Το Σάββατο 3 Μαΐου 2014 η ομάδα βόλεϊ του σχολείου μας έλαβε μέρος στο 2ο Σχολικό Πρωτάθλημα του Δήμου Μαρκοπούλου. Τα κορίτσια της Ε΄και της ΣΤ΄τάξης μας έβγαλαν ασπροπρόσωπους! Συγχαρητήρια σε όλες!
Κατηγορία Γενικά. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΒΟΛΕΪ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ »