Αναρωτιόμαστε συχνά για το πώς αντιλαμβάνονται τα παιδιά τον κύκλο της ζωής, για το πώς βλέπουν την πορεία της στο πέρασμα του χρόνου… Μέσα από τις ζωγραφιές των παιδιών των τάξεων Γ΄ και ΣΤ΄ κατανοούμε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τις φάσεις της δικής τους ζωής στο πέρασμα του χρόνου και το πώς φαντάζονται τον εαυτό τους στο μέλλον. Και μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις με χιούμορ.










