Ουράνιο τόξο #Μένουμε σπίτι 3

Ουράνιο τόξο

Πηγές:  https://coolweb.gr/ti-einai-ouranio-tokso-pos-dimiourgeitai/

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fpt.slideshare.net%2Fssusere2ab45%2Fss-42162014%3FsmtNoRedir%3D1&psig=AOvVaw0NQB5l7-GW-Vcy9XR50ZXq&ust=1588168213468000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwjN8fbioYvpAhXWwYUKHSD7ApQQr4kDegUIARD4AQ

http://mariabos.blogspot.gr/2013/03/blog-post_5.html

http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/10/blog-post_5406.html

https://blogs.sch.gr/ataxiablog/%CF%84%CE%BF-%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CF%8C%CE%BE%CE%BF/

25η Μαρτίου #Μένουμε σπίτι 1

Στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και εν όψει της αυριανής διπλής γιορτής ετοιμάσαμε για τα παιδάκια μας μια παρουσίαση Power Point με κάποιες βασικές πληροφορίες και κάποιες συνδέσεις για να ακούσουν τον Εθνικό μας Ύμνο και ένα χαρακτηριστικό τραγούδι, καθώς και έναν σύνδεσμο με παιχνίδια διαδικτυακά, διαδραστικά με θέμα την σπουδαία για την πατρίδα και την εκκλησία, διπλή γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της απελευθέρωσης μας από τον τούρκικο ζυγό. Τα παιχνίδια αυτά ετοίμασαν αξιόλογες νηπιαγωγοί μέσω e- twinning.

Χρόνια Πολλά σε όλους

Δύναμη και υπομονή στην δύσκολη δοκιμασία που περνάμε.

25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

” ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ “

Με μεγάλη χαρά ο Προϊστάμενος του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου πατήρ Μιχαήλ Κοκκινάκης, τέλεσε και φέτος τον Αγιασμό στο νηπιαγωγείο μας για το νέο έτος και ευλόγησε τις βασιλόπιτες μας. Οι βασιλόπιτες ήταν χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Τα δύο παιδιά που κέρδισαν το φλουρί πήραν και ένα δώρο από το Σύλλογο Γονέων. Και του χρόνου με Υγεία! Καλή Χρονιά!

    

     

Βρήκαμε τα φλουριά!

 

“ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2019-2020”

Με πολλή χαρά παιδιά και δασκάλες ετοιμάσαμε και φέτος τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας, στολίσαμε το έλατο του νηπιαγωγείου μας και παρουσιάσαμε σε γονείς και συγγενείς τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.

Κάθε παιδί κρέμασε ένα στολιδάκι στο έλατο του σχολείου. Καμαρώστε το δέντρο μας!!

Αρχικά, τα παιδιά έφτιαξαν ένα στολίδι για το δέντρο τους, χρησιμοποιώντας χρωματιστά γλωσσοπίεστρα, πον πον, γκλίτερ, αστεράκια.

Στη συνέχεια κατασκεύασαν ένα μαγνητάκι για το ψυγείο τους.Σε στρογγυλό χαρτόνι τα παιδιά κόλλησαν μακαρόνι “κοραλάκι” και μακαρόνι φιογκάκι. Στο κέντρο του κύκλου κολλήσαμε τη φωτογραφία τους.

Το ημερολόγιο για το 2020 έχει έμπνευση από τη φύση. Δώσαμε στα παιδιά ξύλινους κορμούς και μία εικόνα της γέννησης. Άλειψαν με αραιωμένη κόλλα το κορμό κόλλησαν την εικόνα, άλειψαν ξανά με κόλλα για να γυαλίζει και έτοιμο το ημερολόγιο μας!!

Η καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη  κάρτα όπου τα παιδιά ‘εγραψαν ευχές  όπως “ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ” ήταν εμπνευσμένη από τον Άγιο Βασίλη.

Ένα μικρό δωράκι από τις δασκάλες για τα παιδιά για να είναι γλυκές οι χριστουγεννιάτικες διακοπές τους. Ο Ρούντολφ!!

Το θέμα της  χριστουγεννιάτικης γιορτής ήταν ” Ο Αϊ – Βασίλης έχει βαρυστομαχιά”, άλλα ευτυχώς η αγάπη  και οι προσευχές των παιδιών τον έκαναν καλά.

Το σκηνικό μας!!

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία, πρόοδο και δημιουργία!!!!

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ 1973

Προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε την έννοια της Δημοκρατίας με τρόπο πιο εύκολο για τα παιδιά. Διαβάσαμε λοιπόν τη “Ντενεκεδούπολη” της Ευ. Φακίνου και την ημέρα της επετείου παίξαμε το έργο κουκλοθέατρο. Η χειροτεχνία μας  ήταν το περιστέρι της Ειρήνης σε τύπωμα από τα χεράκια των παιδιών το οποίο κρατά ένα κλαδί ελιάς .

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

Με αφορμή την εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940 ετοιμάσαμε με τα παιδιά μια μικρή γιορτή  με ποιήματα και τραγούδια, όπου τη παρουσίασαν στους γονείς και συγγενείς. Η χειροτεχνία μας για την εθνική επέτειο ήταν η ελληνική σημαία και το “ΟΧΙ” γραμμένο από τα δαχτυλάκια των παιδιών.

 

 

 

 

ΔΩΡΑΚΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2019-2020

Το πρώτο μας δωράκι για να καλωσορίσουμε τα παιδιά στο νηπιαγωγείο ήταν μία κουκουβάγια που έκρυβε ένα μπισκοτάκι. Το μπισκοτάκι το κεράσαμε για να είναι γλυκιά η χρονιά και η κουκουβάγια συμβολίζει τη γνώση που θα κερδίσουν στο νηπιαγωγείο ως μαθητές. Καλή σχολική χρονιά!!