΕΛΙΞΗ
  11. Συμμετοχή στις δράσεις του Δήμου: -Εορτασμός των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2024(ζωγραφίζουμε το μνημείο του ανεμόμυλου.-Ζωγραφίζουμε χριστουγεννιάτικες ευχές