Εκδήλωση Fair Life

Το 3ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης συμμετείχε στον εορτασμό της fair Life LCC στις 31/5/2022 που καθιερώθηκε ως ημέρα κατά του καπνίσματος- ατμίσματος, με το σλόγκαν “Εισπνέω-εκνπέω-μα δεν αναπνέω”. Στα πλαίσια των παρουσιάσεων των σχολείων έγινε από την καθηγήτρια καλλιτεχνικών του σχολείου μας , κα Μαντέλλου Ελένη, μια σύντομη περιγραφή του τρόπου παραγωγής των εικαστικών έργων – αφισών των μαθητών της Β Γυμνασίου. Μίλησε για το πώς προσέγγισε το θέμα από καλλιτεχνική άποψη με τη δημιουργία αφισών στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων αλλά και τη συνεργασία της με την κα Σουρίδη Παναγιώτα μέσω της γραφής άρθρων γύρω από το θέμα του καπνίσματος στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας. Επίσης, επεσήμανε τη συμμετοχή των παιδιών σε διαδικτυακό βιωματικό εργαστήριο γύρω από το θέμα του καπνίσματος και τη 10ετή συνεργασία του σχολείου μας με το Ίδρυμα G. Bexrakis στο Πρόγραμμα Smoke Free στο ομώνυμο προληπτικό πρόγραμμα αγωγής υγείας.
FAIRLIFE YPOYRGEIO 31.05.2022

Εικαστική παρέμβαση- είσοδος και ντουλαπάκια

Με το τέλος της σχολικής χρονιάς στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων αποφασίσαμε με τα παιδιά της Β Γυμνασίου να κάνουμε μια τοιχογραφία στον προθάλαμο του σχολείου, για να κάνουμε ωραιότερο τον χώρο μας.
Τα υλικά που υπήρχαν, χρώματα και πινέλα, είχαν αγοραστεί από τα χρήματα που είχαμε κερδίσει στο χριστουγεννιάτικο παζάρι των μαθητών που οργάνωσαν πριν την πανδημία του covid.
Έτσι, αποφασίσαμε με τους μαθητές να κάνουμε ένα χαρούμενο θέμα με λουλούδια και φύση, που τόσο είχαν στερηθεί τον προηγούμενο καιρό λόγω της πανδημίας.
Η συμμετοχή όλων των παιδιών της Β Γυμνασίου ήταν συγκινητική. Το κάθε τμήμα χωρίστηκε σε ομάδες και εκεί ανέλαβε μια εργασία ο καθένας που μπορούσε να φέρει εις πέρας. Άλλος έκανε τις λεπτομέρειες, άλλος το φόντο, άλλα τα γεμίσματα, άλλος ξέπλενε τα πινέλα. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!
Με την Α Γυμνασίου αποφασίσαμε να κάνουμε μια ανταλλακτική βιβλιοθήκη σε κοινόχρηστο χώρο του σχολείου μας.
Παρατηρώντας τα χαλασμένα ντουλαπάκια που χρησιμοποιούσαν τα παιδιά του σχολείου μας πριν την πανδημία και βρίσκονταν στους διαδρόμους του σχολείου, αποφασίσαμε να καλλωπίσουμε τις εσοχές τους με διάφορα υλικά. Έτσι, συγκεντρώθηκαν υλικά από όλους μας και ξεκινήσαμε. Η ολοκλήρωση ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Συγκεντρώθηκαν λογοτεχνικά, ιστορικά βιβλία και κόμικ με τα οποία άρχισαν να γεμίζουν οι εσοχές. Και του χρόνου!

eikastiki2eikastiki1

eikastiki3   eikastiki4

 

eikastiki5

 

 

 

eikastiki7eikastiki8eikastiki9eikastiki6

Αειφόρο Σχολείο

Δεδομένης της σταθερής συνεργασίας μας με την Εταιρεία Περιβάλλοντος & Πολιτισμού,  στο Πρόγραμμα “Αειφόρο Σχολείο”, αναλάβαμε φέτος την πολύγλωσση απόδοση του ετήσιου ψηφιακού Ημερολογίου της Εταιρείας. Επισυνάπτεται η ελληνική του έκδοση από την Εταιρεία και η πολύγλωσση απόδοσή του που πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του σχολείου μας- του 3ου Γυμνασίου Αργυρούπολης – με την καθοδήγηση των καθηγητριών Αγγλικής γλώσσας  κας Νομικού Ειρήνης,  Γαλλικής Γλώσσας  κας Τσίτου Αμαλίας και Γερμανικής Γλώσσας κας Δραμουντάνη Κατερίνας και το συντονισμό της Φιλολόγου κας Παναγιώτας Σουρίδη.
Με ζητούμενη την ευαισθητοποίηση σε θέματα της καθημερινότητας και την διαθεματική προσέγγιση της έννοιας της αειφορίας, οι μαθητές λειτούργησαν ομαδικά  ανταλλάσσοντας ιδέες και ενεργοποιώντας ικανότητες αναλυτικής και συνθετικής σκέψης. Παράλληλα, διεύρυναν τις γνώσεις τους αναφορικά με την αποτελεσματική απόδοση του περιεχομένου και τη στοχευμένη χρήση των ΤΠΕ (ηλεκτρονικά λεξικά, ψηφιακές εφαρμογές) αλλά και τις εμπειρίες τους μέσα από την περιβαλλοντική αφύπνιση και τη συνειδητή υιοθέτηση των συμβουλών που αντιστοιχούν στους μήνες του Ημερολογίου.
Θεωρούμε την συγκεκριμένη δράση ως ξεχωριστή εμπειρία που μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την περιβαλλοντική εκπαίδευση στην ευρύτερη μαθητική κοινότητα για αυτό και σας παροτρύνουμε να διαμοιράσετε με τη σειρά σας το πολύγλωσσο Ημερολόγιο Αειφόρου Σχολείου!

ΑΡΧΕΛΩΝ : Βραβείο Διακεκριμένης Προσφοράς

1

Το 2021 ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά με αρκετή αβεβαιότητα αλλά βρέθηκαν τρόποι να συνεχιστεί το έργο του ΑΡΧΕΛΩΝ. Το σχολείο μας με την εξαιρετική συμβολή της μαθητικής μας ομάδας στην #χελωνοπρόκληση 3 και την ταινία «Μια περίεργη ημέρα» ήταν από τους συνοδοιπόρους του Κέντρου Διάσωσης θαλάσσιων χελωνών. Οι υπεύθυνοι του Κέντρου εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες σε ειδική διαδικτυακή εκδήλωση παρουσίασης των δράσεων του ΑΡΧΕΛΩΝ στις 23/2/22 και απένειμαν Βραβείο Διακεκριμένης Προσφοράς στην μαθητική μας ομάδα και στην υπεύθυνη φιλόλογο, κα Σουρίδη Παναγιώτα. Πολλά συγχαρητήρια για την διάκρισή μας αυτήν!

2

3o Βραβείο στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2022 : Ένα παριζιάνικο ζωολόγιο

Η 20ή Μαρτίου, είναι αφιερωμένη στη Διεθνή Ημέρα Γαλλοφωνίας και η χώρα μας, μέλος του Διεθνή Οργανισμού Γαλλοφωνίας από το 2004 ( https://www.francophonie.org/ ), με ποικίλες δράσεις σε πάμπολλους τομείς, προωθεί τις αξίες της Γαλλικής γλώσσας, ανά τις 5 ηπείρους και συγκεκριμένα αυτών της  πολυγλωσσίας και της πολιτισμικής ποικιλομορφίας.
 
Το 3ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, μετέχοντας στη Διεθνή Γιορτή της Γαλλικής Γλώσσας,  υλοποίησε μία από αυτές τις εκπαιδευτικές δράσεις και συγκεκριμένα αποδέχτηκε την πρόκληση της συμμετοχής στον  ετήσιο Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2022.
Σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, μαθητές και εκπαιδευτικοί, προσκλήθηκαν σε μια βόλτα στα είκοσι διαμερίσματα του Παρισιού για να ανακαλύψουν εκεί ένα περίεργο ζωολόγιο, γνωστό ή άγνωστο. Ν’ ανακαλύψουν μνημεία, γλυπτά ζώων, τοιχογραφίες, συντριβάνια και διάσημες μάρκες. Να περπατήσουν κατά μήκος του Σηκουάνα, όπου θα έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με γάτες, αλλά και λιοντάρια, αρκούδες, μονόκερους ή gargouilles…
Σχεδόν 6.000 μαθητές όλων των επιπέδων, συνοδευόμενοι από τον/την καθηγητή/τρια τους, περιηγούνται στην πολυπολιτισμική πόλη του φωτός μέσα από ένα ζωολόγιο πραγματικών και φανταστικών πλασμάτων, επισκέφτονται μουσεία, δημιουργούν, παίζουν, γράψουν, συγκρίνουν τα ζώα της δικής τους κληρονομιάς ή φαντασίας, αναλογίζονται, ως μελλοντικοί πολίτες, τους δεσμούς που μας ενώνουν με τα ζώα.
Έχετε ακούσει ποτέ ότι ο χάρτης του Παρισιού μοιάζει με σαλιγκάρι;
 
Το πολιτισμικό μας ταξίδι, ξεκίνησε λοιπόν, από ένα escargot/σαλιγκάρι που κάνει τη βόλτα του στο Παρίσι ή κάπως έτσι, το φαντασιακό 20 παιδιών της Α’ Γυμνασίου του 3ου Γυμνασίου Αργυρούπολης, πυροδοτήθηκε, ώστε να αυτοδεσμευτούν για πολλές δύσκολες εβδομάδες και να διατηρήσουν την επιθυμία της δημιουργίας κάτι άγνωστου, που ακούει στο όνομα Ένα Παριζιάνικο ζωολόγιο/ Un bestiaire parisien. Ευφάνταστο!
 
Κι ακόμα πιο ευφάνταστο, αυτό της δημιουργίας του γνωστού εκπαιδευτικού-ψυχαγωγικού Γαλλικού παιχνιδιού Jeu des sept familles d’ animaux, αυτό των 7 οικογενειών ζώων, με Γαλλικές ιδιωματικές εκφράσεις με θέμα τα ζώα, την κατά λέξη μετάφρασή τους καθώς και ελληνικές ή/και εκφράσεις σε άλλες γλώσσες.
Αυτή η πολιτισμική παριζιάνικη βόλτα τoυ 3oυ Γυμνασίου Αργυρούπολης και συγκεκριμένα 20 μαθητών και μαθητριών της Α’ Γυμνασίου και της καθηγήτριάς τους, κας Τσίτου Αμαλίας, εκπαιδευτικού Γαλλικής Γλώσσας, μας οδήγησε της Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022, με περισσή χαρά και τιμή στην τελετή απονομής των βραβείων των νικητών του Εθνικού Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας 2022 με θέμα ένα παριζιάνικο ζωολόγιο που πραγματοποιήθηκε στο εμβληματκό και φιλόξενο Auditorium Theo Angelopoulos του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος.
 
Συγκεκριμένα, το σχολείο μας, μεταξύ των νικητών του 22ου Εθνικού Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας 2022, κατέλαβε την 3η θέση ex aequo (με ισοβαθμία) στην κατηγορία Α1- Le cheval d’ Henri IV!
Η βράβευσή μας αφορούσε στην κατασκευή του γνωστού εκπαιδευτικού Γαλλικού παιχνιδιού με κάρτες, αυτές των 7 οικογενειών ζώων.
Με την ευκαιρία αυτή, οι μαθητές παρέλαβαν τα πτυχία τους από τα χέρια των προσκεκλημένων προσωπικοτήτων: κ. Patrick Maisonnave, Πρέσβη της Γαλλίας, κ. Olaf Kjelsen, Πρέσβη της Ελβετίας, κ. Marc Bruchez, Αναπληρωτή Αρχηγό Αποστολής – Πρεσβεία Ελβετίας, κα. Mioara Pitut, Διπλωματικό Σύμβουλο – Πρεσβεία της Ρουμανίας, κα Anna Hajdu, Πρόξενο και Επιτετραμμένη – Πρεσβεία του Βελγίου.
Ευχαριστίες για την εκπαιδευτική αρωγή του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας και των υπευθύνων της έμπνευσης του 22ου Εθνικού Διαγωνισμού Γαλλοφωνίας 2022!
 
Θερμές ευχαριστίες στη Διεύθυνση του 3ου Γυμνασίου Αργυρούπολης και στους συναδέλφους καθηγητές για την υποστήριξή τους!
 
Πολλές ευχαριστίες και στους γονείς για την ολόθερμη υποστήριξή τους!
 
Ευχαριστούμε θερμά για τη βράβευση του σχολείου μας και συνεχίζουμε με αποσκευή μας τη Γαλλική γλώσσα, προς νέα ταξίδια!
 
Félicitations, les enfants et Vive la Francophonie!!!
Ευχαριστούμε όλους/ες για την συμμετοχή και την θερμή υποστήριξη!

Συμμετέχουμε και εμείς στην αποστολή Ανθρωπιστικής Βοήθειας προς την Ουκρανία

3ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης

Οι μαθητές μας, οι γονείς /κηδεμόνες και οι συνάδελφοι καθηγητές στο πνεύμα αλληλεγγύης και προώθησης των αξιών της ειρήνης που αποτελεί πρωταρχικό πυλώνα της παιδείας, αποφάσισαν να συλλέξουν ιατροφαρμακευτικό υλικό για τον δοκιμαζόμενο από τον πόλεμο, λαό της Ουκρανίας το οποίο θα παραδοθεί στους Γιατρούς του Κόσμου.

275117555 2451250275011846 8613020280434017710 n

“Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον” Συμπληρωματική ανάρτηση !!!

Στο πλαίσιο του Προγράμματος “Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον”, οι μαθητές Α Γυμνασίου δημιούργησαν τα δικά τους άρθρα μετά από στοχευμένη εκπαίδευση και επιλογή ενός περιβαλλοντικού θέματος το οποίο επέλεξαν. Τα παρόντα άρθρα είναι συγχρόνως υποψήφια στον Εθνικό Διαγωνισμό του Προγράμματος υπό την εποπτεία της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης.


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

 

Περισσότερα άρθρα των νέων δημοσιογράφων – μαθητών του σχολείου μας στην ανάρτηση της 26/2/2022 !!!

“Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον”

Στο πλαίσιο του Προγράμματος “Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον”, οι μαθητές Α Γυμνασίου δημιούργησαν τα δικά τους άρθρα μετά από στοχευμένη εκπαίδευση και επιλογή ενός περιβαλλοντικού θέματος το οποίο επέλεξαν. Τα παρόντα άρθρα είναι συγχρόνως υποψήφια στον Εθνικό Διαγωνισμό του Προγράμματος υπό την εποπτεία της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης.


Λήψη αρχείου

 

Μπορείτε να διαβάσετε τα άρθρα !!!


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Make A Wish

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥΣ!!!
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ Make A Wish ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΙΣΑ!!!
273561349 2432585666878307 6866450059815720506 n