Την Παρασκευή 30 Μαΐου 2014 το σχολείο μας έλαβε μέρος στο Φεστιβάλ Δημοτικών Χορών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, που πραγματοποιήθηκε στο Θέατρο Σάρα στο Μαρκόπουλο. Τα παιδιά της Ε΄και της ΣΤ΄τάξης χόρεψαν δημοτικούς χορούς από τη Θράκη και άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Τους χορούς δίδαξαν ο γυμναστής κύριος Θέμης Σολωμός, η δασκάλα της Γ΄τάξης κυρία Ευγενία Δανάκη και ο δάσκαλος της Ε΄τάξης κύριος Κώστας Κατσιούλης. Συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας!


