>
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
 |
Οι συλλεχθέντες θαλάσσιοι οργανισμοί τοποθετήθηκαν στο τραπέζι |
 |
Ακολούθησε η ταξινόμησή τους |
 |
Εξαίρεση αποτέλεσε το σφουγκάρι |
 |
Στο οποίο φώλιαζε ό μικροσκοπικός κάβουρας |
 |
Με τον κατάλληλο εξοπλισμό προσπαθούν … |
 |
…να ανακαλύψουν και άλλους οργανισμούς |
 |
Αποδείχθηκε καταφύγιο πολλών θαλάσσιων οργανισμών |
 |
Και μάλιστα εντελώς διαφορετικών |
 |
Τα ευρήματα στη συνέχεια εξετάσθηκαν σε ηλεκτρονικά |
 |
μικροσκόπια και στερεοσκόπια |
 |
Παρατηρήθηκαν τα χαρακτηριστικά τους
|
 |
Πρωτόγνωρη εμπειρία |
 |
στην οποία μετείχαν όλα τα παιδιά |
 |
Ακολούθησε συζήτηση υπό φυσική σκιά |
 |
Η ενδιαφέρουσα εμπειρία έκλεισε με παραδοσιακό κέρασμα |
 |
“Τι κρίμα που τελειώσε αυτή επίσκεψη” |