Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας τον ψυχολόγο κύριο Παύλο Σαλίχο, συνεργάτη του Συλλόγου “Χαμόγελο του Παιδιού”,
ο οποίος παρουσίασε στις τάξεις Ε΄και ΣΤ΄ εκπαιδευτικό πρόγραμμα εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας για την πρόληψη της σχολικής βίας
και του εκφοβισμού. Από την αξιολόγηση που έγινε από τα ίδια τα παιδιά των τάξεων Ε΄και ΣΤ΄ που παρκολούθησαν την παρουσίαση,
τα μηνύματα είναι θετικά. Υπήρξε ευαισθητοποίηση στο θέμα της βίας μέσα στο σχολείο, όποια μορφή κι αν έχει: λεκτική, σωματική, ψυχολογική, ηλεκτρονική.
Όλα θα ήταν καλύτερα αν την αναγνωρίζαμε και την αντιμετωπίζαμε όλοι μαζί, παιδιά, δασκάλες/δάσκαλοι και γονείς.
Όλα θα ήταν καλύτερα γύρω μας αν κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον με αγάπη και ανθρωπιά…
Αλλά, επειδή καταλαβαίνουμε καλύτερα κάτι που το βιώνουμε οι ίδιοι και έτσι, μέσα από την ενσυναίσθηση μπορούμε να κατανοήσουμε και τους άλλους, ας δούμε τι έφτιαξαν κάποιοι άλλοι σαν κι εμάς!




