Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014 , θα γίνει ενημέρωση γονέων για την πρόοδο των μαθητριών /μαθητών των τάξεων Α΄ και Β΄ στις 12:25 και θα δοθεί η βαθμολογία του Α΄ τριμήνου για τις/τους μαθήτριες/μαθητές των τάξεων Γ΄ , Δ΄ Ε΄ και ΣΤ΄ στις 13:15 μ.μ.

