Αυγ 10 19
>
“Ο ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΣ”
Η διαφήμιση του τελετάρχη του τελευταίου ταξιδιού μας δεν συμβαδίζει απόλυτα με την τραγικότητα , την θλίψη, που συνοδεύει αυτό το γεγονός.
Κατάσταση ευθυμίας προκαλεί η επωνυμία της επιχείρησης και το επώνυμο του επιχειρηματία.
Η χαρμολύπη του γεγονότος , σύμφωνα με την ορθόδοξη παράδοση, βρίσκει στη Βόνιτσα την σύγχρονη εκδοχή της…
21 Δεκεμβρίου st, 2010 στις 22:07
>hahahahahahahah..!!!!!!!!
14 Δεκεμβρίου th, 2011 στις 16:59
>hahaha