>
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
|
Οι συλλεχθέντες θαλάσσιοι οργανισμοί τοποθετήθηκαν στο τραπέζι |
|
Ακολούθησε η ταξινόμησή τους |
|
Εξαίρεση αποτέλεσε το σφουγκάρι |
|
Στο οποίο φώλιαζε ό μικροσκοπικός κάβουρας |
|
Με τον κατάλληλο εξοπλισμό προσπαθούν … |
|
…να ανακαλύψουν και άλλους οργανισμούς |
|
Αποδείχθηκε καταφύγιο πολλών θαλάσσιων οργανισμών |
|
Και μάλιστα εντελώς διαφορετικών |
|
Τα ευρήματα στη συνέχεια εξετάσθηκαν σε ηλεκτρονικά |
|
μικροσκόπια και στερεοσκόπια |
|
Παρατηρήθηκαν τα χαρακτηριστικά τους
|
|
Πρωτόγνωρη εμπειρία |
|
στην οποία μετείχαν όλα τα παιδιά |
|
Ακολούθησε συζήτηση υπό φυσική σκιά |
|
Η ενδιαφέρουσα εμπειρία έκλεισε με παραδοσιακό κέρασμα |
|
“Τι κρίμα που τελειώσε αυτή επίσκεψη” |