Καλοκαίρι χρυσή εποχή!!!

Μετά το άνοιγμα των σχολείων ασχοληθήκαμε με την εποχή του καλοκαιριού. Τι αλλάζει στην φύση, τι φοράμε και τι κάνουμε εμείς οι άνθρωποι, τι υπάρχει στον βυθό της θάλασσας. Παίξαμε παιχνίδια αντιστοίχισης, παιχνίδια μνήμης, παρατηρήσαμε εικόνες, χορέψαμε, μάθαμε το Β του βυθού, το Θ της θάλασσας, το Η του ήλιου, το Π του παγωτού, το Κ του καλοκαιριού. Περάσαμε πολύ ωραία αν και δεν μας έφτασε, θέλαμε κι άλλο…

Φτιάξαμε χάρτινα μαγιό και παγωτό

Διαλέξαμε ποιο φρούτο μας αρέσει πιο πολύ και το ζωγραφίσαμε,

Μελετήσαμε λίγο τον πλανήτη ήλιο και τον ζωγραφίσαμε με νερομπογιά

Οι Νηπιαγωγοί φτιάξανε και ένα δωράκι στα παιδιά. Ένα καδράκι με ένα καράβι με την φωτογραφία κάθε παιδιού και από πίσω ένα ποίημα αφιερωμένο στα παιδιά μας, διαφορετικό για νήπια και προνήπια.

 

Στο τέλος ετοιμάσαμε τις τσάντες μας για το υλικό, φτιάχνοντας ένα καβουράκι με τις παλάμες μας και ζωγραφίσαμε τη θάλασσα. Όσα παιδάκια έλειπαν τους το φτιάξαμε από χαρτόνι.

Τις γεμίσαμε με όλα όσα φτιάξαμε στο σχολείο.

 

Θα μας λείψετε πολύ!!! Ήταν μια δύσκολη σχολική χρονιά μα η αγάπη όλα τα γιατρεύει!!!

Καλό Καλοκαίρι σε όλους!!!!!

Καλοκαίρι και χαρά #Μένουμε ασφαλείς 2

Στον παρακάτω σύνδεσμο, που οδηγεί στις ηλεκτρονικές μας τάξεις θα δείτε για την εποχή που πλησιάζει και όλοι αγαπάμε, το Καλοκαίρι!!!!

https://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=9348

 

Ανακοίνωση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Ευχόμαστε να είστε όλοι καλά. Μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων για την ασφάλεια όλων μας είμαστε στη θέση να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε από τη Δευτέρα 18/5 να προσέρχεστε 11.00-12.00 στο χώρο του νηπιαγωγείου για να παραλαμβάνετε τα δώρα της λαχειοφόρου από τα μέλη του συλλόγου γονέων.

Με εκτίμηση Το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων