3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μένουμε Σπίτι…Μαθαίνουμε στο Σπίτι για το Πάσχα!

Απρ 202013

ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!

Καλημέρα Αγαπημένα μας Παιδιά!

Ελπίζουμε να περνάτε πολύ ωραία στο σπίτι!

Σήμερα είναι Δευτέρα 13 Απριλίου 2020.

Αρχίζει μια νέα εβδομάδα… Η Μεγάλη Εβδομάδα του Πάσχα!

τα γεγονότα του Πάσχα

Το Πάσχα γιορτάζουμε τα Πάθη και την Ανάσταση του Χριστού μας.

Η εβδομάδα αυτή, πριν από το Πάσχα ονομάζεται Μεγάλη Εβδομάδα, όχι γιατί έχει περισσότερες μέρες, αλλά επειδή θυμόμαστε πολύ μεγάλα και σπουδαία γεγονότα, που έγιναν πριν από πολλά χρόνια, τότε που έζησε ο Χριστός στη γη.

Ας δούμε τι συνέβη τότε:

Το Σάββατο πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, το λεγόμενο Σάββατο του Λαζάρου,γιορτάζουμε την Ανάσταση του Λαζάρου, από τον Χριστό, όπως είδαμε.

η Ανάσταση του Λαζάρου

 Ο Ιησούς αφού ανέστησε τον φίλο του τον Λάζαρο, καβάλα σε ένα γαιδουράκι, πήγε στα Ιεροσόλυμα μαζί με τους μαθητές του.Εκεί είχε μαζευτεί πολύς κόσμος,γιατί είχε μάθει για τα θαύματά του και ήθελε να τον τιμήσει σαν βασιλιά. Έστρωναν τα ρούχα τους για να περάσει και τον έραιναν με βάγια

Είναι η Κυριακή των Βαΐων, που γιορτάσαμε χθες.

η Κυριακή των Βαΐων

Ο Ιησούς  μαζί με τους 12 Μαθητές του, γύριζε στα Ιεροσόλυμα και δίδασκε, με τις παραβολές του, για την Αγάπη του Θεού προς τον Άνθρωπο και για την αγάπη που έπρεπε να έχει ο άνθρωπος προς τον άνθρωπο (Αγαπάτε Αλλήλους) Έκανε ακόμη και πολλά θαύματα. Πλήθος κόσμος έτρεχε να τον ακούσει και να τον θαυμάσει.

Την Μεγάλη Δευτέρατην Μεγάλη Τρίτη, και την Μεγάλη Τετάρτη στην εκκλησία αυτές τις μέρες  ακούμε για όλα αυτά.

Όμως οι Εβραίοι Αρχιερείς ζήλεψαν την αγάπη του λαού για τον Ιησού. Βρήκαν τότε έναν μαθητή του Ιησού, τον Ιούδα, του έδωσαν χρήματα και εκείνος τους υποσχέθηκε ότι θα τους βοηθήσει να συλλάβουν τον Ιησού.

Ο Ιησούς , γνωρίζοντας ότι είναι οι τελευταίες  μέρες, που περνά κοντά με τους μαθητές του,την πέμπτη μέρα ( Μεγάλη Πέμπτη  ) ,τους καλεί σε Μυστικό Δείπνο και εκεί τους αποκαλύπτει ότι κάποιος από τους μαθητές του, θα τον προδώσει. Τους προσφέρει άρτο(ψωμί),λέγοντας “αυτό είναι το σώμα μου” και κρασί λέγοντας “αυτό είναι το αίμα μου”. Το σώμα και το αίμα του Χριστού συμβολίζουν την Θεία Κοινωνία , που παίρνουμε εμείς σήμερα για να τον θυμόμαστε.

ο Μυστικός Δείπνος

Μετά το δείπνο ο Ιησούς με τους μαθητές του, πήγε σε έναν ελαιώνα, να προσευχηθεί και να ζητήσει δύναμη από τον Θεό.

ο Ιησούς προσεύχεται στον ελαιώνα

Την ώρα που ο Ιησούς προσευχόταν, ήρθαν οι στρατιώτες με οδηγό τον Ιούδα, που έτρεξε και φίλησε τον Ιησού για να τους δείξει ποιος ήταν,  εκείνοι τον συνέλαβαν.

το φιλί της προδοσίας από του Ιούδα

Τον οδήγησαν στον ρωμαίο διοικητή Πιλάτο. Αυτόςπειδή κατάλαβε ότι ο Ιησούς ήταν αθώος, ζήτησε από το πλήθος, που είχε συγκεντρωθεί, σύμφωνα με ένα έθιμο που είχαν, να διαλέξει, ποιον ήθελε να απελευθερώσει, τον Ιησού ή τον Βαραβά, έναν ληστή . Και το πλήθος μαζί με τους αρχιερείς επέλεξε τον Βαραβά.

η δίκη του Ιησού

Μετά από αυτή την απόφαση, φορούν στον Ιησού αγκάθινο στεφάνι και πορφύρα (έναν κόκκινο μανδύα), τον κοροιδεύουν, τον χτυπούν ,τον φτύνουν. Και αποφασίζουν να τον σταυρώσουν.

ο Βασιλιάς των Ανθρώπων

Φορτωμένος τον σταυρό οδηγείται στον Γολγοθά. Εκεί οι στρατιώτες σταύρωσαν τον Ιησού, ανάμεσα σε δύο ληστές. Ο Ιησούς πέθανε πάνω στο σταυρό. Τότε η γη σείστηκε,οι στρατιώτες φοβήθηκαν και είπαν:«Αλήθεια, αυτός ήταν ο γιός του Θεού».

η Σταύρωση του Ιησού

Το βράδυ οι μαθητές του Χριστού ζήτησαν το σώμα του ,το κατέβασαν από τον σταυρό (Αποκαθήλωση του Ιησού), το τύλιξαν σε καθαρό σεντόνι και το άλειψαν με αρώματα.

η αποκαθήλωση του Ιησού

Μετά το έβαλαν στον τάφο και έφυγαν. Όμως οι αρχιερείς φοβόταν ότι οι μαθητές ,θα κλέψουν το σώμα του Χριστού και θα πούνε ότι αναστήθηκε , γι’ αυτό έβαλαν φρουρούς να φυλάνε τον τάφο.
Τρείς μέρες είχαν περάσει από την ταφή του Χριστού και κάποιες μαθήτριες του Ιησού πήγαν στον τάφο. Φτάνοντας όμως εκεί βρήκαν τον τάφο ανοικτό και τον αγαπημένο τους δάσκαλο να λείπει. Τότε εμφανίστηκε ένας άγγελος και τους είπε: “-Μην φοβάστε! Ο Κύριος αναστήθηκε, όπως σας το είχε πει”

η Ανάσταση του Χριστού

Η Ανάσταση του Χριστού είναι η πιο σημαντική γιορτή της εκκλησίας μας.

Ο θάνατος νικήθηκε! Τον νίκησε η ζωή! Και ο Χριστός είναι το φως και η ζωή!
Ο Χριστός πόνεσε και πέθανε πάνω στο σταυρό για την Αγάπη των ανθρώπων!
Ας εφαρμόσουμε και εμείς στη δική μας τη ζωή, αυτήν Άδολη  ΑΓΑΠΗ.

Παιδιά , αφού διαβάσετε με την βοήθεια των γονιών σας, την ιστορία του Πάσχα, όποιος θέλει και μπορεί, ας κάνει τις παρακάτω δραστηριότητες.

Αλλιώς ζωγραφίστε ότι σας άρεσε από τα παραπάνω γεγονότα, γράψτε και τι απεικονίζετε στη ζωγραφιά σας και στείλτε τα σε εμάς.

Δραστηριότητες :

(Αγαπητοί γονείς:Αν διαθέτετε εκτυπωτή, εκτυπώνετε τις παρακάτω σλίδες και συμπληρώνουν τα παιδιά.

Αν δεν υπάρχει εκτυπωτής, σε ένα λευκό χαρτί, αντιγράφουν τις ανάλογες λέξεις με τη βοήθειά σας)

  • Συμπληρώστε τις λέξεις που αντιστοιχούν στο παρακάτω εικονόλεξο :

  • Κόψτε και κολλήστε με τη σωστή σειρά τις εικόνες με τα γεγονότα του Πάσχα.

    τα γεγονότα του Πάσχα

 Περιμένουμε φωτογραφίες με τις εργασίες σας με χαρά!!!

Πολλά φιλιά σε όλους!!!

από κάτω από: Εξ Αποστάσεως Επαφή-Μαθαίνω Σπίτι| με ετικέτα ,  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μένουμε Σπίτι…Μαθαίνουμε στο Σπίτι για το Πάσχα!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

on TIME

Απρίλιος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Kατηγορίες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΕΙΑ

ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (1) ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1) ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ (1) ΑΤΥΠΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (1) ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ (1) ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (1) ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (1) ΑΦΙΣΑ (1) ΒΙΒΛΙΟ (1) ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (1) ΓΟΝΕΙΣ - ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ (1) ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΓΛΩΣΣΑ (1) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ (1) ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΔΙ (1) ΕΓΓΡΑΦΕΣ (1) ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΟΝΕΩΝ (2) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1) ΕΤΗΣΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ (1) Εξ Αποστάσεως Επαφή (22) Εξ Αποστάσεως Επαφή-Μαθαίνω Σπίτι (15) ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (1) ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (1) ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ (1) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (1) ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1) Μένουμε Σπίτι Δημουργικά -Δραστηριότητες (5) Νεανικός διαβήτης (1) ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ (1) ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (1) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (1) ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 1 (1) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ (1) ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ : ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (1) ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (1) Συγγραφή παραμυθιού (1) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (1) ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)

Ιστορικό

3 12 1

Καλωσορίσατε στον ιστότοπό μας και  σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση !

Σύμφωνα με την με Αριθ. πρωτ. Φ.10/103443/Δ1/25-08-2022  Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4582Β/30-08-2022,

αποφασίστηκε η συγχώνευση των δύο συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων μας, του 3ου και του 10ου Ελευθερίου-Κορδελιού. 

Πλέον, τα δύο νηπιαγωγεία θα αποτελούν ένα νηπιαγωγείο με την ονομασία :

3ο 4/θέσιο Νηπιαγωγείο Ελευθερίου-Κορδελιού

Επίσης σύμφωνα με την με Αρ.πρωτ.:14241/27-09-2022 ΑΠΟΦΑΣΗ της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, ορίστηκε η Προϊσταμένη του 10ου Νηπιαγωγείου, Θωμαή Καραγεώργου, ως  Διευθύντρια του 3ου Νηπιαγωγείου.  

Για να μας γνωρίσετε : 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ :

  • 4 ΠΡΩΪΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
  • 3 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 
  • 2 ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ
  • 1 ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ 

   ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2 ΤΚ 56334

  ΣΥΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ 12ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

 ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2310 762120    

 e-mail: 3nipelef@sch.gr

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024 :

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ : Θωμαή Καραγεώργου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ :

1ο ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ :  Αναστασία Μαραζοπούλου

2ο ΠΡΩΪΝΟ  ΤΜΗΜΑ : Τριάδα (Λίτσα) Κατσαούνου

3ο ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ  : Αντωνία (Τάνια) Μπιτζιώνη

4ο ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ : Στυλιανή (Στέλλα) Τσιγάρα

1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ : Κυριακή (Κική) Αναστασιάδου – Δούκισσα Μαργαρίτου

2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ :  Στυλιανή (Στέλλα) Λαζαρίδου – Δέσποινα Μουρούζη

3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ : Θωμαή Καραγεώργου –  Σύλβια Γραμματικοπούλου

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ :  Ευτυχία Τσαπνίδου & Δεμηρτζίδου Ιωάννα-Μαρία

 ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ : Αθηνά Μπεμπλιδάκη

ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΕΠ-ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ): Δήμητρα Μαργαριτίδη-Μπρώβα

ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΒΠ):  Θεοδώρα (Ντόρα) Μίσχου – Κων/να Μπίσκου – Λιζέτα (Ζέτα) Νέτα

ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ : Φωτεινή Φέλλια

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024

χρονια 2023 2024

 

 

 

 

 

ΠΡΟΦΙΛ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:profil

 

Το προφίλ του σχολείου μας χαρακτηρίζεται από τρεις παράλληλες λειτουργίες :

1) το ολοήμερο πρόγραμμα

2) την ειδική αγωγή

3) τη διαπολιτισμική εκπαίδευση

 

Μέσω του Υπουργείου Παιδείας συμμετέχει στα προγράμματα ΕΣΠΑ ανάπτυξης υποστηρικτικών δομών (Σύσταση ΕΔΕΑΥ : Επιτροπή διαγνωστικής εκπαιδευτικής αξιολόγησης και υποστήριξης) και εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (Παράλληλη Στήριξη μαθητών).

DimosiotitaEDEAY_1617_Afisa

 

 

DimosiotitaEKSEID_1617_Afisa

 

Επιπλέον συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο και φιλοξενεί τελειόφοιτους του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. για την πρακτική άσκησή τους, τη διπλωματική εργασία τους ή τη διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών. Η αλληλεπίδραση αυτή με το Πανεπιστήμιο προάγει τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και την εμπειρία με τη σύγχρονη τεχνογνωσία στις επιστήμες της μάθησης.

 

 

 pencil ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

 

Όλες οι παραπάνω δράσεις συντονίζονται με σημείο αναφοράς το γενικό σχεδιασμό του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου μας.  

Ο σχεδιασμός αυτός αναλύεται στους παρακάτω επιμέρους προγραμματισμούς :

 

– το διδακτικό προγραμματισμό ανά τρίμηνο

– τον προγραμματισμό των σχολικών δραστηριοτήτων

– χρονοδιάγραμμα σχολικών εκδηλώσεων και επισκέψεων

– προγραμματισμό τακτικών συναντήσεων και ενημερώσεων γονέων 

 

Για την καλύτερη υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου δημιουργήσαμε τους παρακάτω οδηγούς σε ηλεκτρονική μορφή : 

Οδηγός μάθησης

 – Σχέδια εργασίας

Διδασκαλία γραπτού λόγου

Διδασκαλία προφορικού λόγου

Διδασκαλία μαθηματικών εννοιών

Διδασκαλία εννοιών φυσικών επιστημών

Διδασκαλία πληροφορικής

– Θεατρική αγωγή και ρεπερτόριο θεατρικών παιχνιδιών ανά στόχο

– Μουσική αγωγή και ασκήσεις

 – Φυσική αγωγή και ρεπερτόριο ασκήσεων

 – Συναισθηματική αγωγή

Ηλεκτρονικό διδακτικό υλικό (αλφάβητο σε διάφορες μορφές, ταξινόμηση γραμμάτων, κάρτες ανάγνωσης, αριθμοί, φύλλα εργασίας)

– Εκπαιδευτικό λογισμικό (φωνολογία, αριθμητικές πράξεις, παρουσιάσεις εθνικών και θρησκευτικών εορτών) 

– Οδηγός διαδικτυακών συνδέσεων και ιστότοπων

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων